ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلفن گویا و صندوق صوتی مدل KX-TVM50

تلفن گویا و صندوق صوتی مدل KX-TVM50

رسیدستگاه پردازه صوتی با ظرفیت حداکثر پاسخ گویی 6 تماس در لحظه، قابلیت فعال سازی بر روی کلیه خطوط شهری سانترال به همراه امکان تعریف 64 کاربر برای پیغام گیر شخصی و تعریف و فعال سازی صف انتظار برای تماس گیرنده.
نحوه و نوع پاسخ گویی به تماس‌ها جزء مهم‌ترین فاکتورهایی است که مشتری در هنگام برگزیدن شرکتی برای خرید محصول به آن تکیه می‌کند به همین دلیل وجود فرد و یا سیستمی با پاسخ گویی بسیار مناسب از اولویت های هر شرکتی است به همین دلیل در شرکتهایی که دارای چندین خط شهری مختلف و کاربران (داخلی‌های سانترال) زیادی هستند وجود سیستم یا سرویس پاسخ گویی مناسب بسیار احساس می‌شود.
پاناسونیک برای این منظور دو سرویس را در نظر گرفت که اولی سرویس اپراتور دیزا است و دومی دستگاه پردازنده صوتی است که مدل پیشرفته و به روز شده با بیشترین و بهترین امکانات برای تکریم تماس گیرنده است. این دستگاه در دو مدل برای شرکت‌های کوچک و متوسط (KX-TVM50) و برای شرکت‌های بزرگ (KX-TVM200) را طراحی کرد که این تقسیم بندی از نظر حجم تماس‌های ورودی در لحظه برای هر مجموعه است.
KX-TVM50 دستگاهی با قابلیت بسیار بالا در مدیریت تماس ها است که این مدیریت و همراهی تماس گیرنده تا لحظه ای که فرد (اپراتور) به تلفن پاسخ دهد ادامه دارد. برای این همراهی تماس گیرنده مراحل مختلفی در نظر گرفته شده است که متناسب با نیاز هر محیط قابلیت اجرا و پیاده سازی متفاوتی را دارد. به همین منظور ابتدا باید نیازهای محیط را بررسی و سپس برنامة مورد نظر را پیاده سازی نمود.
این دستگاه در حالت اولیه قدرت پاسخ گویی به 2 تماس در لحظه را دارد که با نصب کارت‌های ارتقا به 6 تماس در لحظه افزایش می‌یابد بدین معنا که با فعال سازی و تعریف تمام خطوط سانترال در صورت دریافت تماس به غیر از پخش پیغام دیزا (راهنمای صوتی گویا) امکاناتی مانند
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر یه سایتwww.epanasonic.net مراجعه نمایید و یا با شماره *********** تماس حاصل فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلفن گویا و صندوق صوتی مدل KX-TVM50
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :