ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلفن سانترال مدل KX-DT321 0

تلفن سانترال مدل KX-DT321 0

تلفن‌ها ازجمله وسیله‌های ارتباطی متنوعی هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. پایه و اساس تلفن دیجیتال بر مبناء ارسال اطلاعات به صورت دیجیتال است که نوع نوین ارسال و دریافت اطلاعات است که امروزه بسیار پر کار بوده. تلفن KX-DT321 اولین محصول از این سری تلفن دیجیتال به حساب می‌آید که مکالمه‌ای با ویژگی‌های این ارتباطات را به ارمغان آورده است.
این تلفن با داشتن حداقل امکانات باز هم تلفنی بی نظیر به حساب می‌آید. وجود 8 کلید میانبر تماسی (کلید dss) موجب شده تا بتوان 8 شماره را برای شماره گیری سریع تعریف نمود. کلید هدایتگر بر روی گوشی سبب شده تا کاربر بتواند راحت‌تر برنامه ریزی های مورد نظر را بر روی تلفن خود پیاده سازی کند. وجود صفحه نمایشگر یک سطری این برنامه ریزی را آسانتر می‌کند.
پاناسونیک بر روی تلفن‌های دیجیتال ویژگی جدیدی را طراحی کرد که توسط این ویژگی می‌توان از هر تلفن دیجیتال متصل به کارت داخلی دیجیتال یک گوشی دیجیتال دیگر با یک داخلی مجزا اختیار کرد. این ویژگی که نام DXDP نام دارد در واقع این امکان را به کاربران می‌دهد که در صورت داشتن کارت 8 داخلی دیجیتال در دستگاه سانترال 16 داخلی تعریف کنند.
لازم به ذکر است این تلفن در حالت معمولی قابل اتصال به خط شهری نیست و فقط در صورت اتصال به دستگاه سانترال قابل استفاده است.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.epanasonic.net مراجعه نمایید ویا با شماره *********** تماس حاصل فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلفن سانترال مدل KX-DT321 0
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :