ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گهواره هوشمند یوتاب (اختراع جدید)

گهواره هوشمند یوتاب (اختراع جدید)

قیمت : 800000هزارتومان

این اختراع به ثبت رسیده گهواره هوشمندی است که دارای توانایی های زیر است
حرکت اتوماتیک با صدای گریه کودک
پخش اتوماتیک صدای لالایی مادر در زمان نیاز
تماس تلفنی به مادر در زمان عدم حضور وی
قابلیت تبدیل به تخت دو منظوره کودک ونوجوان
قابلیت مونتاز ودمونتاز وقابلیت ارسال به تمام نقاط دنیا
ارسال به سراسر کشور

تخت دومنظوره هوشمند یوتاب
تولد کودک از شیرین ترین لحظات یک زندگی مشترک می باشد اما در کنار آن، فراهم کردن آسایش مادر
می تواند اصلی ترین دغدغه یک پدر خوب باشد.

تخت دو منظوره هوشمند یوتاب با توانایی های بخصوصی که دارند، می توانند آسایش شما و فرزند دلبندتان را فراهم سازند. قابلیت هایی که در کنار رنگبندی و طراحی زیبا، اتاق کودک شما را شیک ومدرن جلوه می دهد.

با گریه کودک شروع به حرکت و مدتی بعد از آرام شدن کودک و یا زمانی که توسط والدین قابل تنظیم است از حرکت باز می ایستد. ( مدت زمان باقیمانده تا توقف، بوسیله یک نمایشگر نشان داده می شود ).

توقف قسمت متحرک بصورت آهسته و تدریجی و در نهایت، در مرکز ثقل حرکت، ایست کامل انجام می گیرد تا کودک مجددا بیدار نشود. سرعت حرکت رفت و برگشتی با توجه به وزن و سن کودک قابل تنظیم است. (در صورت خاموش بودن سیستم می توان بصورت دستی از تخت یا گهواره استفاده کرد).

با بیدار شدن کودک، صدای لالایی ضبط شده مادر یا هر موزیک کودکانه دلخواهی را پخش می کند. این امکان اختیاری است و در صورت تمایل می توان آن را غیر فعال نمود.

فرض کنید کودک در تخت به خواب شیرینی فرو رفته و مادر، به مدت کوتاهی قصد خروج از منزل را دارد. یوتاب این امکان را به مادر می دهد که با خیال آسوده کودک را تنها بگذارد

زیرا اگر در این مدت کودک بیدار شود، گهواره یا تخت هوشمند علاوه بر اینکه شروع به حرکت و پخش موزیک می کند، با تماس تلفنی به تلفن همراه مادر ( یا هر شخص دیگری ) او را در جریان بیدار شدن کودک قرار می دهد. این امکان اختیاری است.

با گریه کودک و فعال شدن سیستم، یک ترمینال برق 220 ولت بصورت جدا از تخت یا گهواره برق دار می شود تا در کنار سایر امکانات، هر وسیله برقی مانند دوربین برای نظارت از راه دور یا وید ئو  برای مشغول شدن کودک یا دستگاه اسباب بازی را به کار اندازد. فعال کردن این امکان اختیاری است.

مدل گهواره هوشمند یوتاب علاوه بر خاصیت گهواره ای و رفت و برگشتی، خاصیت تبدیل شدن به یک میز تحریر را هم دارد یعنی زمانی که کودک شما دیگر به گهواره نیاز ندارد شما گهواره را از روی تخت نوجوان برمیدارید نرده های یک طرف آن جدا می شود وآن را بر میگردانید حالا نوجوان شما یک میز تحریر ویک تخت نوجوان دارد وتا سنین جوانی میتواند از آنها استفاده نماید .
ویژگی ها:

گهواره و تخت یوتاب از بهترین قطعات الکترونیکی و مکانیکی بهره برده تا در کنار قسمت های با کیفیت چوبی ، زیبایی و دوام را در کنار هم دارا باشند.

بدلیل عملکرد این دو محصول با برق بی خطر 12 ولت دارای ایمنی کامل الکتریکی می باشند.
عملکرد هر دو محصول بدون صدا و لرزش اضافه است.
این اختراع در سال 1386 به شماره 42419 در اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و کلیه امتیازات تولید و فروش آن بصورت انحصاری در اختیار مخترع قرار گرفت. لذا هرگونه کپی برداری و تقلید از ظاهر یا مکانیزم این طرح های صنعتی تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

الف )گهواره هوشمند
با حرکت نیم دورانی

قیمت 800هزارتومان

ب)تخت نوزاد هوشمند
با حرکت رفت و وبرگشتی

قیمت 800هزارتومان



تخت دومنظوره کودک ونوجوان است که از ترکیب :
یک تخت نوجوان
یک گهواره هوشمند
ودوتا پاتختی بوجود آمده است.


تخت دومنظوره کودک ونوجوان است که تا بیست سالگی قابل استفاده می باشد قسمت بالا همان گهواره هوشمند است که بعدا وقتی کودک دیگر علاقمند به استفاده از آن نبود گهواره برداشته می شود زیر گهواره تخت نوجوان است در کنار گهواره وروی تخت دوتا پاتختی است که بعدا کنار تخت نوجوان قرار داده می شود .قیمت مجموعه بالا 2500000 تومان  که شامل:
گهواره هوشمند =800000
پاتختی=130000
ویترین=550000
کمد=57000
تخت نوجوان=450000
جهت سفارش وکسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

ابوالفضل نصرتی

***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گهواره هوشمند یوتاب (اختراع جدید)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :