ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

پذیرش نمایندگی انحصاری و عادی پخش جوهرهای امنیتی

پذیرش نمایندگی انحصاری و عادی پخش جوهرهای امنیتی

بعنوان اولین و تنها شرکت ایرانی که بعد از 5سال تحقیقات بی وقفه موفق به تولید دهها نمونه جوهر نامرئی و ضدجعل و امنیتی مفتخر هستیم در سال حمایت از تولید ملی امنیت تولیدات و خدمات شما را تضمین نموده و راه را بر جاعلان برای همیشه ببندیم.مفتخر هستیم بعنوان تنها شرکت تولید کننده جوهرهای امنیتی نانومحصولات شما را همانند برندهای معتبر دنیا نفوذ ناپذیرگردانده و راه را برای سود هرچه بیشتر شماهموار نمائیم .مفتخریم به خدمتگذاری برندهای معتبر ایران بزرگ.

شرکت گوهر سپهرتوس تولید کننده دهها نمونه جوهر نامرئی ماورائ بنفش .مادون قرمز .خورشیدی .مولتی کالر.حرارتی.لیزری.مغناطیسی.خراشیدنی .معطر..آینه ای.فلورسانس.فسفرسانس.ضدکپی.فلورسانس طیف آبی.فلورسانس طیف ماورائ بنفش.واترمارک تیره و روشن .اپتیکال نوری و یووی در سیستمهای چاپی پرینتری .سیلکی .اسکرین پرینت وسیلک اسکرین و افست و بصورت مهر دستی و جوهر خودنویس و ماژیک می توانیم بهترین جوهرها را برای امنیتی ترین لیبلهای شمافراهم کنیم .
لطفا جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید و جهت اطلاعات بهتر به سایتها و وبلاگهای شرکت مراجعه نمائید.

پذیرش نمایندگی عادی و انحصاری جهت عرضه جوهرهای ضدجعل و خدمات فرمولاسیون و آنالیز صدها ترکیب شیمیائی بعلاوه سوسک کش کمبات و توپ رسوب گیر کولر سپهر.
شرکت گوهرسپهرتوس اولین و تنها تولیدکننده جوهرهای ضدجعل و امنیتی نظیر جوهرهای نامرئی یووی واترماک اپتیکال حرارتی ماوراء بنفش مادون قرمز خورشیدی مولتی کالر ضدکپی و .....دهها نمونه جوهر منحصر بفرد و گران قیمت و فوق العاده باکیفیت در جستجوی یافتن شرکای تجاری معتبر بعنوان نمایندگی انحصاری داخل ایران و کشورهای منطقه می باشد.
علاوه بر جوهرهای امنیتی سوسک کش کمبات و چهار نمونه توپ رسوبگیر کولر آبی (ثبت اختراع شده )توسط این شرکت تولید و عرضه می گردد.
www.skygreen.ir
www.goharsepehr.com
www.skygreenshop.shakheh.com

***********
***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خراسان رضوی
آدرس :  استان خراسان رضوی - مشهد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پذیرش نمایندگی انحصاری و عادی پخش جوهرهای امنیتی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط