ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طعم دهنده های رستوران و کترینگ

طعم دهنده های رستوران و کترینگ

قیمت : طی تماس تلفنی

قابل توجه رستورانها - کترینگ ها - مطبخ ها - کبابی ها - هتل ها - منازل - اصناف و کارخانه جات و کلیه کسانی که به نوعی به تنوع در محصولات خود با طعم دهنده های مختلف نیاز دارند.

کلیه طعم ها دارای پروانه بهداشت و پروانه ساخت و صنایع و مجوز مصرف در صنایع و صنوف و دارای یکسال تاریخ انقضا درج شده بر روی محصول می باشند.

1- طعم دهنده و ترد کننده مرغ و جوجه کباب و گوشت و ماهی

ترکیبات : زعفران سرگل ممتاز - عصاره آبلیمو - عصاره پیاز - نمک - روغن - روغن های معطر خوراکی - مواد آروماتیک طبیعی - صمغ مجاز خوراکی - رنگ طبیعی ( تورمریک E100 )

این طعم به صورت مایع و بافتی سس مانند دارد. ترکیبات آن کاملا طبیعی و فاقد هر گونه مواد نگه دارنده می باشد. این طعم حاوی عصاره های معطر گیاهی (پیاز و آبلیمو ) زعفران, نمک و نرم کننده های گوشت می باشد. استفاده از این طعم مزه و عطر خاص و دلپذیری در انواع گوشت ( مرغ, ماهی وگوشت قرمز) ایجاد می کند و علاوه بر آن سبب ترد شدن گوشت و آماده شدن گوشت برای کباب کردن می شود. همچنین میتوانید با اضافه کردن این محصول به انواع گوشت (مرغ و ماهی و گوشت قرمز) آنها را به صورت فوری و با کمی روغن در تابه طبخ نمایید.

طریقه و میزان مصرف: به میزان 15 تا 20 گرم از این طعم را به ازاء هر کیلو گرم انواع گوشت اضافه نموده و خوب مخلوط نمایید. پس از 15 دقیقه آماده طبخ می باشد. (البته زمان ماندن گوشت قرمز جهت ترد شدن بین 45 تا 60 دقیقه است). با افزودن این طعم نیاز به استفاده از زعفران, آبلیمو, پیاز, ادویه, نمک و هیچگونه افزودنی دیگری نمی باشد. قبل از استفاده از این طعم بطری حاوی آن به خوبی تکان داده شود.

مزایا :
1- همراه شما در میهمانی ها و سفر ها
2- فقط در عرض 10 دقیقه گوشت مرغ ترد و لذیذ میشه
3- استفاده بسیار آسان و راحت
4- با افزودن این محصول نیازی به هیچ افزودنی دیگری نمی باشد.
5- صد در صد طبیعی و فاقد مواد نگهدارنده
6- قابل استفاده در انواع گوشت مرغ - بلدرچین - بوقلمون - گوشت قرمز و انواع ماهی
7- بسیار اقتصادی

اوزان : 250 گرم و 1 کیلوگرمی

فرم فیزیکی : مایع غلیظ سس مانند

2- زعفران
این طعم به صورت مایع و کاملا غلیظ بوده و از زعفران سرگل ممتاز استخراج شده است. کلیه مواد تشکیل دهنده آن طبیعی بوده و حاوی تمامی مواد موثره و خواص زعفران می باشد. این طعم فاقد هر گونه رنگ مصنوعی و یا مواد نگهدارنده بوده و مدت زمان ماندگاری آن یک سال می باشد و بعد از باز کردن پلمب آن بهتر است در یخچال نگهداری شود.

کاربرد : این طعم را میتوان در برنج - انواع خورشت - انواع غذاها و دسرهای سنتی - انواع بستنی - انواع کیک و شیرینی جات - نبات - سوهان و به طور کلی در هر فرآورده غذایی که زعفران استفاده می شود به عنوان جایگزین استفاده نمود.

طریقه و میزان مصرف : میزان آن در حدود 1/5 برابر زعفران سرگل ممتاز بوده و قبل از استفاده میزان لازم را بهتر است با مقدار کمی آب گرم حل نموده و سپس استفاده نمود.

مزایا :
طبیعی بودن
استفاده آسان و راحت
عدم آلودگی میکروبی 
طعم و عطر بسیار خاص و دلپذیر 
قیمت بسیار مناسب و اقتصادی

فرم فیزیکی: مایع کاملاُ غلیظ

3- کره
این طعم به صورت مایع و محلول در روغن بوده و دارای ترکیبات طبیعی می باشد. استفاده از این طعم, عطر دلپذیر کره را در انواع فرآورده های غذایی تولید می کند. ماندگاری این طعم به مدت یکسال بوده و بایستی در جای خنک و به دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

کاربرد: این طعم در روی برنج, انواع سوپ, انواع خورشت, پنیر پیتزا, انواع خوراک, همچنین برای مزه دار کردن سبزیجات, گوشت مرغ و یا گوشت قرمز که تفت داده می شود, قابل استفاده می باشد. این طعم همچنین در انواع کیک, کلوچه و شیرینی جات کاربرد دارد.

طریقه و میزان مصرف: برای استفاده از آن می توان چند قطره از آن(2 تا 5 گرم یا نصف قاشق غذاخوری به ازاء هر کیلو گرم محصول پایه) را مستقیما به سوپ یا خورشت و یا انواع خوراک و یا به روغن مخصوص تفت اضافه نمود و برای استفاده بر روی برنج به میزان 2 تا 5 گرم (نصف قاشق غذاخوری) را به مخلوط آب و روغن روی برنج اضافه نمود و پس از دم کردن برنج بر روی برنج استفاده نمود.

مزایا:
استفاده بسیار آسان و راحت
طعم و عطر بسیار خاص و دلپذیر
بسیار اقتصادی

فرم فیزیکی: مایع محلول در روغن

4- روغن حیوانی
این طعم به صورت مایع و محلول در روغن بوده و دارای رایحه و عطر روغن حیوانی می باشد. این طعم صد در صد طبیعی می باشد و ماندگاری آن به مدت یکسال می باشد.

کاربرد: بر روی برنج, غذاهای اصیل ایرانی, شیرینی جات و سوهان

طریقه و میزان مصرف: روغن را به حالت نیمه جامد در آورده و به مبزان 10گرم از این طعم را به ازای هر کیلو گرم روغن اضافه و مخوط نمایید و سپس در فرآورده های فوق استفاده نمایید.

مزایا:
استفاده آسان
نداشتن آلودگی میکروبی
طبیعی بودن
طعم و عطر بسیار خاص و دلپذیر
بسیار اقتصادی

فرم فیزیکی: مایع محلول در روغن

5- طعم دود
این طعم به صورت مایع و محلول در روغن بوده و دارای ترکیبات طبیعی می باشد. استفاده از این طعم در مقادیر مناسب ایجاد رایحه دودی, کبابی بسیار دلپذیری را در انواع غذاها ایجاد می نماید. ماندگاری این طعم به مدت یکسال می باشد.

کاربرد: این طعم در روی برنج, میرزا قاسمی, خاویار بادمجان, کنسرو لوبیا, انواع غذاهای فست فودی و کلیه غذاهایی که در آنها به رایحه دودی یا کبابی نیاز می باشد قابل استفاده است. حتی از این طعم برای طبخ نان های سنتی, شیرینی جات, ترشی جات, سس ها و فرآورده های گوشتی می توان استفاده نمود.

مزایا:
استفاده آسان و راحت
عدم نیاز به دودی کردن فرآورده
بسیار اقتصادی

فرم فیزیکی: مایع محلول در روغن

توجه: جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید از کارشناسان شرکت کمک بگیرید.

اطلاعات بیشتر (فروش مستقیم) : 1042570-0937
تلفکس: ********-026

ایمیل: [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - کرج
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طعم دهنده های رستوران و کترینگ
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط