ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تاریخچه درب های اتوماتیک

تاریخچه درب های اتوماتیک

امنیت و راحتی جزو عواملی است که حس نیاز را در انسان پدید می آورد و اگر انسان نیازی را احساس کند بی شک دیر یا زود آن را مرتفع خواهد کرد.
باگسترش جامعه شهری و عوامل تکنولوژی، بحث امنیت و آسایش ساختمان ها وسعت بیشتری یافت و با ارزانتر شدن قیمت اتومبیل و عمومی شدن این وسیله نقلیه ساختمان ها ظاهر خود را برای پذیرفتن این وسیله تقریبا جدید به داخل خود تغییر و تطبیق دادند.
مساله درب های بزرگ یا همان در پارکینگی از همان ابتدا نیازمند هوش و مهندسی در ساخت آن بوده که بتواند در عین زیبایی امنیت خوبی داشته باشد و همچنین به راحتی باز و بسته بشود تا اگر کودکی نیز قصد باز کردن این درب بزرگ را داشت قادر به این کار باشد.
اما نسل ابتدایی درب های اتوماتیک در دهه 70 میلادی توسط یک دانش آموز اهل اوهایو امریکا ابداع شد. و او توانست در مدت کوتاهی با آگهی دادن به یک روزنامه محلی 13 دستگاه ساخته شده خود را به فروش برساند. این موضوع آغاز کار یک شرکت در زمینه درب اتوماتیک بود که با در نظر گرفتن نیاز مشتریان شکل می گرفت.
نخستن سری های در های اتوماتیک هیدرولیکی بودند که امنیت و آسایش را برای مشتریان خود به ارمغان می آوردند. اما هزینه تهیه این سیستم در ابتدا بسیار گران تمام می شد و طبقه پر درآمد شهری قادر به خرید جک های درب های اتوماتیک بودند.
با گذشت سال ها و پیدایش شرکت های متعدد در ساخت سیستم درب های اتوماتیک، رقابت بین شرکت ها باعث شد تا مهندسین به فکر کم کردن قیمت تمام شده این محصول و عمومی کردن آن بیفتند. اینجا بود که درب اتوماتیکالکترومکانیک به بازار آمد و مقدار زیادی روی هزینه ساخت تأثیر گذاشت.
http://adoora-eng.com/details.asp?id=134
شرکت مهندسی آدورا فراز آریا
تلفن : ********-021
فکس : ********-021
ایمیل : [email protected]
وب سایت : www.adoora-eng.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تاریخچه درب های اتوماتیک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :