ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گزارشگر ابری Call Log

گزارشگر ابری Call Log

امروزه کاهش هزینه‌های اضافی، افزایش بهره وری کار نیروی انسانی و در نتیجه افزایش سودآوری فعالیت‌های انجام‌شده، از جمله اهداف پایدار سازمان‌ها،اعم از دولتی و خصوصی است. در این راستا مدیران شرکت‌ها در تلاش‌اند تا از سیستم هایی استفاده کنند تا بتواند این هزینه‌ها را کاهش دهند و به موازات این کاهش هزینه‌ها بهره وری کارکنان را افزایش دهند.
یکی از راه‌حل‌هایی که به ذهن مدیران می‌رسد محدود کردن خطوط شهری برای کاربران است اما این خطوط شهری و محدودسازی کاربران راه حل درستی به نظر نمی‌رسد زیرا در صورت نیازی مبرم به برقراری تماسی با شماره‌ای خاص این محدودیت از انجام این کار جلوگیری می‌کند و در طولانی مدت سبب کاهش کارایی کارکنان می‌شود. از دیگر خواسته مدیران که همواره در تلاش برای کشف آن هستند نوع و میزان مکالمه هر فرد است اما تا به امروز از نرم‌افزار یا سخت‌افزاری که بتواند این مشکل را برطرف کند استفاده نکرده‌اند زیرا از نظر هزینه بسیار پرهزینه است و آن در مقایسه با نوع امکانات ارائه‌شده به صرفه به نظر نمی‌رسد.
دستگاه سانترال این امکان را به کاربران خود می‌دهد که چندین خط شهری را برای کاربران خود فعال کند. این فعال‌سازی و استفاده کارکنان از این خطوط تلفن سبب می‌شود که با تهیه ریز مکالمات خط شهری از مخابراتی نتوان به میزان مکالمه هر فرد پی برد برای این کار باید ریز مکالمات سانترال را تهیه نمود. برای این کار باید از نرم‌افزاری استفاده نمود که بتواند میزان کارکرد هر داخلی را از خطوط شهری مشخص کند. این نرم‌افزار باید به گونه‌ای باشد که حداقل امکانات زیر را برخوردار باشد:

  نمایش شماره گرفته‌شده
  نمایش مدت زمان مکالمه
  نمایش تاریخ و ساعت مکالمه
  شماره داخلی فرد
  تحلیل تماس‌های گرفته‌شده و تماس‌های ورودی
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.ict3.com مراجعه نموده و یا با شماره ********00 تماس حاصل نمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گزارشگر ابری Call Log
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :