ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

وارد کننده فایروال F5–ساپرا صنعت

وارد کننده فایروال F5–ساپرا صنعت

شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت وارد کننده فایروال F5با داشتن سابقه درخشان در عرصه واردات این محصول به کشور عزیزمان جهت آشنائی شما خواننده عزیز مطالب بسیار مختصری را برای شما تهیه دیده است؛خواهشمند است جهت آشنائی بیشتر و دریافت کاتالوگ و سایر موارد با تلفن این شرکت در تهران تماس حاصل فرمائید.(********-021)

معرفی فایروال F5 :
شرکت F5 یک شرکت چند ملیتی – آمریکائی می باشد. تخصص اصلی این شرکت در زمینه طراحی و تولید تجهیزات بهینه سازی شبکه و و افزایش راندمان تجهیزات با استفاده از فناوری ADN می باشد.
این شرکت با معرفی تجهیزات مدیریت شبکه F5 و فایروال F5 پا به عرصه فعالیت نهاده است. شرکت F5 با انجام برنامه ریزی مستمر و با ارائه راهکارهای مختلف در جهت بهینه سازی برنامه های کاربردی مبتنی بر شبکه و امنیت و ایجاد عملکرد مناسب بروی دستگاههای سرور ، تجهیزات ذخیره سازی ، گامی بلند بسوی پیشرفت امنیت و مدیریت شبکه بردشته و تحولی عظیم در این خصوص ایجاد نموده است.
شرکت اف 5 دارای دفاتر مرکزی در شهرهای سیاتل و واشنگتن و دفاتر نمایندگی در سراسر کشورهای جهان می باشد.در سال 2010 شرکت F5 با ارائه فایروال F5 و تامین مناسب محصولات F5 توانست در لیست 100 شرکت برتر از لحاظ سرعت رشد در موسسه معتبر فورچن قرار گیرد.این شرکت در سال 2010 توسط موسسه S&P جزو 10 شرکت از لحاظ داشتن سهام اجرائی می باشد.
شرکت فنی و مهندسی ساپرا صنعت با یک دهه تجربه فعالیت به عنوان گروه تامین تجهیزات گروه شرکتهای ساپرا اقدام به واردات و تامین تجهیزات از قبیل ، فایروال اف 5 ، اف 5 load Balancer ،فایروال F5 ، تجهیزات شبکه F5، تجهیزات بهینه سازی F5 ، فایروال BIG IP ،در طیف گسترده ای نموده است.
این شرکت با اتکا به شرکای معتبر خویش در کشورهای اروپائی توانائی واردات انواع فایروال F5 ، فایروال اف 5 ، اف 5 Load Balancer ،اف 5 ،بصورت کاملا اورجینال و دارای کیفیت بسیار مطلوب دارا می باشد.
گارانتی این شرکت درخصوص فایروال F5 ، فایروال اف 5 ، اف 5 Load Balancer ،اف 5 ، لود بالانسر F5 ،گارانتی تعویض می باشد وباتوجه به حساسیت مشتریان محترم گارانتی بصورت تعمیر به هیچ عنوان صورت نمی پذیرد..
آدرس: تهران خ:شریعتی بالاتر از چهارراه طالقانی کوچه شهید جواد کارگر پلاک54 واحد 1
تلفن:********             فکس:********
WWW.SAPRASANAT.COM
شرکت فنی و مهندسی ساپرا صنعت

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: وارد کننده فایروال F5–ساپرا صنعت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط