ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

دریافت حرفه ای ترین مشاوره مدیریت در رشت

دریافت حرفه ای ترین مشاوره مدیریت در رشت

مشاوره مدیریت خدمتی بسیار حساس و پرسود برای کسب و کارهای امروزی است. گروه مشاورین مدیریت بهسا در شهر رشت اقدام به راه اندازی واحد تخصصی مشاوره مدیریت نموده و با بهره گیری از متخصص ترین نفرات و پشتوانه سالها تجربه تیمی در برآورده کردن نیاز واحدهای تولیدی و خدماتی میتواند شما را در بهبود کسب و کارتان یاری دهد.

مشاوره مدیریت به شما کمک میکند تا با نگاهی کارشناسی به کسب و کار خود بتوانید علاوه بر برنامه ریزی دقیق برای سالهای متوالی کسب و کار خود را به موفقیت رسانده و مشکلات احتمالی آن را برطرف نمایید. برنامه ریزی استراتژیک، برنامه ریزی مبتنی بر برندینگ و آموزش و برنامه ریزی حرفه ای فروش و بازاریابی خدماتی است که شما میتوانید با عقد قرارداد با گروه مشاورین مدیریت بهسا در کلیه شهرهای استان گیلان بالاخص در شهر رشت دریافت نمایید.

کاهش هزینه ها، انتخاب منابع انسانی مناسب برای کسب و کارتان و آموزش آنها، روش های ورود به بازار و تاثیر بهتر بر مشتریان و نهایتا افزایش فروش و سودآوری بهتر نتیجه برنامه ریزی دقیق کارشناسان ما برای شغل بهتر شما خواهد بود.



روش کاری گروه مشاورین مدیریت بهسا بسیار شفاف و موثر بوده و شما به سادگی شاهد نتایج و تاثیرات آن بر کسب و کارتان خواهید بود.

تیم مشاوره ما علاوه بر آموزش شما به موجب ارتباط گسترده با سایر مشاغل و برقراری ارتباط شما با مشاغل مرتبط دیگر موجب افزایش ارتباطات شما و گسترده شدن روابط و مسلما افزایش بازدهی کسب و کار شما خواهند شد.

شما میتوانید خدمات مشاوره مدیریت را در قالب جلسات کوتاه مدت و یا قرارداهای بلندمدت اجرائی دریافت کرده و از صفر تا صد بهبود و اداره کسب و کارتان را به تیم اجرائی بهسا بسپارید.

گروه مشاورین مدیریت بهسا با در اختیار داشتن گسترده ترین تیم مشاوره، بازاریابی و ممیزی تضمین کننده بهبود در کسب و کار شماست.



شماره تماس :   (5 خط) 7071 91 25 021

فکس :          23 59 69 42 021

پست الکترونیک :  [email protected]

مدیریت :        [email protected]

وایبر بهسا         0617 781 0938

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - رشت
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دریافت حرفه ای ترین مشاوره مدیریت در رشت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط