ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گوشی تلفن Yealink T42G

گوشی تلفن Yealink T42G

گوشی Yealink SIP-T42G یک گوشی تلفن در سطح کاربر عادی ولی با ویژگی های فراوان و مناسب برای شرکت ها می باشد. گوشی Yealink T42G از نسل جدید گوشی‌های این برند است که برای سازمان ها طراحی شده است. امکانات فراوان سیستم های تلفنی مدرن و صدای فوق العاده با کیفیت از خصوصیات اصلی این گوشی است. با پشتیبانی از کدک های مربوطه برای ارتباط صوتی HD و استفاده از گوشی و بلندگوی HD کیفیت صدای عالی را ممکن می سازد. صفحه ال سی دی لمسی این گوشی به همراه رابط کاربری مناسب که امکانات مختلف را برای کاربر فراهم کرده، کار با این گوشی را بسیار راحت کرده است. نگه داشتن تماس، انتقال تماس، کنفرانس سه طرفه، هدایت تماس، پشتیبانی از هدست و امکانات دیگر تماس در محیط کاربری تحت وب این گوشی نیز در دسترس است.
گوشی تلفن SIP-T42G دارای 3 اکانتSIP بوده و به نحوی طراحی شده است که حتی می توان ظریف ترین تنظیمات آن را به سهولت انجام داد.
تلفن یالینک مدل Yealink SIP-T42G دارای امنیت بالا در رمز گذاری می باشد که امکان آپگرید فریم ور و تنظیم کردن گوشی تلفن به صورت کنترل از راه دور با امنیت بالا را میسر می سازد. گوشی Yealink SIP-T42G از پورت گیکابیت پشتیبانی می کند.
از دیگر ویژگی های برجسته تلفن یالینک مدل Yealink SIP-T42G می توان به قابلیت رجیستر شدن همزمان در چند سرور، مدیریت تماس پیشرفته و مناسب برای مراکز تماس با پشتیبانی از SCA, BLF listو ... ، دارا بودن 6 کلید قابل برنامه ریزی با امکان نمایش 15 ویژگی متفاوت، پشتیبانی از تماس IP به IP بدون نیاز به مرکز تماس،2 پورت اترنت با سرعت 1000/100/10 Mbps و پشتیبانی از PoEاشاره کرد.
با توجه به ویژگی های سهولت در مدیریت تماس گوشی SIP-T42G برای مراکز تماس پیشنهاد می گردد. کیفیت صدای عالی و قیمت مناسب SIP-T42G باعث می شود تا سازمان های با تعداد کاربر زیاد و محیط های پر سرو صدا تمایل به خرید داشته باشند.
شرکت کاوا ارتباطات هوشمند نماینده فروش محصولات یالینک، نیوراک، اسنام، AEI، گرنداستریم و ... در ایران می باشد.
اطلاعات تماس :
021-********
021-********
021-********
021-********

www.kavatelecom.com
www.VoIPshop.ir
[email protected]

تهران، سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی، کوچه 36 شرقی، پلاک 22، شرکت کاوا ارتباطات هوشمند

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی تلفن Yealink T42G
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :