ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کرم ضدچین و چروک گارنیر......!

کرم ضدچین و چروک گارنیر......!

قیمت : تخفیف ویژه

کرم ضد چین و چروک گارنیر

کرم سفت کننده صورت گارنیر ( کرم شب ) ، همانند کرم گارنیر سفت کننده صورت ( کرم روز ) ارمغان طبیعت و دارای عصاره گیلاس است که از آن ماده آها به‌دست آمده و در لطافت و سفتی عضلات "صورت" ، "گردن" و "گونه" ها مؤثر میباشد و نیز گیاه زنجفیل که در از بین بردن خطوط عمیق پوست بسیار مؤثر است .

کرم گارنیر ضد افتادگی ، حاوی مواد فعال آنتی آکسیدان به همراه خاصیت سفت ‌کنندگی و ضدتیرگی است که با تقویت انرژی سلولی باعث کاهش میزان چروک ‌ها شده و با تقویت سلول‌های ارتجاعی پوست باعث سفتی پوست می‌شود . ablatka.com

رتینول موجود در کرم گارنیر Garnier نیز با افزایش متابولیسم سلولی باعث از بین رفتن خطوط عمیق و طویل پوست می‌گردد .

هنگامی که شما خواب هستید کرم ضدچین و چروک گارنیر ، با بهره‌گیری از خواص تغذیه‌کنندگی و بازسازی‌کنندگی خود باعث نوسازی کلاژن ، الاستین و پروتئین‌ های پوست صورت و گردن شده و به طور واضحی باعث کم‌شدن عمق ، طول و تعداد چروک ‌ها ، جلوگیری از پیدایش چروک‌ های جدید و در نتیجه صاف ، شفاف و جوان‌ تر شدن پوست می‌گردد .

اثرات ثبت شده کرم گارنیر سفت کننده صورت (شب) عبارتند از :
لطافت پوست هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید : 86%
تأثیر ضدچین وچروک : 72%
سفت‌کننده عضلات صورت : 83%

نحوه استفاده کرم شب ضد چین و چروک گارنیر :
کرم گارنیر ضد افتادگی ، را هر شب بر روی پوست تمیز شده صورت و گردن خود بمالید . برای صورت ، از داخل به بیرون و برای گردن ، از بالا به پایین به صورت دایره‌وار ماساژ دهید تا به پوست شما نفوذ کند . برای نتیجه مطلوب‌تر از کرم گارنیر روز Garnier UltraLift ، کرم دورچشم و لب گارنیه و یا ژل گارنیر Garnier Pure استفاده نمایید .
استفاده از محصولات گیاهی گارنیر به دلیل دارا بودن دو عملکرد پیشگیری و درمان ، محدودیت سنی نداشته و برای تمامی سنین با هر نوع پوست مناسب است .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کرم ضدچین و چروک گارنیر......!
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :