ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلاسهای آموزش طراحی وب در تبریز

کلاسهای آموزش طراحی وب در تبریز

قیمت : تماس بگیرید

کلاسهای آموزش طراحی وب سایت در تبریز

کلاسهای آموزش طراحی وب سایت در تبریز با رویکرد بازار کار و ایجاد خود اشتغالی در بین علاقمندان برگزار میگردد.
مرکز آموزش های پاک جوان مفتخر است طی چندین سال آموزش متوالی طراحان و علاقمندان وب بیش از صدها طراح وب حرفه ای به جامعه طراحی کشور عرضه داشته است . این گروه در راستای یکی از اهداف بنیادین خود مبنی بر بسط و توسعه دانش طراحی وب در زمینه های مختلف از چند سال پیش اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی ، سمینار و همچنین انتشار ویدئوهای آموزش طراحی وب در زمینه های مختلف نموده است که با عنایات پروردگار یکتا سهمی کوچک در توسعه این دانش در کشور عزیزمان خصوصا منطقه آذربایجان شرقی و تبریز را بر عهده داشته است . شاگردان دوره های پیشین کلاس های طراحی وب پاک جوان هم اکنون به عنوان استاد ، کارشناس و … در سایر مراکز مشغول به کار هستند که همین امر موجبات افتخار این گروه را فرآهم میاورد . از انجائی که به اعتقاد ما آموزش یک امر مستمر است لذا امکانات دیگری برای شرکت کنندگان فرآهم آمده است که میتوانند در انجمن های ما سئوالات و مشکلات خود را مطرح نموده و رفع اشکال نمایند طراحی وب امروزه یک صنعت است که ما میکوشیم در ترتبیت صنعتگران این رشته سهمی بر عهده داشته باشیم
کلاسهای آموزش تخصصی لپ تاپ و تبلت و موبایل و طراحی سایت در تبریز در محیطی کاملا کارگاهی و عملی برگزار میگردد ظرفیت هر دوره 7 نفر می باشد کار آموزان علاقمند میتوانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن آموزشگاه تماس بگیرند ***********
اهداف برگزاری دوره آموزشی طراحی وب
 این دوره ها به هدف ایجاد فضای کسب و کار برای کار آموزان در حال برگزاری است . کار آموزان پس از اتمام دوره خواهند توانست بصورت اصولی وارد فضای کسب و کار در حوزه طراحی و راه اندازی سایتهای اینترنتی شوند. البته موضوع مهم در این دوره این است که کار گروه آموزشی بعد از اتمام دوره به پایان نمی رسد بلکه فعالیت پشتیبانی فنی و آموزشی از کار آموز تازه شروع میگردد.


پیش نیاز های اساسی برای شرکت در دوره های طراحی وب سایت :
برای شرکت در این دوره ها نیاز به هیچ برنامه و یا دانش برنامه نویسی نمی باشد تمامی مطالب از ابتدا گفته خواهد شد و کار آموزان از ابتدای مباحث طراحی سایت با زبان گویا و ساده اساتید این فن با مسائل طراحی سایت آشنا خواهند شد و با تمریناتی که در جلسه عملی انجام خواهند داد به مباحث مسلط خواهند گردید.

اطلاعاتی در زمنینه اجرای دوره آموزشی:
این دوره کلا در ده جلسه دو ساعته برگزار میگردد.ساعت برگزاری کلاسها معمولا بعد از ظهر می باشد ولی گاها اگر ثبت نام کننده ای برای ساعات قبل از ظهر هم باشد در آن ساعات نیز دوره برگزار میگردد. ظرفیت هر دوره ۹ نفر می باشد . دوره ها در یک کارگاه آموزشی مجهز به سیستم رایانه و اینترنت مجزا برای هر کار آموز برگزار میگردد. کلاسها یک روز در میان و گاها دو روز در میان برگزار میگردند .



هزینه برگزاری دوره آموزش طراحی وب:
هزینه شرکت در این دوره مبلغ یکصد هزار تومان می باشد که نصف ان درزمان ثبت نام و بقیه در اولین جلسه آموزشی دریافت میگردد



مدرک پایان دوره آموزش عملی طراحی وب سایت :
در زمینه طراحی وب سایت مدرک پایان دوره آموزشی به کار آموزان داده میشود این مدرک مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای است ولی در دنیای طراحی سایت مدرک حرف اول را نمی زند و بسیاری شرکتها و موسسات بزرگ برای اینکه نیروی طراح سایت جذب کنند از آنها نه تنها مدرک در زمینه طراحی سایت نمیخواهند بلکه بجای مدرک از آنها میخواهند نمونه کار خود را ارائه دهند .آری نمونه کار در دنیای طراحی سایت حرف اول را میزند. ما به تمامی کار آموزان خود کمک میکنیم که تا پایان دوره آموزشی بتوانند نمونه کار خود را طراحی وارائه دهند ودر این زمینه کمک های بی شائبه ای از طرف اساتید مرکز به کار آموزان ارایه میگردد.

تضمین یادگیری
یک از تفاوتهای عمده برگزاری کلاسهای آموزشی طراحی وب توسط گروه آموزشی پاک جوان با سایر گروهها در این است که ما به کار آموزانمان تضمین میدهیم که حتما در پایان این دوره ها به اهداف دوره آموزشی مسلط شوند و در غیر اینصورت دوره آموزشی برای این کار آموز بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تکرار میگردد.

زمان شروع هر دوره آموزشی:
زمان شروع دوره آموزشی اول و نیمه هر ماه می باشد معمولا افرادی که تمایل دارند کلاسهایشان در روزهای زوج برگزار گردد دوره هایشان از اول ماه و افرادی که تمایل دارند دوره آنها در روزهای فرد برگزار گردد کلاسهایشان از نیمه هر ماه شروع میگردد. البته بعد از تکمیل ظرفیت هر دوره بنابر توافق کار آموزان دوره ها میتواند زودتر از موعد نیز شروع شود.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کلاسهای آموزش طراحی وب در تبریز
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :