ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کاشت مو روش غیر جراحی یا FIT

کاشت مو روش غیر جراحی یا FIT

قیمت : 22381003

آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج خیابان سرو شرقی ، مجتمع افشان پلاک 66 طبقه اول واحد 5 -
تلفن های تماس ******** و ********
برای مشاهده نمونه کارها لطفا از سایت دیدن فرمایید

http://plbcenter.com

توضیحات کاشت مو FIT

پزشکان کلینیک فوق تخصصی ما برای اولین بار در ایران و آسیا با استفاده از تکنیکهای جراحی FUT و غیر جراحی FIT به صورت همزمان بیماران خود را درمان نموده اند و توانسته اند با استفاده از ترکیبی از این روشها نتایج رضایت بخشی را برای بیماران خود به ارمغان آورد.

عمل غیر جراحی پیوند مو، یک عمل ساده سرپائی، بدون بیهوشی، همراه با بی حسی موضعی می باشد و بیمار هیچ دردی را تجربه نخواهد کرد. این عمل حدود ۱ – ۲ روز طول میکشد.

در طی این عمل به دفعات از بیمار پذیرایی به عمل آمده و می توانند مشغول تماشای تلویزیون و یا مطالعه باشند و اوقات لذت بخشی را تجربه خواهند کرد.

بلافاصله بعد از عمل، بیمار بدون پانسمان مرخص شده و به محل کار یا زندگی خود باز می گردد. پس از عمل محل کاشت مو مختصری قرمز می گردد که ۲۴ ساعت بعد ازعمل این قرمزی رفع می گردد و در این مدت بیماران میتوانند از یک کلاه برای پوشش ناحیه بهره ببرند.

جهت سهولت و رفاه حال بیماران، یک کلاه اختصاصی از طرف مطب در اختیار بیماران قرار می گیرد.

بیمار ۴۸ ساعت بعد از عمل قادر به استحمام می باشد. جهت استحمام بیمار شامپوی مخصوصی توسط مطب در اختیار بیمار قرار می گیرد. همچنین یک DVD آموزشی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی جهت آموزش شستشوی سر طی ۱۰ روز بعد از عمل در اختیار بیماران قرار می گیرد.

برای اولین بار در جهان پزشکان کلینیک فوق تخصصی ما با ابداع روش جدیدی، از تورم اطراف پیشانی و چشم بعد از عمل جلوگیری کرده اند که خوشبختانه این روش اکنون در تمامی جهان مورد استفاده قرار می گیرد. بنا براین تورم بعد از عمل دیگر معنای خارجی نخواهد داشت. جهت رفاه حال بیماران یک DVD آموزشی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی آموزشی مربوط به دستورات ۱۰ روز بعد از عمل در اختیار ایشان قرار می گیرد.

موهای کاشته شده به سرعت و چند ساعت بعد از عمل شروع به رشد کرده ولی در عرض ۳ – ۴ هفته بعد از عمل می ریزند و از ماه سوم بعد از عمل برای همیشه رشد خود را آغاز کرده و دیگر ریزش پیدا نمی کنند.

چهره بیمار ده روز بعد از عمل به حالت عادی بر می گردد.

ناحیه پشت سر بیمار ممکن است دچار مختصری بی حسی شود که معمولا در عرض ۵ – ۱ ماه بعد از عمل رفع می گردد. چنانچه بیمار نیاز به جلسه پیوند بعدی داشته باشد، حداقل زمان بین ۲ جلسه، ۶ ماه می باشد.

در این روش بیماران عزیز می بایستی سر خود را مانند سربازان کوتاه نمایند.

پیازهای مو توسط وسیله خاصی تک به تک از پشت سر برداشته شده و به صورت تک به تک بالای سر پیوند زده می شود. محل برداشتن پیازهای مو خود به خود بهبود پیدا کرده و به صورت نقاط بسیار ریز سفید رنگی زیر موها پنهان می مانند.

این عمل بین ۱ تا ۲ روز طول می کشد و بسته به نیاز بیمار گاها سه روز هم ممکن است به درازا بیانجامد.

میزان موفقیت این عمل مانند روش جراحی می باشد ولی میزان تراکم ایجاد شده ۱۳ درصد کمتر از روش جراحی است.

چنانچه بیمار تراکم بیشتری را نیاز داشته و وجود خط اسکار پنهان زیر موها برایش مهم نمی باشد روش جراحی ارجح می باشد. و چنانچه بیمار نیاز به تراکم زیاد نداشته و مایل به داشتن خط اسکار زیر موهایش نمی باشد روش غیر جراحی ارجح می باشد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کاشت مو روش غیر جراحی یا FIT
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط