ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

Smart Plant Instrumentation 10

Smart Plant Instrumentation 10

Smart Plant Instrumentation 10
Smart Plant Instrumentation 8.0
Smart Plant Instrumentation 6.0

این برنامه برای طراحی ونگهداری هریک ازمراحل چرخه زندگی سیستمPlant مانند ساخت نگهداری ، مدرنیزه کردن و ... بکار میرود. این برنامه دارای یک مدول Administration می باشد که در آن تمامی گزینه های لازم برای تعیین توابع مربوط به ایمنی و administrative مانند: تعیین امتیاز دسترسی ، ایجاد محیط کار ، تعیین مدیران ، تعیین tag convention ، تعیین سلسله مراتب واحدهای plant و ... وجود دارد.
در INTOOLS از نرم افزارهای ذیل بعنوان database server استفاده میشود: MS-Access, .dbf files, Oracle, MS SQL Server, Sybase SQL Anywhere (WATCOM), ASCII delimited files, and ODBC compatible files
مدولهای این نرم افزار به شرح ذیل می باشند:‌
1- Browser : با استفاده از این مدول میتوانید اطلاعات ابزار دقیق موجود در سیستم را مطالعه نموده و در صورت نیاز اصلاح نمایید. با استفاده از این مدول قدرتمند میتوانید همزمان صفحات اطلاعاتی مختلفی را باز نموده و اطلاعات آنها را بصورت دلخواه مرتب نموده و یا فیلتر نمایید.
2-Instrument Index : این مدول مانند یک ابزار مدیریتی منبع اطلاعات عمل نموده و به کلیه مدولهای دیگر لینک میشود.
3- Instrument Specifications : برای تولید فرمهای مشخصات ابزار بکار میرود. این مدول بر اساس استاندارد ISA طراحی شده است.
4-Spec Binder : از این مدول برای نگهداری و کنترل مجموعه اسناد مربوط به مشخصات ابزار بکار میرود. کلیه اسنادی که دارای ویژگی مشترک باشند را میتوان بصورت یک گروه درآورد ، این کار موجب تسریع و سهولت مدیریت میگردد.
5-Wiring : این مدول برای ایجاد وسیله ای جهت انتخاب و مدیریت اتصالات و مسیرهای کلیه وسایل ارتباطی داخلی سیگنالهای ابزار دقیق بکار میرود. با این روش فهرست کابلها (شامل نقشه و رنگ سیم ها) را میتوان برای field device و یا system I/O تعیین نمود.
6-Loop Drawings : برای تولید نقشه شماتیکی SmartLoops, SmartSketch, AutoCAD, MicroStation سیم کشی بکار میرود.
7-Hook-Ups (Instrument Installation Details) : برای تولید نقشه های نصب (hook-ups) بکار میرود. این مدول جنبه های مختلف hook-ups مانند نصب ابزار دقیق ، Bill of material و material usage را در بر میگیرد.
8- Process Data : شرایط کاری کلیه تجهیزات فعال سیستم را مشخص مینماید و هر یک از این شرایط را میتوان جداگانه تغییر داد.
9- Calculation : این مدول دارای 4 زیرمجموعه به شرح ذیل میباشد:
1- Flow Meter calculations                      2- Control Valve calculations
3- Relief Valve calculations                     4- ThermoWell calculations
با استفاده از این مدولها محاسبات بسیار پیچیده در طی چند ثانیه انجام میشود و میتوان تنظیمات را بصورتی انجام داد که بطور اتوماتیک کلیه واحدهای مهندسی را به یکی از استانداردهای بین المللی مانند ISO ، DIN و ... تبدیل نماید.
10- Maintenance : این مدول کاربر را به کلیه ابزار لازم برای برنامه ریزی ، انجام کار ، مدارک مربوط به خراب شدن دستگاه و یا نگهداشت پیشگیر مربوط به ابزارهای دقیق موجود در plant مجهز مینماید.
11- Calibration : با فعال نمودن گزینه های مربوط به calibration میتوانید به سهولت نتایج calibration هر یک از ابزارهای دقیق موجود در سیستم را مشاهده نمایید. همچنین میتوانید پارامترهایی مانند trip points و alarms را نیز در سیستم خود تعریف نموده و گزارشات کاملی از نحوه رفتار و عملکرد هر یک از ابزارهای دقیق سیستم تهیه نمایید.
12- Spare Parts : جهت تهیه یک بانک اطلاعاتی از قطعات یدکی لازم برای ابزارهای موجود در مدول Instrument Index بکار می رود.
13- Construction : از این مدول برای تعریف فعالیتهای نصبی که توسط پیمانکاران خارجی صورت گرفته استفاده میشود. هر ورودی (مانند instrument tag, wiring scheme و ...) نیاز به یک مجموعه فعالیتهای خاص دارد. این مدول فعالیتهای مختلف هر پیمانکار را با استفاده از فهرست کردن آنها بر طبق طبقه بندی های موجود ، تطابق میدهد. کاربر به راحتی میتواند شرایط و پیشرفت هر یک از فعالیتهای انجام شده را دنبال نموده و پرینت نتایج را در اختیار داشته باشد.

جهت مشاهده لیست کامل نرم افزارها به لینک زیر مراجعه کنید :

http://pardavizheh.ir/software.html

جهت خرید نرم افزار و یا شرکت در دوره آموزشی لطفا با شماره ******** تماس حاصل فرمایید.

آدرس آموزشگاه :‌ تهران ، ‌خیابان ولیعصر ، روبروی تقاطع فاطمی ، کوچه عبده ، ‌ نبش سربداران ، ‌پلاک 21

آدرس دفتر مرکزی :‌تهران ، خیابان فاطمی ، ‌نرسیده به خیابان ولیعصر ، پلاک 23 ، طبقه 3

www.pardavizheh.ir
email : [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: Smart Plant Instrumentation 10
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :