ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پاسخگویی سوالات کامپیوتر،موبایل و تبلت

پاسخگویی سوالات کامپیوتر،موبایل و تبلت

تماس از تهران : ********30

تماس از سراسر ایران : ********29

دیگر لازم نیست برای رفع مشکل کامپوتر و تلفن همراهتان آن را به مرکز تعمیرات رایانه ببرید,بدست افرادی سپرده و ترس آن را داشته باشید که اطلاعاتتان مورد حجوم افراد دیگر قرار بگیرد و بدون آنکه خودتان از آن مشکل سر در نیاورده و بدون آگاهی از مشکل آن را تعمیر کرده و در اختیارتان بگذارند,
در بیشتر موارد با زدن چند دکمه و در زمان بسیار کم مشکل رفع شده و مورد تعجب شما میشود که برای رفع آن چه زمانی را برای رساندن سیستم خود به آن مرکز و شرایط جوی هوایی اعم از سرما,گرما,آلودگی هوا,ترافیک شهری و موارد دیگر که باعث میشود زمان و هزینه زیادی را برایتان رقم بزند جدا بر هزینه ای که برای درست شدن مشکل خود میدهید پرداخت کنید.
به علاوه اگر آن مشکل نیز برای شما رخ دهد شما نیز باید آن را دوباره به آن مرکز برده و هزینهای را انجام دهید ولی از کجا میدانید که آن مشکل در چه موقعیت زمانی و مکانی رخ میدهد و آیا شما قادر به بردن کامپیوتر یا تلفن همراهتان به خارج از خانه یا محل کارتان برای رفع آن هستید یا نه؟؟ آن مرکزی که شما به آن مراجعه میکنید در آن لحظه از ساعت در دسترس شما هست یا نه؟

شما میتوانید برای رفعمشکل کامپیوترتان و دانستن اطلاعات کافی از آن خود نیز در منزل و یا محل کارتان آن را رفع کرده و بدون نیاز به بردن کامپیوتر به مراکز تعمیرات و سپردن به دست اشخاص غریبه,خودتان آن را انجام دهید.
میپرسید چگونه؟؟؟؟
شما تنها کافی است با تماس گرفتن به آی تی کلینیک مشکل خود را گفته و آن را نیز بدون نیاز به مراجعه حضوری خود و حمل سیستمتان رفع کنید.
شما تنها کافیست با یک تماس, مشکل خود را گفته و متخصصان آی تی کلینیک شما را با آن مشکل آشنا کرده و برای رفع آن شما را همراهیکنند و خودتان نیز میتوانید در کمترین زمانآن مشکل را رفع کنید..
در این روش نتنها شما لازم نیست برای رفع مشکلتان حضوری اقدام کنید بلکه در سایر هزینه ها و اتلاف زمان نیز صرفه جویی کرده و در خانه یا محیط محل کارتان آن مشکل را رفع کنید.
احتمال دارد با انجام برخی از کارها آن مشکل باز ایجاد شود ولی در تماسی که با متخصصین ما داشتیه اید و راهنمایی هایی که به شما داده اند میتوانید آن مشکل را نیز خودتان برطرف کنید حتی بدون نیاز به کمک و راهنمایی دوباره از فردی دیگر.
متخصصان آی تی کلینیک در بازه زمانی 8صبح الی 12شب برای رفع مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه شما درکنار شما هستند.

تماس از تهران : ********30

تماس از سراسر ایران : ********29

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پاسخگویی سوالات کامپیوتر،موبایل و تبلت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط