ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تمام دانستنی ها درباره دزدگیر فروشگاهی

تمام دانستنی ها درباره دزدگیر فروشگاهی

تمام دانستنی ها درباره دزدگیر های فروشگاهی RF و AM.با آگاهی و اطمینان خاطر خرید کنید. فروش ویژه دزدگیر فروشگاهی با گارانتی 18 ماهه به همراه آداپتور اضافه جهت حذف سیم بین دو آنتن.

www.imenpayanegareh.blogfa.com

شرکت ایمن پایا نگاره با سابقه درخشان در زمینۀ سیستم های ضد سرقت فروشگاهی RF و AM با هدف اطلاع رسانی و رفع ابهامات در این حیطه، اقدام به طراحی و ایجاد این سایت نموده و با مقایسۀ محصولات متنوع در آشفته بازار تجهیزات فروشگاهی و اصلاح عملکرد سیستم های تلفیقی اروپایی، چینی و ایرانی، ضمن موفقیت در ایجاد سازگاری گیت های مذکور با شرایط محیطی پر نویز و رفع تداخل فرکانسی (به دلیل مشکلات شبکۀ توزیع برق و سیم کشی غیر اصولی مراکز تجاری و...) سعی در بالا بردن سطح آگاهی هموطنان گرامی و اعتماد سازی در این عرصه را دارد. امید است با التفات به اطلاعات فنی و پیشنهادات ارائه شده توسط شرکت ایمن پایا نگاره موجبات رضایتمندی و اطمینان خاطر مشتریان محترم فراهم گردد.

شرایط صحیح نگهداری از دزدگیر فروشگاهی RF و AM:

1-خاموش کردن گیت در ساعات تعطیلی فروشگاه باعث استهلاک کمتر و طول عمر بیشتر گیت می گردد.

2-در صورت داشتن سابقه قطع برق در منطقه، استفاده از محافظ برق الزامی است.

3-به دلیل داشتن مشکلات شبکه توزیع برق ایران با قراردادن استابلایزر مناسب و مرغوب قبل از ورودی برق گیت (جهت از بین بردن نوسانات دائمی برق)، درصد احتمال آسیب به برد دزدگیر فروشگاه به صفر خواهد رسید.

4-رعایت فاصله حداقل 70 سانتی متر محصولات تگ دار فروشگاه از دزدگیر فروشگاهی RF و AM جهت پیشگیری از ایجاد بوق کاذب الزامی است.

5-به دلیل تأثیرات شدید منابع نویز، هر نوع تغییر در سیم کشی یا نورپردازی در مجاورت گیت فروشگاه باید با مشورت و هماهنگی بخش فنی شرکت فروشنده دزدگیر فروشگاهی انجام گردد.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تمام دانستنی ها درباره دزدگیر فروشگاهی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط