ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

وکیل دعاوی وکیل پایه یک دادگستری وکیل خانواده

ما میتوانیم وکیل حقوقی (lawyer ) ، کیفری (Criminal lawyer ) ، ملکی ، وکیل خانوادگی (Family Lawyer ) و وکیل ثبتی شما باشیم .

اگر به دنبال یک موسسه حقوقی معتبر و مطمئن برای انجام امور حقوقی خود هستید می توانید موسسه حقوقی چتر عدالت ایرانیان را انتخاب کنید . از جمله خدمات ما در این مجموعه :

•قبول وکالت و مشاوره در دعاوی حقوقی :
-مطالبه خسارت ،اجور معوقه ، وجه چک و سفته
-تجویز انتقال حق و کسب و بیشه و مطالبه حق کسب و پیشه و تجارت
-ابطال شناسنامه – تغییر نام و تغییر تاریخ تولد
- الزام به تنظیم سند رسمی – فسخ قرارداد – الزام به انجام تعهدات
-خلع ید – تعدیل اجاره بها – تخلیه – تقسیم و فروش ما ترک – مهر و موم ترکه – دستور فروش
-اعتراض به رای کمیسیون ماده 100 – اعتراض به آرای هیئت حل اختلاف اداره کار – انحلال شرکت سهامی عام ، خاص و مسئولیت محدود
-اعسار – تنفیذ وصیت نامه – گواهی حصر وراثت

•وکالت و مشاوره در دعاوی خانواده :
-مطالبه مهریه ، طلاق توافقی ، طلاق ، نفقه ، اعسار از پرداخت مهریه ، الزام به ثبت واقعه طلاق ، ازدواج مجدد ، استرداد هدیه های نامزدی ، استرداد جهیزیه
-حضانت ، اجرت المثل ، سلب حضانت ، الزام به تمکین ، ملاقات فرزندان ، فسخ نکاح ، مطالبه نفقه فرزندان ف انکار زوجیت ، نصب قیم ، منع اشتغال زوجه ، تامین خواسته

•پذیرش وکالت و ارائه مشاوره در دعاوی کیفری :
-جرائم رانندگی ، پزشکی ، رایانه ای
-ارتباط نامشروع ، زنا ، عدم ثبت نکاح ، ترک انفاق، مزاحمت
-کلاهبرداری ، خیانت در امانت، چک بلامحل، تخریب، تصرف عدوانی، ارتشا و اختلاس، مطالبه دیه، جعل و استفاده از سند جعلی، تهدید، مصرف مشروبات الکلی ، مواد مخدر، دزدی ،لنتقال مال دیگری ، تحصیل مال نامشروع، شهادت دروغ و ضرب و جرح

•وکالت و مشاوره در مسایل ثبتی :
-علامت تجاری – طرح صنعتی و حق اختراع، تالیف و نشر


** این مجموعه یک موسسه خصوصی غیرتجاری انتفاعی و مستقل است که در سال 1389 با شماره ثبت 26727 به ثبت رسیده است . این موسسه با تکیه بر اصل قانون مداری ، صداقت ، آگاهی بخشی ، امانتداری و اعتماد و با برخورداری از قضات بازنشسته و وکلای پایه یک دادگستری ، مشاوران حقوقی و اساتید متخصص و مجرب توانسته است خدمات ارزشمندی و موثری را در زمینه وکالت و مشاوره در امور ذکر شده ارائه نماید .

با پیچیده شده روابط اجتماعی و کمبود آگاهی های حقوقی افراد بهره مندی از خدمات حقوقی و انتخاب یک موسسه حقوقی مناسب در واقع به یک مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت در دنیای امروز تبدیل شده است . این موسسه بهره مندی از بیمه حقوقی را به شما پیشنهاد می نماید .

بیمه حقوقی (Legal Insurance ) در واقع نوعی ضمانت است که افراد حقیقی و حقوقی با همکاری وکلای مجرب و حقوقدانان ، کلیه مشکلات و دعاوی حقوقی خود را به این افراد سپرده و با خیالی آسوده به فعالیت های خود می پردازند .

موسسه چتر عدالت ایرانیان آماده تنظیم بیمه حقوقی با کلیه شرکت ها ، موسسات ، وزارتخانه ها و ... می باشد . این بیمه موارد زیر را پوشش می دهد :

•ارائه مشاوره حقوقی بعد از دریافت اطلاعات لازم و همچنین بررسی اسناد و مدارک از طرف موکل ، راه های قانونی جهت دفاع از حق و پاسخگویی به ادعای عنوان شده مستندا به قانون ، به موکل به شکل کتبی و یا شفاهی بیان می شود .

•تنظیم قراداد بعد از بررسی شرایط و موضوعاتی که بین دو طرف قرارداد توافق شده ، با توجه به شرایط قانونی و مراحل داخلی و بین المللی

•قبول وکالت در دعاوی

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: وکیل دعاوی وکیل پایه یک دادگستری وکیل خانواده
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط