ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کتاب تولید ورمی کمپوست به روش کاربردی

کتاب تولید ورمی کمپوست به روش کاربردی

این یک اشتباه چاپی نیست با خواندن یک کتاب میلیادر شوید
اری یکی از پر درامد ترین شغل های کشاورزی در ایران و کشورهای پیشرفته تولید کودهای ورمی کمپوست و پرورش گونه ای از کرم های خاکی است اگر میخواهید به صورت کاملا کاربردی و عملی با کمترین هزینه از با سابفه ترین مدرس و تولید کننده ورمی کمپوست در ایران این کار را اموزش بببینید کتاب تالیفی و کاربردی تولید ورمی کمپوست اقای مهندس احمد یزدانی را تهیه کنید تا شاید شما هم یکی از موفقان و کارافرینان این صنعت پر سود باشید...
کتابی جامع و کاربردی در مورد انواع روش های تولید ورمی کمپوست روباز سر پوشیده راکتوری سبدی پشته ای...مراحل تولید مراحل مراقبت ،افات،جداسازی ،بازاریابی و.......را فقط با پرداخت ده هزار تومان اغاز یک تولید بزرگ را استارت بزنید
این را فراموش نکنید که برای موفقیت های بزرگ شما احتیاج به تصمیم های درست دارید و بدانید که انسانهای بزرگ اراده میکنند و انسان های کوچک ارزو پس همین الان تصمیم بگیرید!!!! .
برای خرید کتاب ورمی کمپوست با شماره های ********17 -*********** تماس بگیرید برای اهدای نمایندگی برای فروش کتاب ورمی کمپوست به صورت کاربردی هم قیمت کتاب با سی درصد تخفیف فروخته میشود.
ادرس حضوری برای تهیه نسخه چاپی کتاب و پکیج اموزشی :کرج خیابان شاه عباسی بلوار امام زاده حسن روبه روی درب غربی دانشکده کشاورزی 1-انتشارات اخوت 2-چاپ تکثیر مهدی .
www.uthd.blogfa.com
www.vermishop.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - کرج
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کتاب تولید ورمی کمپوست به روش کاربردی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط