ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

دستگاه فکس لیزری مدل KX-MB2025

دستگاه فکس لیزری مدل KX-MB2025

امروزه با توجه به وسعت استفاده از تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی و هم‌چنین کوچک شدن هرچه بیشتر محیط‌های کار و یا محدوده تحت اختیار هر فرد در شرکت، کمپانی‌های تولیدکننده این تجهیزات بر آن شدند تا با جای دادن چندین ویژگی در یک محصول میزان فضای اشغالی را کاهش و قابلیت‌های یک دستگاه را افزایش دهند.
فکس پاناسونیک جزء این دسته و سری از محصولاتی است که با تغییرات زیادی مواجه شد. فکس های ابتدایی فقط امکان چاپ نامه‌های دریافتی را داشتند اما به‌مرورزمان امکان رونوشت و یا کپی گرفتن و یا اتصال به کامپیوتر نیز به این سیستم‌ها اضافه شد.
قابلیت اتصال به کامپیوتر
با روی کار آمدن این ویژگی در دستگاه فکس دنیایی از قابلیت‌هایی دیگر به این محصولات اضافه شد که یکی از آن‌ها امکان اسکن تصویر بود.
دستگاه فکس مدل KX-MB2025 نیز ازجمله این محصولات پرفروش و پرطرفدار پاناسونیک به‌حساب می ایدکه باقدرت بسیار بالا در چاپ و هم‌چنین امکان کپی، اسکن، پرینت، ارسال نامه و دریافت ان رادار است.
قدرت بالای پردازشگر این محصول موجب شده تا به‌راحتی بتوان از آن در شرکت‌های بزرگ استفاده نمود اما می‌توان یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های این سیستم اداری را عدم امکان تعریف در شبکه است، به‌گونه‌ای که این محصول به دلیل عدم وجود درگاه کابل شبکه به‌صورت تک کاربره قابل‌استفاده است.
شاید این امر در ابتدا ضعفی بزرگ به نظر نرسد اما با شبکه‌ای شدن کلیه ارتباطات یک شرکت مخصوصاً هنگامی‌که دستگاه سانترال وجود داشته باشد به‌وضوح قابل‌لمس است.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.epanasonic.net مراجعه نمایید و یا با شماره *********** تماس حاصل فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه فکس لیزری مدل KX-MB2025
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :