ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

CRM ماهان ویژه بانکها و موسسات مالی

CRM ماهان ویژه بانکها و موسسات مالی

CRM کمیته بازاریابی بانکها

ویژه کمیته بازاریابی بانک ها و موسسات مالی

در دنیای امروز، تمامی سازمانها و مجموعه ها برای رشد و توسعه خود نیاز به تمرکز عمیق بر مشتریانشان دارند.

برای اینکه:

 همواره جلوتر از رقبای خود باشید
 درآمدتان را افزایش دهید
 و از حداکثر سودآوری و اثربخشی برخوردار باشید.

باید برای کارمندانتان این امکان را فراهم نمایید که به اطلاعات مورد نیاز مشتریانشان دسترسی داشته باشند تا بتوانند مجموعه را در مسیر رشد سریعتر قرار دهند.
نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید اطلاعات مشتریان مختلف سازمان را بر حسب نیاز در اختیار کارمندان بازاریابی، فروش و خدمات مشتری قرار دهید تا تکرار معامله مشتریان افزایش یابد.

CRM به:

 جذب بیشتر مشتریان احتمالی
 جذب مشتریان جدید
 افزایش رضایت مشتریان

کمک می کند.

امروزه این یک واقعیت است که سازمانها جهت پاسخگوئی به نیازهای مشتریانشان نیازمند یک سیستم جامع و صحیح هستند و صرفاً داشتن اطلاعات و سوابق مشتریان در پرونده های کاغذی و نگهداری آنها بر پایه سیستم بایگانی نمی تواند باعث

 رقابتی شدن
 افزایش رشد
 و افزایش سود آوری سازمان شود

نرم افزار CRM ماهان تمامی اطلاعات مشتریان، فعالیت های داخلی و مراحل کاری را جمع آوری و مدیریت می کند.
نرم افزار CRM ماهان به کارمندانتان کمک می کند تا :

 فعالیتهای فروش را سریعتر دنبال کنند.
 چرخه پیچیده فروش را مدیریت کنند.
 مراحل کاری و وظایف را خود کار کنند.

در سلسله نرم افزارهای CRM ، نرم افزار ماهان نرم افزاری ساده و موفق است که به سرعت گسترش می یابد و یادگیری اش برای کاربران آسان است .
بنابر این این نرم افزار به کارمندانتان کمک می کند تا بیشترین فعالیت را با کمترین انرژی به انجام رسانند.

امکانات نرم افزار اختصاصی ویژه بانک ها و موسسات مالی

1- سیستم مدیریت اطلاعات

تشکیل بانک اطلاعاتی ازمشتریان (مشتریان احتمالی و قطعی) – همکاران ( داخل شعبه و خارج از شعبه ) وپرسنل مشتریان

 طبقه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها
 تعیین مشتریان هدف و ارزشمند
 تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات مورد نیاز

2- مدیرت کانال های تماس

 امکان ارتباط گیری تکی و گروهی از طریق ارسال نامه – فکس - پکیج - کارت پستال و پیام کوتاه به صورت اتوماتیک
 امکان شناسایی میزان تاثیر گذاری کانال های ارتباطی موجود در سازمان
 ذخیره سازی ارتباطات مشتریان و مخاطبین با سازمان
 امکان بررسی کامل اثرسنجی تبلیغات و میزان تاثیر آن‌ها بر فروش

3- سیستم مدیریت فروش و بازاریابی

 سیستم پیگیری ها جهت کنترل روند کار از مرحله بازاریابی تا زمان افتتاح حساب، معرفی تسهیلات جدید و شناسایی نیازهای پنهان
 کمک به حفظ و جذب مشتریان ارزشمند
 نگهداری سوابق ارتباط پرسنل با مشتریان
 نظارت و کنترل بر عملکرد پرسنل

 افزایش رضایت و وفاداری مشتریان
 مدیرت صحیح فرآیندها (تعریف فرایندها و روالهای انجام کار در سازمان و تحت کنترل قراردادن کارهای محوله)
 جلوگیری از تماس تکراری با مشتری و یا از قلم انداختن یک مشتری خاص
 کاهش پرسنل به علت یکپارچه بودن نرم افزار و انجام برخی فعالیت ها به صورت اتوماتیک
 کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
 کمک به کمیته بازاریابی در برقراری ارتباط منظم و مستمر با مشتریان احتمالی و قطعی
 شناسایی فرصت های جدید جهت افزایش فروش
 کاهش مدت زمان فروش
 کمک به افزایش اثر بخشی کمیته بازاریابی و شعبات

4- سیستم مدیریت قرارهای ملاقات و جلسات

 مدیریت و تحت کنترل قرارگرفتن قرارهای ملاقات هر مشتری
 جلوگیری از تداخل تاریخ و ساعات قرار ملاقات
 مدیریت جلسات هر مشتری
 دسترسی سریع به اطلاعات مصوبات هر جلسه و نتیجه آن
 تحت کنترل بودن مصوبات جلسه

5- سیستم رضایت سنجی و مدیریت انتقادات و پیشنهادات مشتریان

 بهبود خدمات رسانی به مشتریان
 شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
 افزایش وفاداری مشتری
 کمک به جذب مشتری
 کمک به افزایش اعتماد مشتری
 مدیرت انتقادات و پیشنهادات کلیه مشتریان اعم از : (مشتریان احتمالی و قطعی) – همکاران ( داخل شعبه و خارج از شعبه ) وپرسنل مشتریان به صورت یکپارچه
 مدیرت پاسخ به انتقادات – شکایات و پیشنهادات مشتریان

6- سیستم ارسال پیام کوتاه

 تبلیغات و اطلاع رسانی به مشتریان و همکاران
 تبریک مناسبت های مختلف بر اساس اطلاعات موجود در بانک جهت بالا بردن وفاداری مشتری
 ایجاد ارتباط دو طرفه بین سازمان و مشتریان بر اساس دپارتمان موجود در سازمان

مثال :
مدیریت -روابط عمومی- انفورماتیک- تبلیغات- امور کارشناسی- کمیته بازاریابی- امور مشتریان و...

7- مدیریت انتقادات و پیشنهادات و شکایات از طریق پیام کوتاه

1. امکان ارجاع پیامها به واحدهای مربوطه
2. امکان یادآوری جهت پاسخ به پیامها
3. انجام بعضی از عملیات و یادآوری ها به صورت خودکار
4. بهبود خدمات رسانی به مخاطبین
5. شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
6. افزایش رضایت مخاطبین
7. کمک به افزایش اعتماد مخاطبین به سازمان
8. ایجاد یک کانال دو طرفه ارتباطی بین سازمان و مخاطبین
9. ارائه گزارش های تحلیلی و آماری از رضایت مخاطبین
10. امکان گزارش گیری از انتقادات، پیشنهادات و شکایت های مخاطبین
11. کاهش هزینه های ارتباط با مخاطبین

مهمترین خصوصیت نرم افزار ارسال پیام کوتاه

قابلیت ارسال پیام کوتاه به صورت متن Builder ( بدین معنی که ارسال پیام ،همراه با نام ، نام خانوادگی و سمت شخص به صورت خودکار ارسال می گردد )
از آنجایی که در حال حاضر پیام ها ی ارسالی برای مخاطبین به صورت گروهی و رندومی بوده و متن پیام برای تمامی مخاطبین یکسان است؛ لذا ارتباط خوبی بین فرستنده و گیرنده پیام برقرار نمی شود و حتی در مواقعی فرستنده با عدم خواندن متن پیام از سوی مخاطب مواجه می شود به همین دلیل این نرم افزار دارای قابلیت ارسال یک پیام همراه با درج مشخصات فردی مخاطبین

یعنی ( نام، نام خانوادگی، سمت و ... ) به صورت خودکار می باشد.

به عنوان مثال :
به صورت خودکار
جناب آقای محمد محمدی
مدیر عامل محترم شرکت X
خجسته میلاد خاتم انبیا حضرت محمد(ص) بر شما مبارک باد "این متن به صورت ثابت با آیتم های خودکار مشخصات گروه مخاطبین ارسال خواهد شد"



8- داشبورد مدیریتی و گزارشات عملیاتی

 کمک به مدیران جهت تصمیم گیری در شرایط خاص
 کمک به کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل و واحد های سازمان
 شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
 نظارت سریع، دقیق و روشن بر اهداف و فرآیندهای کاری سازمان گروه مشتریان،نوع پیگیری و نتیجه پیگیری

ازجمله گزارشات مهم داشبورد مدیریتی

 گزارش عملکرد پرسنل و کاربران
 گزارش عملکرد پرسنل در ماه های مختلف سال
 گزارش جامع پیگیری ها- جلسات و قرار ملاقات ها(مشتریان – پرسنل و همکاران)
 گزارش تداوم پیگیری مشتریان
 گزارش مربوط به شناسایی نیازهای پنهان
 گزارش مقایسه ای نحوه ی آشنایی مشتریان
 گزارش مقایسه فعالیتهای صورت گرفته برای تک تک مشتریان
 گزارش انتقادات و پیشنهادات مشتریان

جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه نموده و یا با دفتر تهران شماره تلفن های ********و********و ******** و******** -021،دفتر کرمان شماره تلفن های 2229717 و 2223145-0341 تماس حاصل فرمائید.
شهرک غرب – فاز 4- خیابان فلامک شمالی – نبش کوچه شهید فلاحی – پلاک 28 – طبقه سوم

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: CRM ماهان ویژه بانکها و موسسات مالی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
سوابق کنترل قرارداد پی گیری وضعیت بازار ارتباط دو جانبه و مطمئن پایدار مدیریت جلسات قرار ملاقات توسعه مدیریت ارتباطات طبقه بندی دقت انتقادات ارزش تقسيم‌بندي مشتريان احتمالی وقطعی شناسايي فرصت ها سازماندهی ارتقاء ترقی customer relationship management داشبورد مدیریتی نگهداری سوابق رضايت و وفاداري مشتريان پيشنهادها و شکايت‌هاي مشتريان گزارش های عملیاتی گزارش های مدیریتی بهبود رضایت سنجی مشتریان کانال های تماس افزایش اثر بخشی ارسال پیام سازمان چشم انداز CRM ارتباط درآمد سرمایه گذاری بانک رشد sms تبليغات مدیریت اطلاعات بازاریابی افزایش فروش نیاز سرعت کیفیت موسسه پیشرفت

آگهی های مرتبط