ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

بازی فضای مرده 2010 Dead Space

فروشگاه زمرد تقدیم میکند:
www.zomorod.shoploger.com

شاید به این فکر کرده باشید که ترسناک ترین و وحشتناک ترین بازی موجود یا حداقل یکی از بازی های موجود چه بازی می تواند باشد.این بار در فروشگاه زمرد تصمیم گرفتیم که یکی از وحشتناک ترین بازی موجود در عرصه بازی سازی را برای شما آماده کنیم.به جرات می گویم اگر طاقت صحنه های وحشتناک که تا به حال تجربه کرده اید را ندارید به هیچ وجه این بازی را انجام ندهید.
باید بازی کنید یا تریلر های بازی را دیده باشید تا به گفته من برسید که فضای مرده از آن جمله بازی های خاص در ژانر ترسناک است که همانندی مانند خود ندارد.این بازی در سال 2008 منتشر شد و توانست خود را به عنوان یکی از بهترین بازی های این ژانر به همگان به اثبات برساند.این بازی به هیچ عنوان برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود.ترس واقعی را تجربه کنید ،ترسی که به عمرتان احساس نکرده اید …….
داستان:
Dead Space یک بازی بسیار مهیج و زیبا در سبک ترسناک میباشد که طرفداران بازی هایی مثل رزیدنت اویل را حسابی خوشحال می کند.داستان بازی مربوط میشود به یک شرکت استخراج معدن که ارتباطش با یکی از بزرگترین سفینه هایش قطع شده و برای تعمیر سیستم ارتباطی ، گروهی را به ماموریت میفرستد.ولی پس از فرود گروه در سفینه متوجه می شوند که دیگر خدمه ای در کار نیست و همه آنها به موجوداتی عجیب و غریب تبدیل شده اند .
از آنجایی که ایزاک مهندسی بیش نیست پس طبیعتا هیچ گونه سلاحی گرمی برای مبارزه ندارد.درنتیجه تنها سلاحهای دفاعی او چند وسیله معدنی مثل برش، تبر و اره می باشد.در ضمن او به دو سلاح دیگرکه دستمایه لباس مخصوصش می باشد مجهز است.یک سلاح فیزیکی که قابلیت کند کردن دشمنان را دارد و یک اسلحه به اصطلاح تلکینسیس (حرکت اجسام با قدرت ماورا طبیعه) که قدرت حرکت اجسام و دشمنان را به ایزاک می دهد.با استفاده از این قابلیت ها وجود معماهایی در بازی دور از انتظار نبود.
یکی دیگر از بخش های جالب گیم پلی بازی لباس ایزاک می باشد که به تنهایی قابلیت کنترل جاذبه و پرواز را داراست.در حالت معمولی ایزاک بر روی زمین راه می رود اما در مکانهایی که بسیار بلند هستند قادر خواهد بود با استفاده از لباس خود به بالاترین قسمت مکان های مختلف برود.
سبک کنترل بازی همانند Resident Evil 4 و Gears of War بر اساس دوربین روی شانه می باشد.چیز دیگری که بازی را بسیار به حالت واقعی نزدیک میکند فقدان هر گونه HUD (یعنی شاخص هایی نظیر نوار سلامتی یا تعداد مهمات که در کنار تصویر وجود دارند)بر روی تصویر است.خط سلامتی ایزاک به صورت نوار هایی آبی رنگ بر پشت لباس او و تعداد مهمات در پشت اسلحه قابل روئیت خواهند بود.
گرافیک بازی در حد بسیار بالایی قرار دارد و همان طور که گفته شد محیط ها با وسواس کامل ساخته شده اند و سایه زنی در این بازی حرف اول را میزند.پس باید منتظر موجوداتی که از پشت سر شما از تاریکی بیرون می آیند باشید.قسمت دوم این بازی بسیار مشهور ژانر ترسناک اواخر دی ماه به بازار خواهد آمد که به محض ریلیز شدن آن را فروشگاه پرشین مشاهده خواهید کرد.

سیستم مورد نیاز بازی:
ویندوز ایکس پی SP2 و یا ویستا
4 2.8GHz اینتل پنتیوم یا معادل آن
1GB حافظه برای ایکس پی ، ویستا برای 2GB
7GB فضا هارد دیسک
256MB کارت ویدیو وات / سید 3.0 (انویدیا جیفورس 6800 / Radeon X1600 آتی طرفدار) (سایه زن نسخه 3.0 پشتیبانی)
DirectX 9.0c کارت صدا

جهت خرید به آدرس زیر مراجعه کنید:
http://zomorod.shoploger.com/product-138992.aspx

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: بازی فضای مرده 2010 Dead Space
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
بازی خرید پستی بازی فضای مرده خرید بازی فضای مرده بازی فضای مرده بازی Dead Space Dead Space فروش بازی Dead Space Dead Space خرید بازی فضای مرده 2010 Dead Space خرید پستی بازی خرید بازی فروش بازی فضای مرده

آگهی های مرتبط