ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کتاب روش‌های کاربردی در پژوهش علمی

کتاب روش‌های کاربردی در پژوهش علمی

قیمت : 85000 ریال

روش‌های کاربردی در پژوهش علمی
تالیف: دکتر کاظم نصرتی
استادیار دانشگاه شهید بهشتی

در طول سالیان متمادی تعداد بسیار زیادی پژوهش در هر سال انجام می‌شود که در برخی پژوهش‌ها به اصول پژوهش مانند روش‌شناسی و طرح پژوهش،‌ تحلیل داده‌ها و استناد در پژوهش کمتر توجه شده است. همچنین نوشتن مطالب علمی و انتشار آن‌ها به یک وظیفه عمومی جوامع علمی تبدیل شده است، به طوری‌که در هر ماه ده‌ها هزار مقاله به پایگاه داده‌های مختلف اضافه می‌شود. تجربه مولف پس از سال‌ها تدریس و پژوهش نشان می‌دهد که بیشترین چالش در بین دانشجویان در درس روش تحقیق و یا انجام پژوهش مرتبط با پایان‌نامه و رساله مقاطع تحصیلات تکمیلی در سه بخش طرح پژوهش،‌ تحلیل داده‌ها و استناد در پژوهش می‌باشد. هرچند اصول و مراحل پژوهش بر اساس نوع معضل و یا بیان مساله متفاوت، تغییر می‌نماید اما رویکرد آن در تمامی پژوهش‌ها مشابه می‌باشد. بنابراین به منظور تسهیل در روش تحقیق لازم است ضمن شناخت ارکان پژوهش علمی ابزار نوین در پردازش و تحلیل داده‌ها و مدیریت منابع علمی شناسایی و مورد استفاده قرار گیرند. یکی از پرکاربردترین برنامه‌های تحلیل آماری که توسط پژوهشگران و دانشجویان رشته‌های مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، برنامه SPSS است. EndNote نیز یکی از برنامه‌های نرم افزاری بسیار فراگیر در مدیریت منابع علمی می‌باشد که مدیریت منابع علمی (رفرنس) را در مراحل مختلف آماده‌سازی و انتشار مطالب علمی با استفاده از تکنولوژی بسیار ساده‌تر می‌نماید.

این مجموعه در شش فصل ارایه شده است که در فصل اول اصول و مبانی پژوهش علمی به ویژه بیان مساله، طرح پژوهش و فرآیند پژوهش به صورت کاربردی تشریح شده است. در فصل دوم پردازش و تحلیل داده‌ها شامل تحلیل‌های آماری توصیفی و چند متغیره و آزمون‌های فرض با استفاده از نرم‌افزار SPSS همراه با تفسیر نتایج ارایه شده است. در سه فصل آخر مدیریت منابع علمی و استناد در پژوهش به عنوان مولفه اصلی فرآیند نوشتاری مطالب علمی (مانند مقاله و پایان‌نامه) با استفاده از برنامه EndNote به طور کامل تشریح شده است.

این کتاب برای کلیه دانشجویان درس روش تحقیق و آمار کاربردی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف تحصیلی و به عنوان ابزار کمک پژوهشی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و استادان و پژوهشگران تدوین شده است.

لوح فشرده پیوست این کتاب شامل نرم افزارهای مذکور و مثال‌هایی است که می‌تواند در شروع به کار و آموزش سریع‌تر نرم افزارها مفید باشد. همچنین این لوح شامل تعداد بیش از پنج هزار الگوی رفرنس‌دهی مجله‌ها از انتشارات مختلف در برنامه EndNote است که به اندیشمندان مختلف مانند دانشجویان، استادان و پژوهشگران در عرصه‌های مختلف علمی کمک می‌نماید تا بتوانند به سادگی از الگوی استناد و رفرنس‌دهی مجله مورد نظر استفاده نمایند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: کتاب روش‌های کاربردی در پژوهش علمی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط