ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گروه صنعتی فورجینگ اراک

گروه صنعتی فورجینگ اراک

قیمت : بهترین هستیم

گروه صنعتی فورجینگ اراک در سال 1371 ابتدا با نام گروه صنعتی فورجینگ اراک همزمان با دوره ای که نیازهای داخلی کشور اعم از صنعتی و غیرصنعتی از دیگر کشورها تأمین می گردید و حمایت چندانی از صنایع داخلی انجام نمی گرفت با هدف تولید فلنج و اتصالات فولادی با ظرفیت تولیدی 40 تن در سال تأسیس گردید .

با توجه به اهمیت جایگاه صنایع آب ، نفت ، گاز و نیاز این مراکز به تولید داخلی محصولات از جمله انواع فلنج ها واتصالات فولادی ، این شرکت را بر آن داشت تا با تلاشی وصف ناپذیر به تولیدات استاندارد و در راستای خودکفائی صنعتی به موفقیت های بسیاری نائل آید .

واحد تولیدی و صنعتی فورجینگ اراک در بخش مهندسی خود با توجه به امکانات محدودی که در اختیار دارد کلیه اطلاعات مربوط به قطعات و سازه های مورد نیاز در صنایع و پروژه های خطوط انتقال PIPING را به خدمت می گیرد .

این امراز تجربه وسیع و جامع در خصوص طراحی و ساخت اتصالات فولادی جهت ایستگاههای پمپاژ ، تصفیه خانه آب و فاضلاب ، خطوط انتقال و ذخیره سازی ، سد ، نیروگاههای برق ، کارخانجات پتروشیمی و پروژه های دیگر بدست آمده است . از زمانیکه این واحد بعنوان کاملترین مرکز فراورده های فوق شناخته شده است . کلیه اطلاعات و تجربیات مربوط به اتصالات ، قطعات ، تجهیزات و نصب آنها در واحد مهندسی گردآوری شده تا با استفاده مطلوب و بهره وری بالا در سفارشات بکار گرفته شود
گروه صنعتی فورجینگ اراک یکی از بزرگترین و با سابقه ترین تولید کننده انواع فلنج و اتصالات فولادی مورد مصرف در صنایع آب و فاضلاب ، نفت و گاز و فیلتراسیون در ایران می باشد و اهداف کلی کیفی ذیل را در راستای مشتری مداری و تمرکز بر خواسته ای مشتریان خود تعیین و اعلام می نماید . آگاهی و درک کامل از خواسته ها و انتظارات مشتریان و اطلاع از میزان رضایتمندی ایشان و حرکت در جهت افزایش رضایت ایشان .
این مجموعه با برخورداری از کادر مجرب و روابط گسترده با کارخانجات معتبر تولید کنندة ،لوله، انواع شیرآلات و اتصالات خواص وهمچنین تجربه سالها فعالیت با پروژه هاو شرکتهای دولتی و بسیاری از  شرکتهای صنعتی  آمادگی دارد تا درکوتاهترین زمان و بامناسبترین قیمت وکیفیت مطلوب مطابق با استانداردهای مورد نظر مهندسان مشاورطرح،کالاهای سفارشی پروژه هارا تامین نماید.
این شرکت عضو تامین کنندگان شرکتهای ذیل میباشد
شرکت مصباح انرژی
شرکت آیرین صنعت
نیروگاه آب سنگین خنداب
پالایشگاه اراک فاز ۱
پالایشگاه اراک فاز ۲
پتروشیمی شازند
شرکت مهندسی وساختمان ماشین سازی اراک
شرکت آیرین صنعت
شرکت توگا مپنا شرکت
شرکت اراک مبدل
شرکت بهساز مشهد
شرکت ژرف تدبیر توس
شرکت پتروشیمی فریمان مشهد
شرکت نصر مبتکران اهواز
شرکت پژوهشهای پتروشیمی ایران
شرکت فارسا
شرکت آذر آب
شرکت ماشین سازی
شرکت میتکو
شرکت جهاد تحقیقاتی پارس شیراز
شرکت ضحی صنعت
شرکت فاتح صنعت کیمیا شیراز
نیرو گاه حرارتی شازند
فهرستی از تولیدات گروه صنعتی فورجینگ اراک جهت اطلاع  ارائه میگردد.
تولید و تامین کلیه اتصالات وقطعات مربوط به صنعت نفت گاز و پتروشیمی و تولید وساخت انواع اتصالات خاص تا "64  اینچ
تولید اتصالات فولادی و استنلس استیل فشار قوی دنده ای از" 2/1 اینچ الی "6 اینچ
تولید انواع فلنجهای فولادی و استیل گلودار و اسلیپن دنده کور و.. از " 2/1اینچ تا" 64اینچ با کلاس کاری
در بخش تامین نیز میتوانیم کلیه مقاطع آهنی و آلیاژی را تحویل مشتری نماییم.
افتخارات این گروه:
ساخت فلنج 40 اینچ گلودار سری آ با متریال 304 استنلس استیل کارفرما شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی –ساخت فلنج 50 اینچ با متریال کربن استیل سری آ کارفرما شرکت بهساز – ساخت فلنج 60 اینچ گلودار با متریال استنلس استییل 304 شرکت پژوهش پتروشیمی –در سال 1392 می باشد.

باسپاس
مدیریت گروه صنعتی فورجینگ اراک

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مرکزی
آدرس :  استان مرکزی - اراک
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گروه صنعتی فورجینگ اراک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :