ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کانون آگهــــی و تبلیغات سان

کانون آگهــــی و تبلیغات سان

مقدمه

کانون آگهی و تبلیغات سان با هدف کسب و کار تجاری در حوزه ی بازاریابی و تبلیغات از سال 1381 فعالیت خود را آغاز نموده است. ایده ی شکل گیری آن معرفی و شناسایی توانایی ها ، خدمات ، محصولات و دستاوردهای سازمان ها ، موسسات و بنگاه های کوچک و بزرگ فعال ، در یکی از حوزه های اقتصادی ، اجتماعی یا فرهنگی می باشد.
در طول نزدیک به یک دهه فعالیت ، شرکت طراحی سان با هم افزایی دانش و مهارت توانسته توسعه ی بازار و پیشرفت تجاری و مالی بنگاه های کوچک و بزرگ اقتصادی و ترویج برنامه های فرهنگی موسسات و سازمان های فعال در این حوزه را در کارنامه ی خود ثبت نماید.

شیــــــــــــــــــــــوه های همــــــــــــکاری‏
مشاوره ، پژوهش کاربردی ، ‌ تعیین استراتژی و ارایه ی راهکار
• مشاوره
پیشبرد فروش یا عرضه ی خدمت و تخصیص سهم بیشتری از بازار ، برای هر سازمان یا بنگاهی ، در طی تاریخ تبلیغات و مرور مسیر نام های موفق و نام های تجاری مطرح همواره به مدد مشاوران مجرب میسر شده است . آنچه استدیو طراحی سان در قالب « مشاوره » به مشتریان خود ارایه می دهد با بررسی مدل های کسب و کار آن سازمان راهکارهایی را که به پیشبرد فروش یا عرضه ی خدمت می گردد پیشنهاد می نماید .

• پژوهش کاربردی
پیشنهادهای مطرح شده در جلسات مشاوره تا هنگامی که مورد پژوهش کاربردی قرار نگیرد در حد یک فرضیه باقی می‌ماند. پژوهش کاربردی ، مجموعه تحقیقاتی است سازمان یافته که تمام پیشنهادهای مطرح شده در جلسات مشاوره و نتیجه ی اجرای هر کدام از آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

• تعیین استراتژی
پیشنهاد های مطرح شده در جلسات مشاوره با انجام پژوهش کاربردی به تعیین استراتژی منتهی می شود . استراتژی به طور کلی برای هر سازمانی در سه مرحله ی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت طراحی می شود . در این مرحله طراحی سان به صورت جزء تمام فعالیت هایی که برای دوره ی شناسایی محصول یا برند ، یادآوری محصول یا برند و گسترش بازار محصول یا برند می بایست انجام پذیرد را به مدیر سازمان ارایه خواهد داد .

• ارایه راهکار
از آنجا که هدف نهایی تبلیغات ارایه ی مؤثر یک ایده ، خدمت یا محصول به گروه خاصی از مخاطبان است ، تحلیل رفتار مخاطبان ، زیرساخت های بنیادی یک برنامه تبلیغاتی محسوب می گردد که مطابق با آن ایده پردازی ، تولید محصول و ارایه آن صورت می پذیرد. استدیو طراحی سان توانسته است به مدد بهره مندی از تخصص استادان بازاریابی و تبلیغات ، به ارایه راهکارها در قالب مشاوره ، نیازسنجی و پژوهش کاربردی بپردازد .

تولیدات رسانه ای
طراحی سان با بهره مندی از تخصص صاحبان ایده در حوزه رسانه های تصویری ، محیطی و مطبوعاتی توانایی ارایه ی خدمات صفر تا صد تولید و پخش رسانه های یاد شده را در قالب تیزرهای تبلیغاتی ، آگهی های مطبوعاتی و بیل بردهای تبلیغاتی و ... را دارد. در یک نگاه مجموعه این خدمات به شرح زیر است.
• تیزرهای تبلیغاتی و آنونس رادیویی
• فیلم های مستند تبلیغاتی و آموزشی
• تنظیم جداول پخش تیزرهای تبلیغاتی
• ساخت برنامه های مشارکتی برای سیمای جمهوری اسلامی ایران*
• ارائه جداول درج آگهی های تبلیغاتی در نشریات تخصصی و مجلات و روزنامه ها
• ارائه جداول ویژه مربوط به تبلیغات محیطی
________________________________________
*- به دلیل پرهزینه بودن حق پخش تیزرهای تبلیغاتی ، برخی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی کوچک از این رسانه توانمند برای جایگاه سازی برند و یا گسترش بازارشان محرومند . در این باره ، طراحی سان با بهره گیری از دانش بازاریابی قادر است برای برنامه ی فرهنگی ، اجتماعی ، آموزشی و ... شرایط مشارکت در ساخت را فراهم نماید . نحوه مشارکت بدین صورت خواهد بود که طراحی سان اقدام به تولید برنامه هایی در زمینه فعالیت شرکت ها و جایگاه اجتماعی و فرهنگی آنها نموده و با رعایت قوانین و ممیزه های حاکم بر رسانه ملی ، علاوه بر فرهنگ سازی در آن حوزه خاص مشتریان خود را قادر می سازد با خرج هزینه های کمتر به معرفی کسب و کار خویش بپردازند .

مزایای رقابتی
در دنیای پرهیاهوی کنونی که جادوی رسانه ، تمام قد ، حواس و احساس افراد را از آن خود کرده تبلیغات شان دیگری یافته و سازمان های کوچک و بزرگ از این ابزار چشم یاری دارند .
چه بسیار شرکت هایی که شکست خود را در ارج ننهادن به تبلیغات می پندارند و چه بسیار شرکت هایی که اوج گرفتن خود را مرهوم داشتن برنامه های دقیق اطلاع رسانی و تبلیغاتی می پندارند .
آیا واقعاً این چنین است؟
در شرایطی تبلیغات می تواند سکوی پرش شما برای نیل به شرایط عالی و موفقیت برند باشد که به آن به دیده ی یک «علم» بنگرید . همانگونه که گفتیم « تبلیغات علم است » شاید امروز بتوانیم به جرات بیان نماییم مهمترین مزیت رقابتی " سان " که بر پایه همان نگاه علمی استوار است ، ارائه بـرنامه ها و کـمپین های تبلیغاتی کاربردی است . همچنین ارایه محصولات تبلیغـاتی خلاقـانه و متناسب با برنامه نیز از دیگر مزایای رقابتی ، " استدیو طراحی گرافیک سان " است .
چشم انداز
ساز و کار تجارت امروز ، بازاریابی و تبلیغات را به عنوان دو بازوی اصلی افزایش فروش و توسعه بازار شناخته است . در این میان شرکت هایی که در این زمینه به ارایه ی خدمات مشغولند ، با بکارگیری ابزارهای بازاریابی و تبلیغات ، فرصت ها و تهدایداتی را به سازمان ها ، ارگان ها و بنگاه ها تحمیل می نمایند .
طراحی سان در شرایط کنونی با اتکا به ارایه برنامه های دقیق و نوین تبلیغاتی ، ایده پردازی و تولید خلاقانه و باکیفیت سازمان های باسابقه محسوب می شود .
حمایت از فعالان حوزه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ، هدایت بازار آنها با معرفی ، توسعه و ترویج ، چشم انداز بلندمدت طراحی سان است.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کانون آگهــــی و تبلیغات سان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :