ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

چرا باید آب یونیزه قلیایی بنوشیم ؟

چرا باید آب  یونیزه قلیایی بنوشیم ؟

چهارویژگی آب یونیزه شده که یکی از ویژگی های آن ( آنتی اکسیدان بالا)که اثرات آن به شرح زیر است:
روش زندگی مدرن استرس زیادی را به بدن ما تحمیل می کند. غذایی که می خوریم، آبی که می نوشیم، حتی هوایی که تنفس می کنیم همه عواملی هستند که به بدن ما آسیب وارد می کنند. استرس های زندگی مدرن منجر به افزایش بار اسیدی در بدن شده و اسیدوز متابولیک ایجاد می نماید که در اثر اکسیداسیون به بافتهای بدن آسیب می رساند. بسیاری از مردم مکمل های غذایی آنتی اکسیدان یا مواد غذایی غنی از آنتی اکسیدان مصرف می کنند تا با این اکسیداسیون مقابله کنند، اما آن ها یکی دیگر از منابع مهم آنتی اکسیدان را فراموش کرده اند .آب یونیزه قلیایی حاصل از دستگاه تصفیه آب یونیزه تاینت(Tyent) (Alkalux-7plate)با تولید آنتی اکسیدان بالا راه حلی بسیار ساده و ارزان برای دریافت آنتی اکسیدان بالا می باشد.
شما می توانید با ملاقات حضوری و یا ازطریق شماره ( 27680- 021 ) تماس حاصل فرمایید و همچنین با مراجعه به وب سایت www.water27680.com یک بطری آب یونیزه قلیایی و سی دی اطلاع رسانی همراه با کاتالوگ دستگاه را به صورت رایگان دریافت نمایید و همچنین ازمشاوره با کارشناسان سلامت و متخصصین تغذیه به صورت رایگان نیز بهره مند شوید.
تنها نماینده انحصاری تاینت ( TYENT ) در ایران و خاورمیانه، شرکت سلامت قرن جدید
کلمات کلیدی: آب یونیزه قلیایی ،آب یونیزه،آب قلیایی ،دستگاه تصفیه آب قلیایی،دستگاه آب قلیایی، دستگاه تصفیه آب خانگی، Alkalux-7plate)

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تجریش
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: چرا باید آب یونیزه قلیایی بنوشیم ؟
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :