ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

کیف آموزش DSP

کیف آموزش DSP

تجهیز آزمایشگاه پردازش سیگنال:
در تمام دانشگاه¬های معتبر جهان در کنار درس¬های تئوری، آزمایشگاه‏های عملی نیز وجود دارد. یکی از این آزمایشگاه¬های مهم، آزمایشگاه پردازش سیگنال¬های دیجیتال( آزDSP) می¬باشد. این آزمایشگاه به دلیل حرکت دنیای مدرن به سمت سیستمهای دیجیتال بسیار حائز اهمیت است. امروزه در کشور ما نیز به خصوص در حوزه های با فن آوری بالا ( نظامی ، فضائی و ... ) سیستمهای مبتنی بر پردازنده‎های پر قدرت DSP بسیار پر کاربرد است. علی‎رقم تدریس چند ده ساله درس پردازش سیگنال در بسیاری از دانشگاه‎های کشور، به دلیل نبود یک آزمایشگاه مناسب برای آشنایی دانشجویان با کاربردهای عملی DSP ، صنعت همچنان از کمبود نیروی متخصص در این حوزه رنج می‎برد. دلیل این موضوع نیز فاصله بسیار زیاد بین تئوری الگوریتمهای پردازش سیگنال و چگونگی پیاده سازی آنها توسط سخت‎افزاری مجهز به پردازنده‎های DSP می‎باشد. کیف آزمایشگاه DSP با هدف بر طرف کردن این مشکل کشور و نزدیکی بیشتر دانشگاه با نیازهای صنعت، طراحی شده است.
آزمایشگاه DSP هنوز در کشور ما یک پدیده نوپا است. در بسیاری از دانشگاه‎های معتبر دنیا آزمایشگاه DSP بر اساس یک یا چند مدل از بردهای ساخت شرکت تگزاس اینسترومنت (TI) بنا شده‎اند. در این آزمایشگاه‎ها تعدادی آزمایش ( حدودا 4 تا 5 آزمایش) برای هردانشجو وجود دارد که معمولا حالت پروژه دارد. پروژه‎ای بودن این آزمایشات باعث می‎شود که دانشجو مجبور شود وقت بسیار زیادی را برای انجام هر آزمایش اختصاص دهد( به گفته خود دانشجویان حدود 2 ماه از 4 ماه ترم درسی به انجام آز DSP می گذرد). دانشجویان در صورت بروز اشکال می‎توانند از اساتید ( یا TA ) مجرب کمک بگیرند. متاسفانه در طول 15 سال گذشته بسیاری از دانشگاههای داخل با الگو برداری ناقص از این سبک، به منظور راه‎اندازی آز DSP اقدام به خرید بردهای ساخت شرکت TI نموده‎اند، اما در عمل هیچ دانشگاهی موفق نشده که به عنوان یک دانشگاه تربیت کننده مهندس متخصص در حوزه DSP مطرح شود. دلیل این مسئله عدم توجه به آموزگار مناسب آزمایشگاه و روحیه دانشجوی داخل بوده است. یاد گیری DSP می‎تواند کاری سخت و زمان بر باشد و برگزاری یک آزمایشگاه که در آن دانشجو مجبور به ساعتها مطالعه و کار عملی باشد در عمل موفق نخواهد بود.( این روش شاید تنها مناسب دانشگاههای تراز اول دنیا باشد).
در آزمایشگاه DSP باید دو هدف همزمان مد نظر باشد:
1-   ابتدا یادگیری کار با پردازنده‎های DSP.
2-   روشهای پیاده‎سازی الگوریتمهای ریاضی و پردازش سیگنال بر روی آنها.
این دو هدف، در کنار هم می‎توانند منجر به پیاده سازی مفاهیم درس پردازش سیگنال در دنیای واقعی گردد. رسیدن به هدف اول، به دلیل تجربه کم دانشجو در حوزه کار عملی و پیچیده‎گی خود این بردها، بسیار وقت گیرتر است. اما هدف دوم شامل چند راه حل سر راست می باشد که می‎توان راحت‎تر آنها را آموزش داد. در طراحی کیف آزمایشگاه DSPسعی شده که به هر دو هدف به شکل مناسبی در قالب یک آزمایشگاه 10 الی 12 جلسه‎ای پاسخ داده شود.

کیف آموزش DSP :
کیف آزمایشگاه DSP جزو کامل ترین محصولات اموزشی این شرکت می باشد که برای آموزش کار با پردازنده های DSP طراحی شده است. این کیف با هدف آموزش به مهندسین و دانشجویان طراحی شده است. این کیف نتیجه سالها آموزش و تالیف کتابهای مختلف در حوزه dsp می باشد که به صورت یک محصول کامل عرضه می شود . در طراحی این کیف هدف اصلی آموزش و اماده سازی مهندسین برای انجام پروژها ی DSP بوده است.
در طراحی این کیف، آشنایی با پردازنده های DSP و چگونگی پیاده سازی الگوریتمهای ریاضی بر روی آنها مد نظر بوده است.

مشخصات سخت افزاری:
• تست انواع الگوریتمهای پردازش سیگنال با استفاده از دو عدد A to D و D to A که تنظیم آنها به آسانی قابل انجام است.
• استفاده از یک JTAG داخلی.
• اتصال آسان به کامپیوتر و نرم‌افزار
• دارای یک جزوه آزمایشگاهی با 10 آزمایش کامل
• امکان تعریف آزمایشهای دلخواه بر اساس نیازهای درسی
• امکان فعال سازی تنظیمات هر آزمایش از منوهای دستگاه به آسانی
• نمایش انواع تصاویر رنگی و سیاه و سفید.
• دارای 8 کلید دیجیتال ورودی
• دارای 8 LED خروجی
• دارای 6 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش
• امکان استفاده از پشتیبانی فنی شرکت در زمان اشکالات احتمالی
• امکان استفاده از بردهای مشابه برای انجام پروژه‌های دانشجویی

• محتویات بسته کامل آموزش dsp
این محصول یکی از کامل ترین محصولات ساخت شده توسط شرکت ارتباطات پیشرو خاورمیانه است که بیش از 2 سال و اندی زمان برای طراحی و ساخت ان گذاشده شده است. این محصول بر اساس تجارب این شرکت در ارائه آموزش در حوزه DSP ( از سال 1387) ، تالیف کتابهای کاربردی DSP و ساخت انواع بردهای DSP ساخته شده است. محتویات این محصول به شرح زیر است :
1- کیف آزمایشگاه dsp : برای کار با این محصول تمامی کارتها و Jtag های مورد نیاز در یک کیف فلزی به صورت حفاظت شده قرار داده شده اند. ابعاد کیف و با یک کابل برق به ورودی 220 ولت شهر متصل می شود. همین طور با یک کابل usb به کامپیوتر متصل می گردد.
2- کابل برق
3- کابل usb
4- کتاب "مرجع کامل پردازنده های DSP "
5- کتاب "دفترچه راهنمای استاد، آز DSP " : این دفترچه شامل کلیه آزمایشات و راه حل آنها می باشد. همچنین در هر قسمت توضیحاتی که پیش از انجام هر آزمایش لازم است استاد درس برای دانشجو بیان نماید آورده شده است.
6- "Real Time Digital Signal Processing - Implementation, Application and Experiment with TMS320C55XX": این کتاب یک راهنمای مناسب برای آموزش و نحوه پیاده‎سازی الگوریتمهای ریاضی بر روی پردازنده‎های DSP سری 55XX می‎باشد. مطالعه بخشهای مرتبط این کتاب پیش از انجام آزمایشات ریاضی توصیه می‎شود.
7- جزوه "آزمایشگاه DSP" : این جزوه، دستور کار آزمایشگاه است که در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و دانشجو با کمک آن می تواند آزمایشها را به ترتیب انجام دهد. زمان انجام هر آزمایش یک یا دو جلسه 3 ساعتی می باشد.
8- DVD : شامل کلیه آزمایشها و راهنمای آنها و نرم افزارهای مورد نیاز می باشد. 

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود فیلم نمایشی از نحوه کار کرد بسته آزمایشگاه DSP لطفا به لینک زیر مراجعه فرمائید.
http://www.mepc.ir/index.php/products/dsp-lab-sets/item/1-dsp-bag.html
http://www.mepc.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کیف آموزش DSP
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :