ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تبلیغ جدید، موثر و کم هزینه ویژه پزشکان و مشاغل وابسته

تبلیغ جدید، موثر و کم هزینه ویژه پزشکان و مشاغل وابسته

قیمت : مناسب

بنام خدا
این آگهی شما را با یک شیوه جدید ، حرفه ای و اثرگذار اطلاع رسانی و تبلیغات ، با نازل ترین هزینه و برای اولین بار در کشورمان ، با بکارگیری تکنولوژی مدرن Who's Who ، آشنا می سازد.همچنین بسته ارزشمند دایره المعارف مدیریتی در هشت کتاب و دو DVD را بصورت رایگان تقدیمتان می کند.
اطلاع رسانی: *********** و *********** - اطلاعات کامل در www.namdaraniran.ir

Who's Who چیست؟
این فناوری جدید و پیشرفته با بکارگیری ابزار های حرفه ای روان شناسی، به بولد سازی و برجسته سازی افراد، متخصصین و کارشناسان پرداخته و به شکل زیرکانه، بسیار موثر و غیر قابل رقابتی به تبلیغ نامحسوس و نامرئی آنها می پردازد.کاربران این تکنیک اطلاع رسانی جذاب، به برندهای مطمئن، معتبر، قابل اعتماد و آشنا تبدیل شده و استفاده از فناوری Who's Who ، بالاخص جهت مشاغل شخص محور، الزامی و اجتناب ناپذیر بوده و جایگزین فوق العاده ای برای تبلیغات متداول کلیشه ای،کسل کننده و تکراری مستقیم کالا و خدمات می باشد.
این فناوری نوین در اغلب کشور ها در حال اجرا بوده و برای اولین بار در ایران، در قالب کتابی نفیس،‌ فاخر و ماندگار و سایتی جامع ،توسط شرکت مهدآوران ارائه شده است.

● سرویس گیرندگان:
تمامی افراد در تمامی مشاغل در بخش های خصوصی یا دولتی ، بویژه پزشکان محترم و ارائه کنندگان خدمات درمانی، بهداشتی، زیبائی، سلامت و ... در داخل یا خارج از کشور می توانند به روشی متفاوت، با حضور در باشگاه نامداران ایران، به معرفی موثر خدمات و فعالیت های خود بپردازند.

● تکنیک اطلاع رسانی:
معرفی افراد و واحد ها، در قالب خودنگار و خود نوشت هائی صورت می گیرد که در آن به توانمندی ها،‌ تجربیات، تلاش ها، دیدگاه ها، اهداف، آرمان ها، ارزش ها، خطی مشی،‌برنامه ها و ... و نیز شرح فعالیت و خدمات فرد (حقیقی یا حقوقی) پرداخته می شود.
طراحی حرفه ای و چیدمان محتوای این خودنگار ها،‌ منجر به ایجاد ارتباط صمیمانه، آشنائی عمیق و اعتماد سازی فرد با مخاطب خود شده و استفاده از ابزار های متنوع از جمله مدیا (صدا، فیلم) ،‌تصاویر، گرافیک و ... اثرگذاری این تکنیک را بی همتا می کند.مدیریت پروسه با عضو بوده و کلیه اقدامات اجرائی توسط شرکت مهدآوران انجام می گردد.

● بخشی از مزایای حضور در نامداران ایران ، Who's Who in Iran 2013 :
- استفاده از قوی ترین ابزار تبلیغاتی روز در دنیای مدرن با هزینه ای ناچیز
- تبلیغ نامحسوس و نامرئی با استفاده از ارتباط صمیمانه و سخنان از دل بر امده
- اثر گذاری سریع این روش تبلیغی و نفوذ عمیق در متن جامعه با توجه به تازگی و جذابیت این تکنیک، بار آموزشی آن برای مخاطبین، خلاء رسانه ای، تبلیغات ملال آور، اجباری و تکراری موجود و ...
- ارتقاء منزلت و جایگاه ، افزایش اعتبار و تنها راه حضور در میان صدها فرد برجسته
- فناوری Who's Who ، موثر ترین و بی همتا ترین تکنیک برند سازی حرفه‌ای در دنیا و بویژه در ایران با توجه به علاقه وافر جامعه احساسی کشورمان به دانستن اندیشه ها، راز های موفقیت، نوع نگرش به زندگی و ... دارندگان مشاغل و تثبیت برند در ذهن مخاطب با توجه به شناختی که بدست آورده و انتشار دهان به دهان این برجستگی ها در سطح جامعه.
- ارتباط بیواسطه و دسترسی سریع به نظرات کاربران خدمات شما و ابزاری قوی برای شنیدن صدای مشتری
و ...
- روش های قدیمی را کنار بگذارید.با Who's Who ، ‌بیشترین تاثیر را بگذارید.نام شما باید در مجموعه نامداران ایران قرار بگیرد.

توجه: دایره المعارف مدیریتی ، هدیه ویژه شرکت مهدآوران برای متقاضیان حضور در نامداران ایران (به مدت محدود)
اطلاعات کامل دایره المعارف در namdaraniran.ir
<>

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تبلیغ جدید، موثر و کم هزینه ویژه پزشکان و مشاغل وابسته
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :