ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-PRS120

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-PRS120

تلفن بی‌سیم با ظرفیت‌های غیرقابل‌باور
نسل جدید تلفن‌های بی‌سیم به‌گونه‌ای است که با ظاهری کاملاً متفاوت امکاناتی خاص را به کاربران خود ارائه می‌دهد. همگام‌سازی با طراحی‌های جدید منازل و محیط‌های کار یکی از دلایل اصلی تولید و طراحی این تلفن‌های هوشمند است که پاناسونیک اعلام کرده است. پاناسونیک این محصول را با 5 ویژگی خاص معرفی کرده است که در ابتدا به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

وجود صفحه نمایشگر 2.2 اینچی رنگی به آسان‌تر کردن استفاده از محصول کمک بسزایی می‌کند. طراحی زیا و منحصربه‌فرد قرارگیری تلفن را در دست آسان‌تر می‌کند هم‌چنین وجود این LCD فعال‌سازی تنظیمات را برای افراد لذت‌بخش‌تر می‌کند.

با استفاده از لیستی که پاناسونیک لیست ممنوعه در دفترچه تلفن قرار داده است می‌توان تا 100 شماره را در حالت مسدود قرارداد. در این حالت در صورت دریافت تماس از شماره‌ای که در لیست سیاه قرار دارد فرد متوجه دریافت تماس نمی‌شود به این معنا که تماس در حالت بی‌صدا است.

کالرآیدی گویا این گوشی به کاربر این اجازه را می‌دهد تا در هنگام دریافت تماس بدون نکاه به صفحه تلفن با شنیدن نام تماس‌گیرنده و یا شماره آن در صورت عدم ذخیره نام شخص پاسخ گوی تماس باشد. این ویژگی در شناسایی هرچه بهتر تماس‌گیرنده تأثیر بسزایی دارد و از اشتباهات احتمالی در هنگام مشاهده شماره جلوگیری می‌کند.
کاهش نویز و صداهای اضافه در محیط یکی از بزرگ‌ترین امکاناتی که در KX-PRS120 است زیرا مکالمه به دو طرف مکالمه هدیه می‌کند. افزایش ظرفیت‌های سیستم مانند افزایش زمان پیغام به 40 دقیقه امکان ذخیره 300 شماره و اسم از قابلیت‌های بارز این محصول است.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت epanasonic.net مراجعه و یا با شماره *********** تماس حاصل نمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلفن بیسیم تک خط مدل KX-PRS120
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :