ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

راهکار اندیشان البرز

راهکار اندیشان البرز

CRM


آیا مشتریان خود را مى شناسید؟
آیا مى دانید به طور متوسط سازمان هاى تجاریى که برنامه ریزى در جهت حفظ مشتریان فعلى خود ندارند در کمتر از 5
سال % 2.1 از مشتریان خود را از دست مى دهند؟
آیا مى دانید هزینه جذب مشتریان جدید 9 تا 11 برابر مشتریان فعلى شماست؟
آیا مى دانید نتیجه افزایش % 5 در نرخ نگهدارى مشتریان باعث افزایش % 25 تا % 75 از درآمد سازمان مى شود؟
آیا مى دانید کدامیک از مشتریان شما سودآور و کدامیک زیان آور هستند؟
آیا مى دانید تنها % 20 مشتریان شما هستند که % 80 درآمد شما را تامین مى نمایند؟
از اینرو تمرکز بر روى برنامه ریزى براى حفظ مشتریان فعلى و سودآور از اولویت
بیشترى نسبت به جذب مشترى جدید برخوردار است.براى تحقق اهداف با توجه
به سوالات مطرح شده در زمینه حفظ مشتریان فعلى نیازمند ابزارى مناسب در
زمینه بازاریابى و فروش هستیم.

(CRM) ارتباط با مشترى چیست؟(CRM) سیستم مدیریت ارتباط با مشترى
به فرآیندها و سیستم هایى گفته مى شود که فعالیت هاى فروش،بازاریابى،بازرگانى،تولید،مدیریت تماس و پشتی ب ا ن ى ر ا
درهم ترکیب نموده و با بیان مجموعه متدولوژى،فرآیندها،نرم افزارها و سیستم هاى کاربردى درنهایت رضایت
مشتریان را برآورده مى سازد

ویژگی هاو قابلیت های نرم افزار Crm
1 .اولین و مهمترین ویژگی نرم افزار پویا بودن این نرم افزار است.یعنی این نرم افزار می تواند به هر شکلی که ما بخواهیم در بیاید.
2.دومین ویژگی محیط کاربر پسند ان است که همانند نرم افزارهای دیگر Microsoft از جمله Office طراحی شده است و به سرعت می تواند با افراد وفق داده شود.
3.یکی از ویژگی های نرم افزار Web Base بودن ان است که می توان از تمام نقاط دنیا به ان دسترسی پیدا کرد.
4.دیگر ویژگی این نرم افزار امکان تعریف دسترسی های مختلف به هر یک از کاربران نرم افزار .
5.یکی از قابلیت ها که توسط شرکت راهکار اندیشان البرز طراحی شده است یکپارچه سازی پیام کوتاه با Crm به نحوی که کاملا پویاست و در جای جای نرم افزار می تواند قرار بگیرد.
6.در این نرم افزار می توان چرخه های کاری را پیاده سازی کرد.
7.یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار یکپارچه سازی ان با نرم افزارهای حسابداری مختلف نیز می باشد.
8.مدیریت ارتباط با مخاطبین و نگهداری تاریخچه ی تمام فعالیت های هر یک از مخاطبان اعم از نامه نگاری ها – قرار ملاقات ها – تماس تلفنی و ... می باشد.
9.ثبت شکایات – درخواست ها – سفارش ها – پیش فاکتور- فاکتور و قراردادها که بین سازمان و سازمان های دیگر بسته می شود در ان می توان مدیریت کرد.
10.مدیریت تعمیر و نگهداری دستگاه های سازمان (Pn )
11.برنامه ریزی و مدیریت سرویس های دوره ای برای سازمان هایی که دارای پشتیبانی هستند.
12.مدیریت خدمات پس از فروش.
13.مدیریت فعالیت های بازرگانی مانند بحث حمل و نقل و پیگیری اجناس خریداری شده از تامین کننده.
14.مدیریت اسناد.
15.ساخت انواع گزارش های ساده – پیشرفته و تحلیلی .
16.خروجی اطلاعات به صورت فرمت های مختلف از جمله Excel .
17.درست کردن قالب های اماده برای ارسال پست الکترونیکی به صورت مستقیم و گروهی از طریق نرم افزار .
18.درست کردن داشبرت های مختلف برای نمایش چندین گزارش.
19.دارا بودن انواع نمودارها


مشکلات سیستم هاى بازاریابى سنتى :
1.هزینه فروش کالا به یک مشترى جدید 6 برابر هزینه فروش همان کالا به مشترى قدیمى است.
2.معمولا هر مشترى ناراضى عدم رضایت خود را با 8 الى 10 نفر درمیان مى گذارد.
3.احتمال فروش محصول به یک مشترى قدیمى در حدود % 50 است،در حالى که احتمال فروش همان
محصول به یک مشترى جدید تنها % 15 است.


تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: راهکار اندیشان البرز
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :