ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تصفیه فاضلاب صنایع دباغی و تولید چرم

تصفیه فاضلاب صنایع دباغی و تولید چرم

شرکت آبسان سازه آپادانا آماده همکاری با شرکتها و صنایع مختلف به منظور خدمات تصفیه آب و فاضلاب شهری و صنعتی می باشد. تصفیه فاضلاب صنعت لبنی، تصفیه فاضلاب صنعت دارویی و غذایی، تصفیه فاضلاب دامداری و کشتارگاه، تصفیه فاضلاب نساجی، تصفیه فاضلاب پتروشیمی، تصفیه فاضلاب صنایع شوینده و پاک کننده، تصفیه فاضلاب کارخانجات قند، تصفیه فاضلاب صنایع سوسیس و کالباس و فرآورده های گوشتی و...

تصفیه فاضلاب تولیدی در صنعت دباغی و تولید چرم
پروسه تولید چرم بیانگر این مطلب است که تقریبا در هر قسمت از فرایند تولید، از آب و مواد شیمیایی(انواع مواد اسیدی و قلیلیی) جهت فراوری پوست استفاده می شود که این موضوع سبب ورود مواد زاید بسیاری به آب حاصل از فراوری می گردد. بنابراین فاضلاب تولیدی در این صنعت و مدیریت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قدم اول برای تصفیه فاضلاب این صنعت برآورد میزان و همچنین مشخص نمودن کیفیت فاضلاب تولیدی است.
کمیت فاضلاب در صنعت دباغی و تولید چرم
میزان فاضلاب تولیدی در این صنعت با توجه به حجم تولید محصولات در هر کارخانه متفاوت است اما به طور کلی می توان گفت بین 80 الی 90 درصد از آب مصرفی به فاضلاب تبدیل می شود. برآورد دقیق میزان فاضلاب تولیدی توسط کارشناسان این مجموعه با انجام مطالعات میدانی و استفاده از دانش روز در هر واحد صنعتی انجام می شود.
کیفیت فاضلاب در صنعت دباغی و تولید چرم
با توجه به پروسه تولید چرم و استفاده از آهک، مواد قلیایی و اسیدی و همچنین زدودن اضافات از روی پوست، می توان نتیجه گرفت که فاضلاب تولیدی در این صنعت به طور کلی دارای مواد معلق و چربی زیاد، بار آلی متوسط و PH اسیدی و قلیایی است. با توجه به وجود مواد معلق بسیار زیاد (شامل پشم و مو، چربی،گوشت، رسوب مواد معدنی مورد استفاده و ...) در این فاضلاب، تاسیسات زدایش این دسته از مواد و دفع آنها و همچنین تنظیم PH پساب، یکی از موارد کلیدی در طراحی سیستم تصفیه فاضلاب مورد نیاز می باشد.

همچنین این شرکت با در اختیار داشتن امکانات ساخت و نصب سازه و تجهیزات تصفیه خانه آماده ارائه خدمات شامل ساخت آشغالگیر، انواع چربی گیر، DAF ، میکسر دور کند، لخته ساز، دریچه آمیل، پل لجن روب و جربی روب، مخازن تحت فشار کربن فیلتر و سند فیلتر، مخزن کربن فیلتر متناسب با صنعت پتروشیمی و نفت با قابلیت فعالسازی، فیلتر شنی ثقلی، ازن ژنراتور RO ، UF و کلیه تجهیزات ابزار دقیق می باشد.

آدرس:اصفهان، سپاهان شهر، بلوار غدیر، مجتمع اداری عقیق 4، طبقه سوم واحد 15
www.absanco.com
[email protected]
موبایل:***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تصفیه فاضلاب صنایع دباغی و تولید چرم
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :