ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نرم افزار بازاریابی و فروش تاپ TOP

معرفی نرم افزار باشگاه مشتریان تاپ
مدیریت ذهن مشتری و ارتباط هر چه بیشتر با او نیازمند ابزارهای تکنولوژیک است.صرف تبلیغات گسترده ضامن قدرت یک برند نیست.لذا باشگاه مشتریان می تواند به عنوان ابزاری که حضور دائمی برند در کنار مشتری را فراهم می کند مطرح باشد.امروزه برنامه های افزایش وفاداری مشتریان در برخی از صنایع به یکی از دغدغه های بزرگ مبدل شده است و آنرا می توان به جرأت راهکاری برای افزایش ارزش یک برند دانست.مطمئناً برندی که هواداران بیشتر و مشتریان وفادار بیشتری دارد از عمر زیاد تری برخوردار خواهد بود.
چگونگی عملکرد نرم افزار:
ما بر این باوریم که می توانیم مشتریان رهگذری را به مشتریان دائم و وفادار تبدیل کنیم.
اساس کار نرم افزار بازاریابی و فروش تاپ ، امتیاز دهی به مشتریان بر اساس روشهای مختلف است.در همین راستا شما می توانید در نرم افزار مبنای مشخصی از خرید را مبنای کسب امتیاز قرار دهید و به ازای آن مبلغ خرید، به مشترکین امتیاز دهید و به صورت آنی با استفاده از سامانه پیامک مشترک را از میزان خرید و امتیاز کسب کرده مطلع نمایید به همین طریق مشتریان را در طرح های فروش سهیم کنید و به مشترکین این امکان را دهید که وارد طرح فروش شوند .
یکی دیگر از امکانات نرم افزار را می توان امتیاز بر اساس معرفی اشخاص جدید به مجموعه یا باشگاه دانست به صورتی که مشترکین جدید با معرفی نام معرف خود باعث می شوند که شخص معرفی شونده از امتیاز معرف برخوردار شود و بتواند امتیاز بیشتر کسب کند این امر باعث می شود تمام مشترکین به نحوی در تبلیغ کالا و یا خدمات شما به دیگران تاثیر بگذارند زیرا از جذب مشتریان جدید برای فروشگاه و یا موسسه شما سود می برد.
از دیگر امکانات نرم افزار را می توان معرفی سالروزهای خاص مانند تولد ، ازدواج و غیره نام برد که برای هر مشترک ثبت می گردد و در همان روز به صورت خودکار در هنگام آغاز به کار نمایش داده می شود و به صورت دلخواه می توانید پیامکی برای مشتریان ارسال نمایید که شامل تخفیف خاص و یا امتیاز خاص جهت خرید در همان روز می باشد.
یکی دیگر از مزیتهای این نرم افزار را می توان تعیین دسته بندی های خاص بر اساس میزان خرید عنوان کرد و با توجه به میزان خرید مشتریان از یک دسته بندی با امتیاز و تخفیف خاص به دسته بندی جدید با امتیاز و تخفیف بیشتر انتقال داد که باعث سوق دادن مشتری به خرید بیشتر است.
l
برخی از نتایج استفاده از نرم افزار بازاریابی و فروش تاپ( باشگاه مشتریان)
o تبدیل مشتریان "گذری" به مشتریان "دائم"
o افزایش تعامل و ارتباط کاربران و مشتریان
o حفظ و وفادارسازی و رضایت مشتریان
o جذب مشتریان جدید از طریق تبلیغات فردی یا گروهی
o کاهش هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی
o آمارهای مفید مدیریتی و بازاریابی از طریق وب سایت برای بهبود مستمر و توسعه
o ارائه بالاترین کیفیت در خدمات و محصولات
o ایجاد افزایش های قابل اندازه گیر ی در فروش و سود
o ایجاد رضایت و وفاداری در مشتریان ،همکاران ، نمایندگان و شرکای تجاری
o اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی ، آموزش
o شناخت فرصتهای جدید تجاری
o کاهش فرصتهای از دست رفته
o ذخیره اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده مشتریان ، همکاران ، نمایندگان و...
o کاهش دوباره کاری ها و هزینه های بازاریابی و تبلیغات
o به دست آوردن سهم بیشتری از بازار
o افزایش بهره وری و بهبود کیفیت خدمات به اعضای باشگاه
o افزایش فراوانی دفعات فروش به اعضاء و مشتریان
o حفظ مشتریان و جلوگیری از روی گردان شدن آنها به سمت رقبا
o بهبود جلوه و برند سازمان
o کاهش اتکا به ابزارهای بازاریابی مثل رسانه های جمعی
o بهبود عملکرد از طریق تحلیل اطلاعات
o ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان
o توسعه و خلق خدمات جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان
o ایجاد ارتباطی دوسویه و تعاملی مستقیم با مشتریان
o ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد مشتریان
o تشویق اعضا برای استفاده از خدمات الکترونیکی باشگاه
o ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مصرف‌کنندگان نهایی
o لذت بخش نمودن تجربه مشتری
o آموزش اعضا و معرفی خدمات جدید با شیوه‌هایی متفاوت
o کمتر شدن ضربه‌پذیری شما در مقابل "رقبا" و همچنین" نوسانات بازار"
o کاهش فاصله بین مراجعات یک مشتری
o پرداختن مشتریانتان به صورت خودجوش به تبلیغ واحد صنفی شما
o افزایش سود خالص کسب و کار


تلفن :  منقضی شده
منطقه :  اصفهان
آدرس :  www.almas-esf.ir
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار بازاریابی و فروش تاپ TOP
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط