ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

سیستم حقوق و مزایا و اتوماسیون اداری

سیستم حقوق و مزایا و اتوماسیون اداری

قیمت : توافقی

***اتـومـاسـیـون اداری آسـان***

اتوماسیون اداری آسان ضمن ساماندهی فرایندهای سازمانی ، امکان انجام مکاتبات اداری را به صورت الکترونیک از هر نقطه جغرافیایی با سرعت بالا ، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می‌کند. این اتوماسیون اداری تحت وب بوده و با ایجاد بستری مناسب برای ثبت و گردش نامه و انواع فرم‌های سازمانی ، پیگیری دقیق ، گزارش اقدامات لازم و مدیریت بهینه‌ی جلسات ، ضمن سرعت بخشیدن به روند مکاتبات درون سازمانی ، امکان تعامل الکترونیک برون سازمانی را نیز فراهم می‌کند. مجموعه این امکانات با بهره‌گیری از برترین فناوری‌های تولید نرم‌افزار ، با کاربری آسان و امنیت بالا ساخته شده است.

تحت وب بودن اتوماسیون قابلیت استفاده از آن را در هر زمان و هر مکان تنها با استفاده از یک مرورگر را فراهم می‌کند. اتوماسیون تحت وب مستقل از سیستم عامل و محیط نرم‌افزاری بوده و امکان استفاده از آن بدون نیاز به نصب یا ارتقاء نرم افزار روی کلاینت وجود دارد. هنگامیکه از نرم فزار اتوماسیون اداری تحت وب استفاده می‌کنید ، همه جا دفتر کار شماست.

اتوماسیون اداری تحت وب آسان به گونه‌ای طراحی شده است که امکان پوشش‌ دهی انواع مختلف کسب و کارها و انطباق با مدل‌های متنوع گردش مکاتبات در سازمان‌ها را دارد. راهکارهای اتوماسیون اداری به نحوی تحلیل و پیاده‌سازی شده‌اند که انعطاف پذیر بوده و به طور کامل نیازهای مشتریان را پاسخ می‌دهند و مطابق با نیازهای متنوع مشتریان قابل پیکربندی هستند. مقیاس ‌پذیری میزان آمادگی سیستم را برای افزایش بار کاری نشان می‌دهد. اتوماسیون اداری تحت وب آسان قابلیت پشتیبانی از تعداد زیاد کاربران را با کارایی مناسب داراست.

امـکـانـات اتـومـاسـیـون اداری آسـان
• مدیریت لیست کاربران اتوماسیون (تعریف سطح کاربری در چند سطح)
• ارسال نامه جدید به سایر کاربران با الحاق فایل (ارسال همزمان پیام به چند نفر)
• مدیریت و چاپ نامه های دریافت شده و ارسال شده و دانلود فایل های دریافت شده
• امکان چاپ (به صورت گرافیکی) ، پاسخ به فرستنده و ارسال به دیگران یک نامه
• امکان ستاره دار کردن یک پیام
• جستجو و فیلتر نامه های دریافت شده و ارسال شده (براساس فرستنده ، گیرنده ، تاریخ شمسی و ...)
• تنظیمات کامل کاربری اتوماسیون
• این اتوماسیون تحت وب بوده و می تواند در یک ساب دامین راه اندازی گردد
• ...

همچنین امکانات اضافی شامل
• لیست دستگاه ها و مدل ها تولیدی شرکت به همراه قیمت و وضعیت تولید
• مدیریت کامل سفارشات دریافتی (مشاهده سفارشات دریافت شده ، تایید سفارش و ساخت پیش فاکتور)
• تعامل کامل بخش فروش با بخش انبار و مدیریت تحویل دستگاه به مشتری از مرحله دریافت سفارش و خروج از انبار و ...
• مدیریت خدمات پس از فروش
• مدیریت لیست مشتری ها
• مدیریت لیست کارکنان شرکت
• ...

اطلاعات محصول:
نام محصول: اتـومـاسـیـون اداری آسـان
آخرین نسخه: 1.1.2.2
تاریخ انتشار: شهریور 1392
پیشنیاز: یک دامین یا ساب دامین شرکت
---------------------------------------- --------------------------------
***نـرم افزار حـقـوق و مـزایـای آسـان ***

این نرم افزار برای محاسبه و چاپ فیش حقوق و مزایای کارمندان و کارکنان شرکت ها و سازمان ها طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توان لیست کارمندان شرکت را تعریف و مدیریت کرد ، همچنین برای هر کارمند به صورت مجزا موارد حقوق و مزایا (حقوق و پایه ، حق مسکن ، حق خواربار و ...) و کسورات (حق بیمه ، مالیات و ...) تعریف کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار تعریف مبلغ ساعت اضافه کار ، کسر کار ، ماموریت و ... به صورت مجزا برای هر کارمند می باشد.

همچنین ، در این نرم افزار تنظیمات مالیات و تعداد ساعات مرخصی در سال نیز تعبیه شده است. پس از پر کردن موارد تعاریف و تنظیمات می توان فیش حقوقی ماهانه برای هر کارمند صادر و ذخیره و چاپ نمود.
چندین گزارش نیز برای مدیران ساخته شده است تا آنها موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. امکانات تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار ، لیست کاربران نیز تعبیه شده است تا کاربران با رمز عبور وارد نرم افزار شوند.
امـکـانـات نـرم افزار حـقـوق و مـزایـای آسـان
•مدیریت لیست کارکنان شرکت (ذخیره و چاپ اطلاعات کامل پرسنل)
•تعریف مجزای لیست حقوق و مزایا (حقوق پایه ، حق مسکن ، بن نقدی ، پاداش و ...) برای هر کارمند
•تعریف مجزای لیست کسورات برای هر کارمند
•تنظیمات اضافه کار ، کسر کار ، حق ماموریت ، مرخصی سالانه برای هر کارمند
•تنظیمات مالیات و حق بیمه بر اساس قانون کار
•صادر کردن فیش حقوقی ماهانه برای هر کارمند (ذخیره و چاپ به صورت گرافیکی)
•گزارشات کامل کارمندان و فیش های حقوقی برای مدیران شرکت
•تهیه پشتیبان از نرم افزار و بازیابی آن
•نصب و راه اندازی نرم افزار در تمامی سیستم ها تنها با چند کلیک
•هماهنگی کامل با کلیه دستگاه های ورود و خروج (کارت خوان یا اثر انگشت)

اطلاعات محصول:
نام محصول: نرم افزار حقوق و مزایای آسان
آخرین نسخه: 2.0.2.2
تاریخ انتشار: آذر 1392
پیشنیاز: NET Framework 2.0. یا بالاتر
---------------------------------------- -----------------------------------
***سـامـانـه ارتـبـاط بـا مـشـتـری آسـان ***

فضای کسب و کار کنونی تفاوت های بسیاری با گذشته دارد و رقابت در آن نقش ویژه ای پیدا کرده است ، در این فضا ، بدون شک مهمترین عامل متمایز کننده بین رقبا پس از کیفیت ، زمان و هزینه ارائه کالا و یا خدمات ارزش افزوده است ، ارزش افزوده ای که از طریق ایجاد یک ارتباط پایدار و مستمر با مشتری پدید می آید. مدیریت ارتباطات مشتریان مهمترین اقدام در ایجاد این ارزش افزوده است.

مدیریت ارتباطات مشتریان را به اختصار می توان چنین تعریف کرد:
یک متدلوژی: رسیدن به رشد تجاری با مدیریت کارآمد روابط با مشتریان گذشته ، حال و آینده
یک استراتژی: رسیدن به اهداف تجاری با مشخص کردن اهداف ، پیاده سازی طرح تجاری و اندازه گیری نتایج توسط یک سیستم.
یک مفهوم: زیرساختی که ما را قادر به تعریف و افزایش عرضه ارزش افزوده به مشتری می سازد و ابزارهای صحیح که توسط آنها مشتریان را تبدیل به مشتریان وفادار سازیم.
یک سیستم: نرم افزار ، سخت افزار ، فرایند ، ...
سامانه فرایندهای تجاری: بازاریابی ، فروش ، پشتیبانی و ...
هر چند نرم افزار در مقایسه با فرآیند و افراد نقش کمتری در جذب مشتریان جدید و ایجاد ارتباط پایدار با مشتریان دارد ، اما به عنوان یک بستر می تواند سایر فعالیتها را به شکلی سازماندهی نماید که فرآیند ها به شکل منظم اجرا شوند و افراد نقش واقعی خود را در سیستم بازی نمایند

امـکـانـات سـامـانـه ارتـبـاط بـا مـشـتـری آسـان
• مدیریت لیست مشتری ها (ثبت نام ، ویرایش اطلاعات و ...)
• ارسال نامه جدید به کارکنان شرکت از طرف مشتری با الحاق فایل (ارسال همزمان پیام به چند نفر)
• مدیریت و چاپ نامه های دریافت شده و ارسال شده و دانلود فایل های دریافت شده
• امکان چاپ (به صورت گرافیکی) ، پاسخ به فرستنده و ارسال به دیگران یک نامه
• امکان ستاره دار کردن یک پیام
• جستجو و فیلتر نامه های دریافت شده و ارسال شده (براساس فرستنده ، گیرنده ، تاریخ شمسی و ...)
• تنظیمات کامل کاربری سامانه
• ارسال پیام بدون ثبت نام
• این سامانه تحت وب بوده و می تواند در یک دامین یا ساب دامین راه اندازی گردد
• ...

همچنین امکانات اضافی شامل
• مشاهده لیست دستگاه ها و مدل ها تولیدی شرکت
• ارسال سفارش جدید از طرف مشتری و مشاهده سفارشات و پیش فاکتورها
• مدیریت کامل سفارشات ارسال (مشاهده جواب سفارش دریافت شده ، تایید سفارشات ارسال شده و پیش فاکتورهای دریافت شده)
• ارسال خدمات پس از فروش و مشاهده پاسخ از طرف شرکت
• مدیریت لیست مشتری ها از مدیر سامانه
• ...

اطلاعات محصول:
نام محصول: سـامـانـه ارتـبـاط بـا مـشـتـری آسـان
آخرین نسخه: 1.0.1.1
تاریخ انتشار: آبان 1392
پیشنیاز: یک دامین یا ساب دامین شرکت

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سیستم حقوق و مزایا و اتوماسیون اداری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط