ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کاسموسدابکو ، سیلیکون ، اسفنج ، ابرگرم

امروزه کاربرد مواد شیمیایی در صنعت بسیار بوده و در واقع میشود گفت که جزء جدایی ناپذیر از تولید میباشد . یکی از محصولاتی که با استفاده از مواد شیمیایی تولید میشوند فوم ها میباشند . فوم ها معمولا در 2 نوع فوم سرد و فوم گرم طبقه بندی میشوند و این نیز به دلیل تفاوت در مراحل تولید آن میباشد . فوم های گرم در دمای بالا کوره پخته میشوند و نسبت به فوم سرد سخت تر میباشد ولی به مرور زمان براثر استفاده نرم تر شده و حالت ارتجاعی خود را از دست میدهد . فوم سرد یکی از انواع فوم های پلی یورتان میباشند که در مراحل ساخت آن حرارت کمتر یا غیر مستقیم داده میشود و به همین دلیل نرم تر بوده و حالت ارتجاعی بیشتری دارد که یکی از کاربرد های آن در ساخت صندلی های خودرو میباشد .

حال با توجه به همه این موارد ذکر شده شرکت نگین تجارت شرق اقدام به وارادت انواع مواد اولیه شیمیایی و کاتالیست های مربوط به پلی ال پلیول وایزوسیانات برای تولید فوم گرم ، اسفنج ، ابرگرم برای مبلمان و فوم رجید یا فوم سخت کرده است :

1.مواد اولیه فوم گرم و اسفنج و ابر و فوم سرد Flexible , Rijid
2.کاسموس ، دابکو A33 ، دی ام سی اچ ای A1 ، DMEA ، DMCHA
3.سیلیکن یا سیلیکون و گاز متیلن کلراید برای تولید فوم گرم ، اسفنج ، ابرگرم برای مبلمان
4.گاز HCFC 141b و پلی کت8 ، polycat 8 مخصوص فوم رجید یا فوم سخت برای تولید انواع فوم های پلی یورتان پانل های دیواری و سقفی و فوم های سخت پلی یورتان در صنایع برودتی و یخچالی کرده است .
با توجه به مصرف بالا و کاربرد زیاد این مواد این شرکت اقدام به واردات این محصولات از شرکت های معتبر با کیفیت خوب و قیمت مناسب کرده است . برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش و بازرگانی تماس بگیرید ..

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کاسموسدابکو ، سیلیکون ، اسفنج ، ابرگرم
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :