ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گوشی سامسونگSamsung Galaxy Mini 2 S6500

پس از حدود 1 سال بعد از زمستان 2011 و عرضه گوشی Galaxy Mini توسط کمپانی سامسونگ، این کمپانی با برطرف کردن نقاط ضعف مدل قبلی و تغییراتی در ظاهر و سرعت پردازنده، مدل جدید خود با نام Galaxy Mini 2 را به بازار ارائه نمود.
افزایش 200 مگا هرتزی سرعت پردازنده این گوشی از 600 مگا هرتز در مدل قبلی به 800 مگا هرتز باعث گردیده است که این مدل در جمله گوشی‌های سریع قرار بگیرد. کافیست عملکرد گوشی را در زمان روشن کردن، کار کردن با برنامه‌ها و باز کردن منوها مشاهده نمایید تا تغییر سرعت را احساس کنید.
ارائه این گوشی با سیستم عامل اندروید نسخه 2.3.6 (نان زنجبیلی) زحمت کاربران برای بروز رسانی نسخه سیستم عامل را کم نموده است. به علت وجود پردازنده 800 مگاهرتزی در کنار سیستم عامل قوی اندروید 2.3 می‌توانید واکنش سریع گوشی به دستورات و لمس صفحه نمایش را ملاحظه نمایید که فراتر از انتظار عمل می‌نماید. همچنین قرار گرفتن تعدادی از برنامه های پیش فرض جهت پخش موسیقی و فیلم، مرورگر اینترنت، نقشه گوگل، نمایشگر اسناد آفیس و ... به همراه قابلیت سیستم عامل اندروید مبنی بر نصب برنامه های متنوع، اکثر نیازهای نرم افزاری کاربران را پوشش می‌دهد.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی سامسونگSamsung Galaxy Mini 2 S6500
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :