ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ویلا داخل شهرک زیباکنار

ویلا داخل شهرک زیباکنار

مجتمع آرش زیباکنار یکی از یزرگترین مجتمع های ویلایی شمال کشور میباشد، این مجتمع که توسط مهندسین جوان و به نام کشور با طراحی بسیار مدرن و امروزی و سازه هایی استاندارد و کاملا مهندسی ساز ساخته شده است تا به امروز توانسته توجه بسیاری را به سمت خود به هر لحاظ جلب کند.

در ساخت مجتمع آرش زیباکنار که از آن میتوان به عنوان یک شهرک ویلایی منحصر بفرد نام برد از بهترین متریال ها و امکانات مهندسی طبق استانداردهای جهانی بهره برده شده است که این خود میتواند مهر تضمینی باشد بر کیفیت شهرک های آرش زیباکنار، اگر شما مشتری گرامی در شمال کشور قصد خرید ویلا را دارید ما به شما توصیه میکنیم فقط برای یکبار از شهرک های آرش دیدن فرمایید، به شما اطمینان خواهیم داد که همیشه مشتری ما خواهید ماند.

تنوع در قیمت، شرایط ویژه فروش ویلا، تیپ بندی های ویلایی منطبق با نیاز مشتریان، رعایت اصول ایمنی و ساخت در بر پاکردن ویلاها و همچنین ضمانت خرید شما و پشتیبانی مادام العمر سازه ها از دیگر تمایزات برجسته شهرک ویلایی آرش زیباکنار نسبت به شهرک های دیگر میباشد.

ویلاهای شهرک آرش زیباکنار فرصتی مناسب برای شما که به سرمایه گذاری در امر املاک می اندیشید است، از شما دعوت به عمل می آوریم تا در خدمت شما بوده و مفتخر هستیم که بتوانیم شهرک های خود را به شما متقاضیان گرامی در شمال کشور معرفی کنیم.


اطلاعات تماس :

شماره تماس واحد فروش : ***********
سایت : www.shahrak-arash.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - بندر انزلی
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ویلا داخل شهرک زیباکنار
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :