ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

پوشش های نانو روی نمای ساختمان

پوشش های نانو روی نمای ساختمان

گر نمای ساختمان شما تمیز و نو می‎باشد (یا در حد نو) فقط اجرای نانو پارس را توصیه می‎کنیم. شما می‎توانید با کمترین هزینه و بالاترین تکنولوژی نمای ساختمان خود را سالها تمیز و نو نگهدارید.
زمانی که املاحی مانند نمک و گچ و سولفات ها در خاک زیادتر از حد معمول باشند آجر دچار شوره‎زدگی می‎شود و هنگامی که شوره خیلی زیاد شد لعاب روی آجر را برداشته و آجر نما دچار ریزش می‎شود. که این امر فقط به نوع خاک بستگی دارد برای رفع این مشکل می‎بایست محلول نانو پارس را قبل از اجرای نما روی آجر بصورت پاشش اجرا کنید. حال اگر مقدار املاح اضافی (گچ و نمک) خیلی زیاد نباشد این محلول بدون تغییر رنگ در آجرنما می‎تواند از شوره‎زدن و پوسته شدن جلوگیری کند اگر از حد معمول زیادتر باشد آجر نما بصورت خیلی ضعیف پوسته می‎کند.
آجرنما

آجرنما در عین زیبایی یکی از ارزان ترین مصالح ساختمانی است . با پوشش نانو پارس روی آجرنما ، شما عمدا نمیتوانید آجرنما را کثیف و فرسوده نمایید. حتی اگر هر آلودگی مخلوط با آب را روی آن بریزید. آجرنمای ضد آب هرگز کثیف و فرسوده نمی شود و شوره نمی زند.

شیشه و کامپوزیت

با اجرای پوشش نانو پارس روی شیشه و کامپوزیت از نفوذ جرم و آلودگی جلوگیری میشود و باعث نو ماندن آن می گردد. تصور اینکه هیچ قطره آبی روی نما نمی ماند اشتباه است و در حقیقت این پوشش باعث می شود سطح نما آب گریز شود و دیرتر کثیف و زودتر تمیز گردد.

شیشه اتومبیل

بعد از اجرای نانو روی شیشه اتومبیل در یک روز بارانی آب باران به صورت جیوه از روی شیشه اتومبیل عبور میکند و شما دیگر به برف پاکن نیاز ندارید.

سنگ

سنگ یکی از زیباترین مصالح ساختمانی است و اجرای پوشش نانو روی انواع سنگ مانع کثیف شدن و جذب رطوبت در آن میگردد. سنگ های تراورتن و مرمریت به علت بوجود آمدن آهک در آنها تخریب می شوند.
سنگ های گرانیت از نوع گل پنبه ای آب را جذب میکند و تغییر رنگ میدهد. سنگ ها به علت وجود رگه های آهن و انواع ناخالصی ها بعد از نصب دچار زنگ زدگی می شوند. اجرای پوشش نانو از بروز این مشکلات جلوگیری میکند.

بناهای تاریخی

احیای بناهای تاریخی با تکنولوژی نانو یکی از افتخارات شرکت پارس پوشش می باشد. در این روش منحصر بفرد نمای ابنیه تثبیت شده و سپس شستشو و مرمت می گردد و در نهایت اجرای پوشش نانو انجام می شود و ابنیه قدیمی که از مصالحی مانند کاهگل ، آجرهای قدیمی ، ساروج و کاشی های معرق و .. استفاده شده با نانو حالت طبیعی خود را بدست می آورد.

سیمان

اجرای پوشش نانو موجب تمیز ماندن و مانع از کثیف شدن نماهای سیمانی و رنگ شده میگردد.

کاهگل

کاهگل یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که در بیشتر مناطق کشور ما از آن استفاده می شود. کاهگل نانو از نوآوری های شرکت نانو پارس بوده و به دو روش قابل اجراست.
1. زمانی که در حال کاهگل کردن سطوح ساختمان می باشید:
در این روش مواد را میکس کرده و با کاهگل مخلوط می کنیم که از اطمینان بیشتری برخوردار است زیرا تمامی ضخامت کاهگل دارای مواد نانو می باشد و در عین حال سازه تنفس میکند.
2. روش اجرای نانو روی کاهگل :
در این روش پس از اجرای نانو سیلیکون روی بنای کاهگلی ، کاهگل ضد آب میشود.

جاده

آب و رطوبت عامل ویرانگر جاده است که بعد از نفوذ به سطح خاک باعث شکاف سطح آسفالت شده و پس از یخ زدگی موجب تخریب بیشتر آن می شود.
نانو پارس با استفاده از محصول SI100 بر روی سطح جاده مانع از نفوذ و جذب آب زیرین آسفالت می شود و در این روش جاده ها طول عمر طولانی تری خواهند داشت.

آب بندی استخر و آب نماها / سرویس حمام و دستشویی و آشپزخانه

اجرای مواد Permp pars روی بندکشی کاشی های استخر و سرویس ها و سپس اجرای نانو پارس باعث آب بندی کامل کاشی ها شده و شما را از پرداخت هزینه های زیاد آب بندی به روش های دیگر معاف میکند.

رنگ آمیزی به روش نانو تکنولوژی
شرکت پارس پوشش نانو پارس افتخار دارد رنگ آمیزی ساختمان به روش نانو را برای همشهریان و هموطنان عزیز ارائه دهد.
رنگ آمیزی ساختمان به روش نانو دارای ویژگی های زیر است:rang
1. نمای ساختمان شادابی خود را در رنگ های متنوع حفظ میکند.
2. به علت اجرای پوشش نانو ، نما دچار رنگ پریدگی نمی شود.
3. نما هرگز کثیف نمی شود.
4. نمای رنگ شده هرگز رطوبت را به خود جذب نمی کند.
www.nanonama.com
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پوشش های نانو روی نمای ساختمان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :