ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پکیج کامل نرم افزار VMware vSphere 5.1

پکیج کامل نرم افزار VMware vSphere 5.1

برترین سایت آموزش و ارائه نرم افزارهای مجازی سازی با vSphere 5.1 در کشور www.farinsoft.com

نرم افزار VMware vSphere برترین برنامه مجازی سازی جهان می باشد ، این برنامه قابلیت های گوناگونی را از طریق ابزارهای مختلف خود در اختیار کاربران می گذارد . این برنامه در حقیقت یک سیستم عامل بسیار بسیار پیشرفته است که با آن می توانید به ساخت دیتاسنتر و انواع Cloud های خصوصی و عمومی بپردازید .
قابلیت های حیرت آور در زمینه شبکه سازی و امنیت ، تطابق با دیگر نرم افزارهای مجازی سازی همچون Hyper-V ، کاهش چشمگیر هزینه ها ، قابلیت در دسترس بودن همیشگی سرویس و ده ها امکان ، ابزار و قابلیت دیگر این برنامه را به غول مجازی سازی جهان تبدیل کرده است .
نسخه 5.1 نرم افزار vSphere پشتیبانی بسیار خوبی از ویندوز 8 و Windows Server 2012 و همینطور سیستم عامل های نوین لینوکسی را ارائه نموده .

نرم افزار VMware vSphere 5.1 به همراه تمامی ابزارهای وابسته به آن بر روی 12 حلقه DVD عرضه می گردد و هیچ مشکلی از نظر کرک و لایسنس ندارد .

آشنایی با برنامه ها و سرویس های مجازی سازی موجود در vSphere 5.1 :

VMware ESXi 5.1 : نرم افزار پایه و اساس مجازی سازی ( Hypervisor )



VMWare ESXi 5.1 Updated : نسخه بروز رسانی شده VMware ESXi 5.1



VMware PowerCLI 5.1 : به کمک PowerCLI می توانید بسیاری از وظایف در vSphere را ساده تر انجام داد و یا بسیاری وظایف مدیریتی را به صورت خودکار به انجام رساند .



VMware Storage Replication Adapters : Storage Replication Adapter امکان ترکیب با Storage Array Technology های سایر شرکت ها را برای VMware Site Recovery Manager فراهم می کند .



VMware Tools Linux 9.0 : ابزارهای کمکی آشنای VMware ویژه سیستم عامل لینوکس



VMware vCenter - Multi Hypervisor Manager for Windows 5.1 : با استفاده از این نرم افزار می توانید به مدیریت زیرساخت های مجازی سازی ارائه شده از سوی دیگر برنامه های پیاده سازی مجازی سازی مانند محصولات شرکت های دیگر بپردازید ( شرکت هایی غیر از VMware )



vCenter Server 5.1 : به کمک این نرم افزار می توان می توان به مدیریت مرکزی تمامی سرورها ، هاست ها و ماشین های مجازی پرداخت .



VMware vCenter Server Appliance 5.1 : vCenter Server Appliance در حقیقت یک ماشین مجازی مبتنی بر لینوکس است که به منظور اجرای vCenter Server و سرویس های وابسته به آن بهینه سازی و پیکربندی شده است .



VMware vCenter Site Recovery Manager 5.1 : این ابزار فرایند Disaster Recovery سیستم های عامل مجازی میهمان ( Virtual Guest Operating System ) را ساده تر می کنند و باعث می شوند این فرایند سریعتر و بهینه تر انجام شود .



VMware vCloud Automation Center 5.1 : به کمک این نرم افزار می توان به Deploy و تهیه و تدارک سرویسهای Cloud خصوصی و عمومی ، زیر ساخت های فیزیکی ، برنامه های مجازی سازی و ارائه کنندگان Cloud پرداخت .



VMware vCloud Director 5.1 : نرم افزار vCloud Director به دیتاسنتر ها توان ارائه خدمات Cloud  مجازی خصوصی به مشتریان آن ها را می دهد . نکته جالب در مورد این نرم افزار این است که این موضوع را به سادگی امکان پذیر می نماید .
همچنین امکان مدیریت امنیت را به مشتریان واگذار کرده تا آن ها بتوانند به هر گونه که مایل هستند دیتاسنتر مجازی خود را امن نمایند . بوسیله ارائه Datacenter  مجازی هزینه ها به شدت کاهش می یابد .



VMware vCloud Networking and Security 5.1 : این برنامه سرویس های مختلف شبکه و ایمن سازی آن را در اختیار کاربران می گذارد ، گوشه کوچکی از این سرویس ها عبارتند از : فایروال مجازی ( Virtual Firewall ) ، VPN ، موازنه بار ( Load Balancing ) ، VXLAN و . . .



VMware vSphere Client 5.1 : این برنامه امکان اتصال و مدیریت vSphere از طریق دستگاه ها و پلتفرم های مختلف را فراهم می آورد .



VMware vSphere Data Protection 5.1 : امکانات ، ابزارها و قابلیت های مختلف پشتیبان گیری و بازگردانی ( شامل شیوه های مختلف پشتیبان گیری و بازگردانی و امکانات بسیار بسیار منعطف )



VMware vSphere Replication 5.1 : با کمک این برنامه می توان به Replicate ماشین های مجازی در حال کار و روشن پرداخت . همچنین نسخه جدید این برنامه کاهش چشمگیری در مصرف پهنای باند ، کاهش شدید درگیر کردن منابع ذخیره سازی و بسیاری قابلیت های Disaster Recovery را در خود گنجانده است .



VMware vSphere Storage Appliance 5.1 : این نرم افزار می تواند منابع ذخیره سازی داخلی چندین سرور را به یک منبع ذخیره سازی ایمن و مشترک تبدیل نماید .



VMware Convertor 5 : ابزاری است که با استفاده از آن می توان به ساخت ماشین های مجازی از سیستمهای فیزیکی پرداخت ، همچنین VMware Convertor امکان تبدیل ماشین مجازی VMware از دیگر برنامه های مجازی سازی را نیز فراهم می کند .



VMware Open Virtualization Format : همانطور که می دانید با توجه به سرعت روز افزون تطابق تمامی بخشهای مختلف تکنولوژی های کامپیوتری با محصولات و زیرساخت مجازی سازی ، شرکت VMware با همکاری دیگر بزرگان صنعت مجازی سازی اقدام به ارائه OVF ( Open Virtual Format ) نموده است که استانداردی جهت پکیج کردن و انتشار ماشین های مجازی می باشد.



VMware Open Virtualization Format Tool 2.1 : ابزاری است که وارد کردن و خروجی گرفتن از پکیجهای OVF را به سادگی به انجام می رساند و در پلتفرمهای مختلف VMware که در زیر لیست شده اند کاربرد دارد :
VMware Workstation ، VMware Server 2.0 ، vSphere 4.0 و دیگر نسخه های نرم افزارهای VMware ESX Server و VMware VirtualCenter



VMware Update Manager Pscli 5.0 : ابزاری خط فرمانی و اسکریپتی است که بر پایه Windows PowerShell تولید شده است و مجموعه ای از Cmdlet های مورد نیاز جهت خودکار سازی و مدیریت VMware vSphere Update Manager را در اختیار می گذارد .



VMware vCenter Chargeback 2.5 : این نرم افزار بسیار بسیار جذاب و کاربردی امکان محاسبه هزینه های مالی مجازی سازی را در اختیار مدیران شبکه قرار می دهد .



VMware vCenter Infrastructure Navigator 2.0 : این برنامه دو قابلیت بسیار بسیار جذاب را در اختیار مدیران شبکه می گذارد :
امکان جمع آوری اطلاعات در رابطه با سرویس های موجود بر روی Cloud ( به عنوان مثال این برنامه توان جمع آوری اطلاعاتی در رابطه با تعداد نرم افزارهای SQL Server ، IIS و . . . موجود بر روی کلود را داراست . )
نگاشت ارتباط برنامه ها ( به عنوان مثال این برنامه می تواند مشخص کند که SQL Server شماره 2 به کدام IIS و برنامه های موجود بر روی آن سرویس می دهد )



VMware vCenter Operations 1.5 : این نرم افزار قابلیت تست و آنالیز کارایی vSphere را داراست بنابراین مدیران شبکه می توانند به سادگی بر Performance زیر ساخت مجازی سازی خود آگاهی یابند .



VMware vCenter Operations Manager 5.6 : این برنامه قابلیت مدیریت یکپارچه کارایی ، Capacity ، پیکربندی و . . . را در زیر ساخت Cloud ارائه می دهد .



VMware vCenter Server Heartbeat 6.5 : به کمک امکانات ارائه شده در vCenter Server Heartbeat می توانید دسترسی مداوم ( High Availability ) را به خوبی فراهم نمایید . همچنین حفاظت از زیر ساخت های Cloud و Virtual را در تمامی سطوح در اختیار داشته باشید .



VMware View 5.1 : به بیان ساده می توان گفت که نرم افزار VMware View کاهش 50 درصدی هزینه برخورداری از سیستم عامل برای کاربران نهایی و امکان استفاده از سیستم عامل مورد نظر را از طریق دستگاه ها و پلتفرم های مختلف فراهم می کند .
نرم افزار VMware View قابلیت های Remote Desktop را به کابران تکنولوژی های مجازی سازی VMware ارائه می کند . سیستم عامل Client معمولا یکی از ویندوزهای مایکروسافت می باشد ، که از طریق محیط مجازی ارائه شده بر روی سرور اجرا می شود .
VMware View دارای کامپوننت های مختلفی است که به با همکاری یکدیگر امکان مجازی سازی Desktop را فراهم می نمایند . VMware View به منظور انتقال فعالیت های کاربر بر روی شبکه از پروتکل های RDP و PCoIP پشتیبانی می کند



VMware vShield Zones 1.0 : این برنامه فایروال مجازی ( vFirewall ) می باشد و قابلیت های یک برنامه فایروال مانند : رصد ترافیک شبکه و ایمن سازی ماشین های مجازی موجود در آن را فراهم می کند .



VMware vSphere CLI 5.0 : این برنامه قابلیت اجرای دستورات مدیریتی و دیگر دستورها به صورت خط فرمانی را بر روی سرورهای ESX / ESXi از طریق تمامی ماشین مجازی های متصل به شبکه فراهم می آورد .
نرم افزار VMware vSphere 5.1 به همراه تمامی ابزارهای وابسته به آن بر روی 12 حلقه DVD عرضه می گردد و هیچ مشکلی از نظر کرک و لایسنس ندارد .
اطلاعات تماس :
وب سایت www.farinsoft.com
ایمیل [email protected]
تلفن تماس : 0511-8460703 و 0511-8460704
تلفن همراه : *********** ساغریچی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پکیج کامل نرم افزار VMware vSphere 5.1
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط