ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فا پورتال ® طراحی سایت،پورتال سازمانی،پورتال شرکتی

فا پورتال ® طراحی سایت،پورتال سازمانی،پورتال شرکتی

قیمت : http://faportal.ir

طراحی سایت از فعالیت های اصلی و محوری شرکت فاپورتال محسوب می شود. تمامی فعالیتهای دیگر شرکت بر مبنای طراحی سایت شکل گرفته و در رتبه های بعدی قرار می گیرند. ما طراحی صفحات وب سایت شما را با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و منطبق بر نوع فعالیت و زمینه کاری خاص شما انجام می دهیم تا وب سایت شما که جلوه و نماد موقعیت حرفه ای شرکت شما در جهان است جایگاه مناسب خود را در فضای مجازی کسب نماید.

طراحی سایت بطور کلی از 2 روش استاتیک و داینامیک انجام پذیر است. روش قدیمی آن که طراحی استاتیک میباشد بدینصورت است که طراح وب تک تک صفحات سایت مشتری را به سفارش او تولید و طراحی کرده و آنها را در اختیار مشتری قرار میدهد. این روش دارای ایرادات بسیاریست از جمله زمانبر بودن راه اندازی وب سایت (2 ماه بطور متوسط) ، وابستگی شدید مشتری به طراح ، هزینه بالای طراحی، کیفیت پائین پشتیبانی و محدود بودن سایت مشتری به صفحات ساخته شده توسط طراح و ضرورت صرف زمان و هزینه مجدد برای افزودن صفحات یا محتوای جدید به سایت میباشد.

روش جدید طراحی سایت که طراحی داینامیک میباشد توسط نرم افزارمدیریت محتوی فاپورتال انجام میشود. در این روش طراح تنها یک صفحه را براساس سلیقه مشتری طراحی کرده وسپس سایر صفحات توسط کنترل پانل مدیریتی نرم افزار به راحتی تعریف شده و ورود محتوی در آنها صورت میگیرد. مزایای این روش ، سرعت بالای راه اندازی وب سایت (2-4 روز) ، هزینه بهینه و کمتر نسبت به طراحی استاتیک و عدم وابستگی مشتری به طراح برای ایجاد صفحات جدید و تغییر محتوای قبلی وبهره مندی از پشتیبانی سریعتر است.
اطلاعات بیشتر: www.faportal.ir

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خراسان رضوی
آدرس :  استان خراسان رضوی - مشهد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فا پورتال ® طراحی سایت،پورتال سازمانی،پورتال شرکتی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :