ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

مدیریت شکایات مشتریان بر اساس استاندارد ISO10002

مدیریت شکایات مشتریان بر اساس استاندارد ISO10002

قیمت : 170000تومان

اهداف دوره شامل :
1 - چهار دلیل اصلی برای توجه به شکایات مشتریان
2- انواع شاکیان و نحوه برخورد با آنها
3- دلیل شکایت مشتریان و دلیل نارضایتی آنها
4- عوامل موثر بر شکایات مشتری
5- الزامات برخورد با مشتریان شاکی
6- مواردیکه در برخورد با شاکیان باید رعایت شود
استاد دوره : جناب آقای مهندس داور غائبی
کارشناس ارشد مهندسی صنایع کارشناس مهندسی صنایع - ارزیاب ارشد جایزه ملی بهره وری
سرممیز سیستم مدیریت کیفیت از موسسه Bureau Veritas
مدیر بخش ارتباط با مشتری مرکز مشاوره و آموزش کیفیت سازمان CTC
عضور هیئت علمی اتاق مدیریت ارتباط با مشتری
عضو کمیته طراحی و تدوین دوره های تخصصی رضایت مشتری جهاد دانشگاهی شریف
عضو هیئت داوران تدوین استانداردهای مرتبط با حوزه مشتری مداری مرکز استاندارد
مدرس و مشاور مدل CSM مدیریت رضایت مشتری و مدل ASS خدمات پس از فروش
سرممیز استانداردهای ISO9001، ISO10002، ISO10004و نظام 5S
مدیر تعالی در استقرار مدل EFQM و مشاوره در حوزه نتایج مشتریان ( معیار6 )
دارنده عنوان برتر در استقرار مدل خدمات پس از فروش در جشنواره تعالی
دارنده عنوان برتر در استقرار مدل ارتباط با مشتریان در جشنواره تعالی
بیش از 15 سال تجربه مشاوره و ارائه بیش از 3000 نفرساعت آموزش در سازمان های تولیدی
ترجمه و نشر استاندارد ISO10004 برای اولین بار در ایران با همکاری سازمان مدیریت صنعتی

زمان برگزاری : پنجشنبه و جمعه مورخ 9 و 10 آبان ماه– از ساعت 9 صبح الی 13
هزینه دوره : 170.000 تومان
گواهینامه پایان دوره : CRM Academy Of Europe (آکادمی CRM اروپا)
شماره تماس : ********-********
آدرس سایت: WWW.CRMROOM.COM

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مدیریت شکایات مشتریان بر اساس استاندارد ISO10002
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط