ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گوشی موبایل هواوی Y300

ایران : *********** جهت خرید و استعلام جدیدترین و پایین ترین قیمت با ما تماس بگیرید.

گوشی هواوی اسند y300 یکی از بهترین گزینه ها در این محدوده قیمت محسوب می شود. طراحی مناسب و بادوام، عملکرد رضایت بخش و صفحه نمایش با کیفیت به همراه نسخه 4.1 اندروید از دلایلی هستند که می توانید آن را از بین سایر گزینه ها با اطمینان انتخاب کنید.

نقاط قوت:

نمایشگر بزرگ با کیفیت مطلوب

قیمت مناسب نسبت به امکانات

استفاده از نسخه لوبیای ژله‌ای اندروید

پردازنده نسبتا سریع در کارهای معمول

خلاصه مشخصات:

پردازنده: Qualcomm MSM8225 Snapdragon Chipset , Dual-Core CPU 1GHz حافظه: حافظه داخلی 4096 مگابایت – حافظه رم 512 مگابایت شبکه های ارتباطی: 3G – GPRS – WLAN – GPS – Bluetooth صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی – رنگی خازنی از نوع IPS LCD – اندازه 4 اینچ – 800 × 480 دوربین: 5.0 مگاپیکسل سیستم عامل: سیستم عامل Android نسخه v4.1 JellyBean سایر مشخصات: رادیو – هندزفری – باتری 1730 میلی آمپر ساعت – زمان انتظار 320 ساعت – زمان مکالمه 5 ساعت وزن : 130 گرم بررسی گوشی:به نظر می‌رسد هواوی در چند وقت اخیر توانسته موفقیت‌های بسیار خوبی را در رده گوشی‌های میان قیمت بازار به خود اختصاص دهد. این کمپانی با محصولات متنوعی که تولید کرد، توانست در 3 ماهه آخر سال 2012 با کنار زدن بزرگانی همچون سونی، ال‌جی، اچ‌تی‌سی و نوکیا پس از کمپانی‌های سامسونگ و اپل به جایگاه سوم بزرگ‌ترین تولید‌کننده موبایل تکیه بزند

صفحه نمایش

Huawei Ascend Y300 به صفحه نمایش 4 اینچی مجهز شده است که رزولوشن تصویر آن 800 در 480 است و ما شاهد تراکم پیکسلی 233 در هر اینچ هستیم. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این محصول یک افت اجباری در اندازه و رزولوشن تصویر و یک پیشرفت اجباری در قسمت تراکم پیکسلی نسبت به G510 دارد. این صفحه نمایش و رزولوشن تصویر در این رنج قیمت، تقریبا نایاب است و همین معجزه‌‌ای است که هواوی دیروز را به هواوی امروز بدل نموده است.

کیفیت نمایشگر این اسمارت فون با توجه به تراکم پیکسلی مناسبش (در رنج خود) در محیط بسته خوب و راضی کننده می‌باشد. همچنین پنل Y300 در زوایا نیز عملکرد مناسب و قابل قبولی از خود نشان می‌دهد.

جهت خرید و استعلام جدیدترین و پایین ترین قیمت با ما تماس بگیرید.

شماره تماس ما :

کردستان عراق اربیل : ***********5821 ایران : ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی موبایل هواوی Y300
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :