ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گوشی سامسونگSamsung Galaxy S Advance I9070 - 8GB

می‌توان گفت که Samsung Galaxy S Advance از نظر ظاهری شباهت زیادی به سایر گوشی‌های خانواده Galaxy دارد و همین امر موجب می‌شود تا ظاهر آن بسیار شیک و زیبا به نظر برسد. این گوشی از لحاظ ابعاد از گوشی‌های Samsung Galaxy SII و Samsung Galaxy Nexus کوچک‌تر است. صفحه نمایش 4.0 اینچی این گوشی دارای فناوری Super AMOLED است و قادر است تصاویر را با رزولوشن 480x800 پیکسل نمایش دهد.
سیستم عامل ارائه شده بر روی این گوشی نسخه 2.3 یا Ginger Bread اندروید است و سامسونگ نیز رابط کاربری TouchWiz خود را در کنار رابط کاربری استاندارد اندروید قرار داده است. به لطف وجود امکانات سخت افزار قوی بر روی این گوشی، تجربه استفاده از رابط کاربری آن از نظر حرکت بین صفحات مختلف، باز کردن برنامه‌ها، مرور وب و ... بسیار لذت بخش خواهد بود. رابط کاربری این گوشی برای کاربران حرفه ای و قدیمی سامسونگ بسیار آشناست و در عین حال کاربران مبتدی نیز به سادگی می‌توانند نحوه استفاده از آن را فرا گیرند.
علاوه بر برنامه های استاندارد سیستم عامل اندروید نظیر ایمیل، نقشه گوگل، نمایشگر اسناد آفیس و... که از قبل بر روی این گوشی نصب شده‌اند، از طریق فروشگاه برنامه سامسونگ با نام Samsung Apps نیز می‌توان برنامه های متنوع دیگری را برای آن دریافت کرد.
گوشی Galaxy S Advance قادر است انواع متنوعی از فرمت های صوتی و تصویری نظیر mp3، WAV، eAAC+، MP4، ِDivX و XviD را پخش نماید. به علاوه پشتیبانی این گوشی از تکنولوژی تقویت صدای DNSe کیفیت صدای خوب آن را تضمین می‌کند.
ابن گوشی با دارا بودن قابلیت‌های ارتباطی Wi-Fi، 3G و GPRS امکان ارتباط با اینترنت را با سرعت بالا مهیا می‌سازد. مرورگر ارائه شده بر روی Galaxy S Advance عملکردی سریع و روانی دارد و قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از چندین تب، حرکات مالتی تاچ و فناوری Flash تجربه گشت و گذار در دنیای وب را بر روی صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت این گوشی بسیار لذت بخش خواهد کرد.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی سامسونگSamsung Galaxy S Advance I9070 - 8GB
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :