ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نرم افزار Help Deskسپهر چیست؟

نرم افزار Help Deskسپهر چیست؟

نرم افزار Help Deskسپهر چیست؟ چه فایده ای برای شرکت ما دارد؟
•     آیا تعداد کارکنان شرکت شما بیش از 15 یا 20 نفر است؟
•     آیا کارمندان شرکتتان دائما با تیم پشتیبانی تماس میگیرند و گزارش خرابی سخت افزاری یا نرم افزاری کامپیوتر خود را می گویند؟
•     آیا تیم پشتیبانی شما دائما از تماس های مکرر کارمندان شرکت گلایه دارد؟
•     آیا شما هیچ گونه آمار دقیقی از میزان فعالیت تیم پشتیبانی خود ندارید؟
•   آیا اطلاعات و آمار شما از میزان مشکلات گزارش شده دقیق نمی باشد و به همین دلیل نمی توانید تمهیدات لازم جهت پیشگیری از وقوع مجدد آنها را انجام دهید؟
راهکار شما برای برطرف نمودن مشکلات بالا و بسیاری مشکلات دیگر ذکر نشده نصب نرم افزار هلپ دسک می باشد.
بوسیله این نرم افزار تحت وب، تمامی کارکنان و یا حتی مشتریان شما می توانند سوالات و همچنین مشکلات فنی خود را بصورت سیستمی برای تیم پشتیبانی ارسال نمایند. کارشناسان پشتیبانی با دیدن یک درخواست ایجاد شده، مبادرت به پاسخگویی و یا رفع مشکل فنی می نمایند. در این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا مشکلات احتمالی را بصورت دسته بندی مشخص کرده و برای هر مشکل یک کارشناس ایجاد نمایید. از آن پس هر کارمند که در آن دسته خاص مشکل یا درخواستی ارسال نماید، آن کارشناس مربوطه دریافت کننده درخواست خواهد بود. با این امکان، شرکت شما قادر می باشد تا سطوح مختلف پشتیبانی با سطوح مختلف کارشناسان پشتیبانی ایجاد نماید.بکه
نرم افزار تحت وب هلپ دسک کل فرایند پشتیبانی فنی (اعم از پرسش و پاسخ و همچنین گزارش خرابی و مشکلات) کارمندان یا مشتریان شرکت شما را براحتی مدیریت کرده و افزایش رضایتمندی از شرکت شما را تا میزان قابل توجهی بالا خواهد برد.

این سامانه جهت مدیریت منابع ITدر سازمان مورد استفاده قرار میگیرد. از طریق این سامانه منابع سخت افزاری و نرم افزاری سازمان خود را مدیریت کنید. از جمله امکانات ابن سیستم میتوان به مدیریت نرم افزارها، سخت افزارها، افراد، تجهیزات قرار گرفته در اختیار هر یک از افراد و واحدها، مدیریت درخواستها، پیگیری و ردیابی منابع در سازمان، پشتیبانی از استاندارد ITILو ... اشاره کرد.
شرکت دانش پژوه شبکه آداک مفتخر است با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه در خدمت شما باشد.
جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید. www.adaknetwork.com

تلفن :***********
همراه:***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان قم
آدرس :  استان قم - قم
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار Help Deskسپهر چیست؟
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط