ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تصفیه فاضلاب صنایع تولید کیک وکلوچه

تصفیه فاضلاب صنایع تولید کیک وکلوچه

شرکت آبسان سازه آپادانا آماده همکاری با شرکتها و صنایع مختلف به منظور خدمات تصفیه آب و فاضلاب شهری و صنعتی می باشد. تصفیه فاضلاب صنعت لبنی، تصفیه فاضلاب صنعت دارویی و غذایی، تصفیه فاضلاب دامداری و کشتارگاه، تصفیه فاضلاب نساجی، تصفیه فاضلاب پتروشیمی، تصفیه فاضلاب صنایع شوینده و پاک کننده، تصفیه فاضلاب کارخانجات قند، تصفیه فاضلاب صنایع سوسیس و کالباس و فرآورده های گوشتی و...

محل مصرف آب و تولید فاضلاب در تولید کیک و کلوچه
آب یکی از مواد اولیه در فرایند تولید کیک و کلوچه می باشد. با توجه به نقش مهم آب در تولید این محصولات، کیفیت آب مصرفی از نظر شیمیایی و باکتریولوژیکی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. علاوه بر مصرف آب در فرایند تولید، از آب جهت شستشوی تجهیزات آماده سازی و سالن های تولید استفاده می گردد که بخش عمده ای از آن به فاضلاب تبدیل می شود. بنابراین در واحدهای صنعتی تولید کیک و کلوچه، محل تولید فاضلاب صنعتی در بخش شستشو می باشد.
کمیت فاضلاب تولیدی در تولید کیک و کلوچه
میزان فاضلاب تولیدی در این صنعت به میزان تولید و تعداد شیفت های کاری روزانه وابسته است. با توجه به اینکه معمولا پس از پایان شیفت نهایی شستشوی دستگاه ها و سالن ها انجام می گیرد، لذا در این زمان بیشترین حجم فاضلاب تولیدی به تصفیه خانه وارد می شود.
کیفیت فاضلاب تولیدی در تولید کیک و کلوچه
بررسی های انجام شده توسط کارشناسان این مشاور نشان می دهد که فاضلاب تولیدی در این گروه صنعتی بار آلودگی زیادی نداشته و می توان آن را تقریبا مشابه با فاضلاب شهری (به لحاظ میزان آلایندگی) در نظر گرفت. بنابراین فاضلاب این صنعت به راحتی توسط سیستم های متداول تصفیه فاضلاب شهری قابل تصفیه می باشد. پیشنهاد می گردد که فاضلاب انسانی واحد صنعتی نیز با این فاضلاب مخلوط شده و سپس تحت عملیات تصفیه فاضلاب قرار گیرد.

همچنین این شرکت با در اختیار داشتن امکانات ساخت و نصب سازه و تجهیزات تصفیه خانه آماده ارائه خدمات شامل ساخت آشغالگیر، انواع چربی گیر، DAF ، میکسر دور کند، لخته ساز، دریچه آمیل، پل لجن روب و جربی روب، مخازن تحت فشار کربن فیلتر و سند فیلتر، مخزن کربن فیلتر متناسب با صنعت پتروشیمی و نفت با قابلیت فعالسازی، فیلتر شنی ثقلی، ازن ژنراتور RO ، UF و کلیه تجهیزات ابزار دقیق می باشد.

آدرس:اصفهان، سپاهان شهر، بلوار غدیر، مجتمع اداری عقیق 4، طبقه سوم واحد 15
www.absanco.com
[email protected]
موبایل:***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تصفیه فاضلاب صنایع تولید کیک وکلوچه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط