ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

سرویسهای ارتبـاطی و رایـانه اریـبا (voip)

سرویسهای ارتبـاطی و رایـانه اریـبا (voip)

سرویسهای ارتبـاطی و رایـانه اریـبا
• شبکه های ارتباطی دور برد و پهن باند بی سیم
• پوشش های وسیع شهری و سازمانی و هتلی بی سیم
• راهکاری های شبکه های صنعتی
• شبکه های یکپاچه ارتباطی VOIP

• راهکارهای یکپارچه و جامع VOIP – دی لینک

• DVX-Series مراکز تلفن مبتنی بر نرم افزار ماخذ آزاد استریسک است .
• این سری از دستگاهها بدون اغراق بی نظیر ترین Appliance طراحی شده در بازار سخت افزارهایی ست که جهت کار با استریسک طراحی شده اند .
• روش اتصال بی نظیر Gateway خطوط شهری به سرور سبب شده است که این Appliance یکی از با کیفیت ترین محصولات مبتنی بر استریسک باشد.
• قابلیت اتصال یک تا چهار خط E1 و 24 خط آنالوگ در کنار پشتیبانی از 1000 کاربر ( 300 تماس همزمان ) این سری ازحصول را به پیشنهاد مناسبی جهت استفاده در مراکز کوچک اداری و تجاری تا مراکز تجاری و سازمانهای بزرگ کرده است .

• ویژگیهای کلی دستگاه

• Intel Celeron Astrisk Base
• پیکر بندی دستگاه بصورت متمرکز (IP Core) و یا بصورت زنجیره ایی (Hibride PBX)
• امکانات مدیریت ارتباط با مشتریان (ویژه هتلها و آژانس های گردشگری )
• 24 خط ورودی تلفن آنالوگ
• پشتیبانی و دریافت یک تا چهار خط مخابراتی ویژه (PRI)
• پشتیبانی از 160 خط ورودی آنالوگ با استفاده از ماژولهای توسعه دهنده (Voip Getway)
• پشتیبانی از VOIP و استفاده از تلفن اینترنتی مطابق با استاندارد های بستر IP
• امکان ارتباط کامل بین سرویسهای وابسته به بستر اینترنت و شبکه سنتی مخابراتی (PSTN)
• راهکاری با هزینه و قیمت تمام شده مناسب جهت مراکز متوسط و بزرگ اداری و تجاری
• امکان پشتیبانی از 1000 کاربر داخلی و پشتیبانی از 300 تماس همزمان
• امکان تقسیم کاربران در یک سایت داخلی و یا چندین سایت داخلی و خارجی
• تعریف امکانات متناسب با هر کاربر مطابق با جایگاه و و ظایف کاری
• امکان برقراری کنفرانس بین داخلی ها و اشتراک کنفرانس با تلفنهای خارجی
• ظبط کلیه کنفرانس ها و مکالمات

امکانات وِیژه تماس و پاسخ
Calling Features
• Business Calling Features امکانات تجاری مدیریت تماسها
• Call Forwarding (Always/on Busy/on No Answer) انتقال مکالمه در شرایط مختلف سه گانه
• Follow me تعقیب و پی گیری داخلی ها
• Caller ID نمایشگر تماسها
• Call Transfer (Blind Transferand Assisted Transfer) ارجاع مکالمه بین داخلی ها
• Call History تاریخچه تماسها
• Call Hold انتظار مکالمه
• Do Not Disturb پیام مزاحم نشوید
• Call Park غیر فعال سازی موقت خط
• Ring Group امکان تعیین موزیک جهت گروههای تماس
• Call Pickup امکان تعیین مخاطب روی خطوی مشترک
• IVR(AUTO-ATTENDANT FEATURES) سیستم هوشمند پاسخگویی اتوماتیک
• Music on Hold موزیک انتظار
• Configurable IVR Menu مدیریت آسان سیستم پاسخگویی
• Voice Mail صندوق صوتی
• Mailbox Access control (PIN) صندوق پستی داخلی
• Configurable Mail Box امکان مدیریت صندوق پستی
• Notification via email اطلاع رسانی توسط ایمیل


تلفن تماس : 8537600- 0511 (3 خط )
فکس : 8554768 – 0511
پشتیبانی : 2000 558 0935
پیامک : ***********600
وب سایت : www.aribaco.com
ایمیل : [email protected]


تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سرویسهای ارتبـاطی و رایـانه اریـبا (voip)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
voip تکنولوژی تلفن هوشمند عصر ارتباط ارتباط شبکه ای سهولت در ارتباط