ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ویلای هوشمند زمرد www.zomurod.com

ویلای هوشمند زمرد www.zomurod.com

معمولا قلب یک خانه را تاسیسات آن منزل می نامند که یکی از موارد بسیار مهم می باشد، که در این ویلا از بهترین و پیشرفته ترین وسایل موجود در بازار ایران و جهان استفاده شده است که بطور خلاصه شرح آن داده میشود:
۱- اختصاص یک اتاق ویژه تاسیسات جهت کنترل سیستم گرمایش طبقات فوقانی طراحی شده که فشار به سیستم پکیچ هیچ موقع وارد نشود.
۲- تمامی لوله های آب از نوع نیوپایپ ومسترپایپ سه لایه و پنج لایه بوده و همگی آنها قبل از نصب داخل فوم محافظ گردیده و به صورت ساپورت داخل سقف کاذب نصب گردیده و تمامی لوله های فاضلاب از نوع پوش فیت بیصدا (سایلنت) بوده که هنگام عبور آب هیچ گونه صدایی شنیده نمی شود و تمامی اتصالات آنها به صورت اورینگی بوده که سالهای طولانی به هیچ عنوان نشتی نخواهند داد و یکی از موارد بسیار مهم در تاسیسات میباشد،تمامی اتصالات از نوع استیل و برنجی نیوپایپ میباشد که باعث هیچ گونه زنگ زدگی در آب ساختمان نخواد شد. سیستم آب گرم و گرمایشی این ویلا از نوع پکیج و شوفاژ میباشد که علاوه بر اینکه گرمای مطلوب و با طراوتی به این مجموعه می دهد، دیگر احتیاج به استفاده از بخاری های سنتی و لوله بخاری که بسیار خطر آفرین میباشد را بطور کلی خارج می نماید، که در این مورد از پیشرفته ترین پکیج های چگالشی موجود در بازار و بهترین رادیوتورها استفاده شده است و تمامی حمام ها دارای حوله خشک کن میباشند.
۳- تمامی شیر آلات (شامل شیرهای سینک های ظرف شویی و روشویی ها و دیواری از انواع مارک های معتبر خارجی درج ۱- ایتالیایی : زاکوتی ۲- اسپانیایی : روکا ۳- ترک : ویترامی باشند که همگی آنها دارای گارانتی و خدمات مادام العمر هستند. سینک ظرفشویی مطبخ (آشپزخانه کثیف) دارای دستگاه خوردکن میباشد که دیگر احتیاج به تمیز کردن و جدا کردن آشغال از ظروف نمی باشد و تمامی آشغال ها به صورت پودر شده از فاضلاب خارج می گردند.
۴- تمامی روشویی ها از انواع خارجی (ایتالیا،اسپانیا وترک)منحصر بفرد میباشند، تمامی دوش ها و شیر سرویس ها و شیلنگ های مربوط به آنها دارای تکنولوژی نانو بوده که هیچ موقع آنها را رسوب نمی گیرد، حمام مستر دارای جکوزی و دوش خاصی بوده و حمام اتاق سوییت دارای وان مخصوص کودک و وان پر کن اسپانیایی و دوش ترک بسیار خاصی میباشد.
۵- یکی از مهمترین وسایل بکار برده شده در سیستم آب علاوه بر فیلترهای مغناطیسی و شیمیایی بکار رفته شده در این ویلا دستگاه بسیار پیشرفته مرکزی تصفیه آب آمریکایی میباشد و علاوه برآن دو منبع تمام استیل که برای آب گرم و یکی دیگر برای آب سرد در بالای خرپشته این ویلا به صورت مکعبی بدون داشتن شناور با سیستم پیشرفته نصب گردیده است که با توجه به توضیح داده شده تمامی وسایل استفاده شده در این ویلا از قوری و کتری و اتو گرفته و غیره که به نحوی با آب سروکار دارند در برابر رسوبات آهکی آب بیمه شده و هیچ زمانی دچار رسوب گرفتگی نمی شوند که یکی از موارد بسیار مهم برای تمامی منازل میباشد که در این ویلا بصورت ویژه بکار رفته است.( کاشی و سرامیک کف استفاده شده در سرویس ها و حمام ها همگی خارجی اسپانیا، ایتالیا و ترک بوده و بدون بند میباشند).
معرفی سیستم روشنایی
با توجه به اینکه سیستم برق کشی و روشنایی یک منزل و ساختمان، حتما باید هم استاندارد بوده و هم تمامی نکات ایمنی که افراد آن منزل در آن زندگی می کنند باید ایمنی باشد، که خدای نکرده برای اعضای آن خانواده خطری ایجاد ننماید در این ویلا نکات خاص ویژه ای که استفاده شده را بشرح زیراعلام می نماییم.
۱- تمام خطوط اصلی از لوله های پلی اتلین فشار قوی استفاده شده که به سیم کشی های مختلف آسیب نرسد و تمام خطوطی که به وسایل مختلف برقی ارتباط دارند را با یک سیم مخصوص خود جداگانه وصل شده است، تمامی سیم های تلفن و آیفون ها بطور جداگانه و هر کدام از لوله مخصوص خود تا محل مورد نظر طراحی و نصب شده است.
۲- تمامی پریزهایی که بنحوی با وسایل آشپزخانه و شوینده ها ارتباط دارند، دارای ارت جداگانه و جان پناه میباشند، در ضمن تمامی کلید و پریزها از نوع درجه یک فرانسوی مارک لگراندمی باشند.
۳- تمامی سیستم روشنایی طبقه دوم و اول هوشمند بوده و از سناریوی روشن و خاموش شدن جاهای مختلف طبقات را به دلخواه میتوان روشنایی را تغییر حالت داده و کنترل نمود. تمامی کلیدهای طبقه دوم از نوع زیمنس آلمانی و به صورت ۶ و ۸ و 10 پل بوده و تماما هوشمندمی باشند.
مهم: طبقه دوم اصلی دارای تاچ پنل آلمانی ویژه بوده که تمامی جاهای مختلف ویلا را می توان به آن ارتباط داده و کنترل نمود که به طور اتفاقی حتی اگر یک پنجره از طبقات مختلف باز بماند به صورت هشدار و نشان دادن پنجره مورد نظر که کدام طبقه می باشد آنرا اعلام می نماید. تمامی چراغ های استفاده شده در طبقه اول و دوم از نوع رابون ایتالیایی بوده و دارای سیستم بی ام اس و درایور میباشند و هرکدام جهت ارتباط با تابلو هوشمند بطور جداگانه متصل می باشند، تمامی برق این ویلا دارای محافظ کلی تمام وسایل بوده و دیگر احتیاج به هیچ گونه محافظ دیگری نمی باشد. کلیه طبقات دارای برق اضطراری بوده که هنگام قطعی برق چراغ های جداگانه ای روشن می شود، در تمامی پاگردهای راه پله ها و سرویس های بهداشتی و حمام ها از سنسور حضور اشخاص استفاده شده که با سنسورهای سنتی موجود در بازار بطور کلی متفاوت میباشند. مثلا: فقط هنگامی که نور کافی نباشد روشن می شوند و دیگر اینکه با حضور اشخاص چراغ ها و تهویه ها روشن می گردند و نیازی به حرکت اشخاص جهت روشن ماندن نمی باشد و حضور شخص را مانند چشم انسان رویت نموده و گرمای بدن را احساس می کنند، به خاطر اینکه دارای حسگر نور می با شند چنانچه در محلی روشنایی بطور کافی وجود داشته باشد چراغ ها روشن نمی شوند که برق اضافی مصرف نشود. مارک تجاری سنسور آ بی بی سوییس میباشد.این ویلا مجهز به پیشرفته ترین آیفون های تی سی اس آلمانی بوده که دارای صفحه تلویزیون ال ای دی بسیار پیشرفته و امکانات وسیعی میباشد و بدون گوشی بوده و تماما به صورت تاچ استفاده می شوند و مورد استفاده روز اروپا هستند .

شماره تماس : *********** قهاری

برای دیدن اطلاعات کامل ویلا از سایت مخصوص

www.zomurod.com

دیدن فرمایید . با تشکر

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خوزستان
آدرس :  استان خوزستان - دزفول
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ویلای هوشمند زمرد www.zomurod.com
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط