ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کتاب جسارت عشق

کتاب جسارت عشق

قیمت : 7,900 تومان

کتاب «جسارت عشق» یک راهنمای 40 روزه است که قلب شما را دوباره به سمت دوست داشتن واقعی همسرتان هدایت می‏کند.
ازدواج هدیه ای زیبا و ارزشمند است.خداوند ازدواج را راهی برای رهایی از تنهایی،چند برابر کردن کارایی،بنا نهادن خانواده،تربیت فرزندان،لذت از زندگی و بهره مندی از صمیمیتی خانوادگی می داند.اما علاوه بر اینها،ازدواج به ما یاد می دهد که خواهان رشد و پیشرفت باشیم و مشکلات و خود محوری هایمان را با زندگی در کنار همسرمان برطرف کنیم.اگر آماده تعلیم باشیم مهمترین درس ازدواج را که توانایی عشق ورزی است را یاد میگیریم.

این کتاب در مورد عشق است.در مورد یادگیری و جسارت عاشقانه زندگی کردن است.همراهتان در این سفر نزدیکترین شخص به شما یعنی همسرتان است.در این سفر باید شجاع باشید.اگر این جسارت را بپذیرید باید بجای پیروی از قلبتان ، بخواهید که راهنمای آن باشید.دنیا به شما می گوید که از قلبتان پیروی کنید.اما اگر شما راهنمای قلب تان نباشد شخص یا چیز دیگری اینکار را خواهد کرد.((قلب از همه چیزهای دیگر فریب آمیز تر است.))قلب است که همیشه می گوید چه احساسی در لحظه درست است.

ما به شما این جرات را می دهیم تا متفاوت فکر کنید.تصمیم بگیرید در دراز مدت راهنمای قلبتان در حرکت به سمت چیزی باشید که بهترین است..این کلید روابطی پایدار و کامل کننده است.

سفر جسارت عشق روند تلاش برای تغییر همسرتان نیست تا تبدیل به کسی شود که شما می خواهید.تردیدی نیست که تلاش شما برای تغییر همسر در گذشته با شکست و عصبانیت خاتمه یافته است.در واقع این سفر کشف و اثبات عشق حقیقی است، حتی وقتی تمایل و انگیزه های پایینی دارید.واقعیت اینست که عشق یک تصمیم است نه احساس.عشق فارغ از خود، فداکار و قابل تغییر است.وقتی عشق همانطور که هست نشان داده شود به احتمال زیاد روابطتان تغییر می کند و بهتر می شود.

این سفر چهل روزه اعجاب انگیز ، هر روز شامل سه قسمت خیلی مهم می شود :
اول، جنبه منحصر به فردی از عشق توضیح داده می شود.هر یک از آنها را با دقت بخوانید و درک جدید آن را بپذیرید تا حقیقتا بتوانید کسی را دوست داشته باشید.
دوم، در مورد جسارت خاصی به شما توضیح داده می شود تا برای همسرتان انجام دهید.بعضی از آنها راحت و بعضی ها هم بسیار چالش انگیز هستند.
در آخر، به شما فضایی برای گزارش روزانه داده شده است تا هر آنچه یاد گرفتید و انجام دادید و همینطور واکنش همسرتان در طول مسیر را بنویسید.این یادداشتها پیشرفت شما را ثبت می کند و در آینده بسیار ارزشمند خواهند بود.

--------------------------------------------------------------------
خریدار گرامی برای سفارش محصول به ««لینک زیر»» بروید. **بر روی لینک دوبار کلیک کرده و ادرس را در قسمت ادرس بار مرورگر خود قرار دهید**
http://www.kharid.bz/product.php?id=410&sc=ZGlyZWN0&u=NjEzMDg=
--------------------------------------------------------------------

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کتاب جسارت عشق
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :