ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

چربی گیر فاضلاب | چربی گیر رستوران | چربی گیر

چربی گیر رستوران

در حال حاضر روشهای مختلفی جهت چربی گیری استفاده می گردد که عبارتند از:

1-   روش های فیزیکی (ثقلی)

2-   روش های فیزیکی و شیمیایی

از میان انواع پساب های تولیدی، فاضلاب آشپزخانه در رستوران های صنعتی و … حاوی غلظت بالایی از ذرات روغن و چربی و پلاستیک و … می باشند. بهترین و مقرون به صرفه ترین روش تصفیه و چربیگیر ی اولیه پساب های فوق، استفاده از چربی گیر های تولیدی گروه صنعتی ناب زیست از جنس فایبرگلاس دارای تائیدیه اداره آب و فاضلاب استان خراسان رضوی – شهر مشهد بعنوان پرترافیک ترین شهر دارای انشعابات نامتعارف (رستوران، غذاخوری، هتل و …) می باشد.

کارکرد دستگاه چربی گیر شرکت ناب زیست

1-     جلوگیری از ورود روغن و چربی از فاضلاب به منهول ها و دیواره های چاه جاذب (مسدود شدن و گرفتگی لوله های انتقال و چاه جاذب)

2-     جلوگیری از پر شدن سریع چاه جاذب به دلیل ورود ذرات معلق (نظیر برنج، پلاستیک، درب نوشابه و…)(به دلیل تعبیه یک عدد سبد آشغالگیر در ورودی جریان)

3-   پایین آوردن بار آلودگی فاضلاب برای ورود به مراحل بعد تصفیه خانه (در تصفیه خانه های بتنی و فلزی – بالا بردن راندمان تصفیه خانه)



فرآیند تولید پساب چرب در آشپزخانه ها و رستوران ها

روغن های گیاهی و حیوانی به عنوان یکی از منابع اصلی در طبخ غذا به شمار می آیند. در فرآیند طبخ غذا عملیاتی چون شستشوی ظروف، آبکشی غذا و کفشویی آشپزخانه باعث تولید حجم قابل توجهی پساب چرب می شود. این پساب، عمدتا محتوی چربی، روغن و پسماندهای غذا می باشد و در گروه پساب ها و فاضلاب های چرب طبقه بندی می گردد.

مشکلات ناشی از ورود چربی و روغن (FOG) به شبکه فاضلاب

ورود فاضلاب های حاوی چربی و روغن به شبکه جمع آوری فاضلاب باعث رسوب ذرات چربی و روغن در دیواره لوله ها و اتصالات و بالتبع گرفتگی (Fouling) اتصالات می شود. از طرف دیگر در اکثر رستوران های بین شهری مستقیماً پساب آشپزخانه ها را به داخل چاه تخلیه می کنند. این امر باعث گرفتگی روزنه های دیواره چاه و در نتیجه کاهش قدرت جذب چاه می شود. بنابراین جداسازی و حذف ذرات چربی و روغن از پساب، قبل از ورود به شبکه فاضلاب امری ضروری می باشد.

استفاده از چربی گیر آشپزخانه ثقلی جهت حذف چربی از جریان فاضلاب

به منظور جداسازی ذرات چربی و روغن از فاضلاب آشپزخانه و رستوران ها می بایست قبل از اتصال این فاضلاب به شبکه اصلی و یا تخلیه به چاه از یک واحد چربی گیر (Grease Trap) بهره گرفت. استفاده از چربی گیر فایبرگلاس ثقلی ضمن سادگی کاربرد، هزینه بسیار کمتری را به همراه دارد. با توجه به اینکه چربی دارای وزن مخصوص کمتر از فاضلاب می باشد، در صورت ایجاد شرایط محیطی مناسب، چربی موجود در فاضلاب به راحتی به سطح فاضلاب آمده و می توان آن را از جریان فاضلاب حذف کرد. استفاده از چربی گیر فایبرگلاس این شرایط را برای فاضلاب آشپزخانه ها فراهم می کند و در صورت کاربری مناسب، قادر به حذف بیش از 99 درصد چربی موجود در جریان فاضلاب خواهد بود.

استفاده از فایبرگلاس در ساخت چربی گیر علاوه بر سبکی، باعث استحکام بسیار بالا و طول عمر طولانی آن خواهد شد.

یکی از وظایف چربی گیر فاضلاب رستوران و آشپزخانه، نگهداری پساب چرب و کاهش دمای آن است.

با این عمل حلالیت چربی در داخل فاز آب کاهش پیدا کرده و به دلیل اختلاف دانسیته در سطح فاضلاب جمع می شود. عمده ترین وظیفه دیگر یک چربی گیر رستوران و آشپزخانه جداسازی مواد جامد و پسماند های غذایی موجود در فاضلاب می باشد. چربی گیر فاضلاب معمولا در خارج از آشپزخانه و در داخل زمین نصب می شود تا اجازه جریان ثقلی به فاضلاب چرب داده شود. انتهای لوله خروجی چربی گیر در داخل فاضلاب شناور است تا باعث خروج پساب چربی گیری شده شود.

چربی گیر فایبرگلاس تولیدی گروه صنعتی ناب زیست توسط یک دیواره به دو قسمت تقسیم شده است. در قسمت اول سبد آشغالگیر چربی گیر فایبرگلاس دانه ریز نصب شده است تا ذرات جامد را از جریان فاضلاب جدا نماید. مواد جامد عبوری از سبد آشغالگیر چربی گیر فایبرگلاس در کف ناحیه اول تجمع یافته که یا به مرور هضم می شود و یا در صورت لزوم می توان آنها را تخلیه کرد. در انتهای بخش اول، مدیای متراکم (Packing) از جنس پی وی سی نصب شده است که باعث تغییر جهت ناگهانی جریان فاضلاب از حالت افقی به حالت عمودی می گردد. این تغییر جهت جریان از یک طرف در شناور سازی چربی بسیار موثر است و از طرف دیگر باعث ممانعت از فرار چربی محلول توسط انتهای لوله خروجی فاضلاب می گردد.

ظرفیت چربی گیر رستوران تابعی از پارامترهایی چون تعداد پرس غذای پخت شده در اوج شیفت کاری، دبی فاضلاب تولیدی، نوع و تنوع غذایی رستوران یا آشپزخانه و نوع و درصد چربی موجود در فاضلاب می باشد.

مهمترین مزایای چربی گیر رستوران و آشپزخانه های صنعتی عبارت است از:

· قابلیت ساخت و مونتاژ در محل پروژه دستگاه چربی گیر رستوران فایبرگلاس

· قابلیت ساخت در ابعاد دلخواه دستگاه چربی گیر فایبرگلاس رستوران

· ایزولاسیون کامل و بدون بو دستگاه چربی گیر رستوران فایبرگلاس

· استحکام بسیار بالای جداره و امکان مدفون کردن آن دستگاه چربی گیر فایبرگلاس رستوران

· مقاومت بسیاربالا در مقابل خوردگی و مواد شیمیایی دستگاه چربی گیر رستوران فایبرگلاس

· حمل و نصب آسان دستگاه چربی گیر فایبرگلاس رستوران

· قابلیت جابجایی محل استقرار دستگاه چربی گیر رستوران فایبرگلاس

· دارا بودن پوشش ضد اشعه ماورا بنفشدستگاه چربی گیر فایبرگلاس رستوران UV

· عمر طولانی دستگاه چربی گیر رستوران فایبرگلاس

· عدم نیاز به عایقکاری و تعمیر دستگاه چربی گیر فایبرگلاس رستوران

· بالاترین عملکرد جداسازی ذرات چربی از فاضلاب بدلیل استفاده از مدیا و اندازه گیری دقیق مقاطع دستگاه چربی گیر رستوران فایبرگلاس

· برخورداری از ونت هوا جهت دفع بوی ناشی از لیز شدن چربی دستگاه چربی گیر فایبرگلاس رستوران

· دارای سبد آشغالگیر قابل تعویض دستگاه چربی گیر رستوران فایبرگلاس

· دارای دو دریچه جهت بازدید دوره ای دستگاه چربی گیر فایبرگلاس رستوران
گروه صنعتی ناب در سال 1392 با همکاری 11 شرکت مهندسین مشاور در سطح شهر مشهد توانست بیش از 98 دستگاه چربی گیر فایبرگلاس بمنظور تصفیه فاضلاب رستوران، تصفیه فاضلاب غذاخوری، تصفیه فاضلاب آشپزخانه و تصفیه فاضلاب هتل نصب نماید.

لازم به ذکر است اداره آب و فاضلاب خراسان رضوی و علی الخصوص اداراه آب و فاضلاب مشهد مقدس به عنوان شهر پایلوت مشاورین را موظف نموده بود تمامی انشعابات نامتعارف فاضلاب را از طریق ساز و کار مناسب دفع نماید که این مهم با همکاری مشاورین فوق و گروه صنعتی ناب محقق گردید.

خط تولید گروه صنعتی ناب در روز قادر به تولید 15 دستگاه چربی گیر فاضلاب، چربی گیر رستوران، چربی گیر آشپزخانه، چربی گیر فایبرگلاس می باشد که در تمامی ایران بی نظیر است.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: چربی گیر فاضلاب | چربی گیر رستوران | چربی گیر
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :