ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

چسب سم زدایی

چسب سم زدایی

یکی از موضوعات پر اهمیت در زندگی مراقبت از سلامتی است

در عصر نوین، انسان ها در معرض تنش های روانی گوناگون قرار دارند. تنش هائی که در نهایت، محیطی سمی در بدن ایجاد کرده و زمینه را برای بروز انواع بیماریها، مهیا می سازند. یکی از راه های حفظ سلامتی، از بین بردن این سموم است
ورقه Healpas پسماندهای ناشی از تنش های روانی و ابتلای بدن به بیماری های گوناکون را به خود جذب کرده و بدین ترتیب سموم را از بدن خارج می سازد. این محصول طی سال ها بررسی در داخل و خارج از کشور کره تهیه شده و نتیجه بخشی آن در بهبود و تسکین بسیاری از ناخوشی ها به اثبات رسیده است.


برچسب پلاتینی
ورقه پلاتینی ترکیبی از داروهای طب شرقی گوناگون و گیاهان داروئی قوی از قبیل قارچ آگاریک، اوکالیپتوس، Chitosun، Caururus Chinensis Baill، HoutTuynia Cordata است.
این گیاهان دارویی از تخریب سلول های بدن جلوگیری کرده و همچنین دارای یون های منفی بوده که می تواند رادیکال های آزاد را از محیط سلولی خارج ساخته و به سیستم ایمنی بدن کمک کند.
بنابراین به ویژه برای افراد مسن و ورزشکاران مفید بوده، زیرا که به طرف کردن خستگی آنها کمک می کند.
نواحی و نقاط مربوط به اعضای بدن بر کف پاها که در طب سوزنی مورد استفاده قرار می گیرند

تقریبا یک چهارم 206 استخوانی که استخوان بندی بدن ما را تشکیل می دهند، یعنی 52 استخوان در هر یک از پاهای ما قرار دارند، که علاوه بر آن دارای 60 مفصل، 214 رباط و 38 عضله و همچنین هزاران رشته عصبی و صدها رگ خونی است که در مجموع شبکه شبه عنکبوتی پای ما را تشکیل می دهند. به دلیل این ساختار شاخص، طب شرقی می گوید که نقاط بازتاب دهنده همه اعضای بدن در پاها قرار دارند. به ویژه، کتاب ارزشمند طب چینی "بازتاب بهداشت کف پا"، کف پا را به صورت نسخه خلاصه شده ای از بدن انسان وصف می کند، چرا که همه اعضای بدن به کف پا اتصال دارند. کف پا را به خاطر نقشش در پمپاژ خون " قلب دوم" هم می نامند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: چسب سم زدایی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :