ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فرم اطلاعیه"دوره آموزشی CRM" کرمانشاه

فرم اطلاعیه"دوره آموزشی CRM" کرمانشاه

شرکت مهندسـی راهکار اندیشـان مدیریت ماندگـار
با همکاری نوبل سرت آلمان
برگزار می کند.
مدیریت ارتباط با مشتریانCRM

مدت دوره : 1 روز (8 ساعت)
گواهینامه های دوره فوق دارای اعتبار بین المللی و تحت اعتبار NOBEL CERT آلمان می باشد .
مدرس دوره:
حداکثر ظرفیت :35 نفرحداقل ظرفیت :12 نفر

هدف دوره : بررسی مفاهیم و تشریح روشهای پیاده سازی CRM در سازمان های ایرانی شیوه های برخورد با صدا ، سکوت و شکایات مشتری و افزایش سطح رضایت و وفاداری مشتریان
محتوای دوره
1- تشریح و تعریف ماهیت CRM 2- تشریح اهداف CRM
3- اهداف و مزایای بکارگیری CRM4- معرفی انواع فن آوریهای CRM
5- تعریف مشتری6- شیوه های شناسایی انواع مشتری
7- چرخه حیات مشتری8- شرحی بر ابزارهای نرم افزاری CRM
9- مدیریت شکایات مشتری10- چهارچوب گارتنر در طراحی CRM
11- طراحی رضایت مشتری12- اندازه گیری رضایت مشتری CSM
13- مدل های CSM14- چالشهای اجرایی CRM
15- استانداردهای بین المللی در پیاده سازی CRM16- مدیریت سکوت مشتری

شرکت کنندگان در دوره های پیشین 10 درصد تخفیف برخوردار خواهند بود.
درصورت معرفی بیش از 3 نفرازسوی یک شرکت ، جهت ثبت نام دریک دوره آموزشی،10%تخفیف برای آن شرکت درنظرگرفته میشود.
کلیه شرکت کنندگان دوره که دارای قرارداد مشاوره با شرکت راهکار اندیشان از 30 درصد تخفیف برخوردار خواهند بود.
 کلیه دوره ها همراه باارائه جزوات آموزشی،پذیرایی وصدور مدرک معتبر از NOBEL CERTآلمان می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام با شماره ها ی-8394790 - 8393630 -0831تماس حاصل فرمایید.
به علت محدودیت ظرفیت دوره اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام نموده اند.

* قابل ذکر است که کلیه دوره ها بنا به در خواست مجموعه محترم در محل شما قابل اجرا می باشد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کرمانشاه
آدرس :  استان کرمانشاه - کرمانشاه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فرم اطلاعیه"دوره آموزشی CRM" کرمانشاه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :