ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نرم افزار مدیریت شکایات مبتنی بر BPMS

نرم افزار جامع مدیریت شکایات شرکت دانش رایان آروین، تنها نرم افزار مبتنی بر راهکار فوق مدرن BPMS و بر مبنای استاندارد های جهانی ISO طراحی شده و برای اولین بار در وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری رسید که خود بیانگر کارایی و موفقیت این سامانه می باشد.ضمنا سازمانهایی نظیر: شرکت ملی گاز، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، شهرداری تهران، ایران خودرو و دهها سازمان دیگر از محصولات و خدمات این شرکت بهره می برند.
با افزایش روز افزون سطح خدمات رسانی سازمانهای گوناگون در دنیای امروز، سطح توقعات مشتریان همواره در حال افزایش بوده، از این رو مدیریت شکایات به عنوان فصل مهمی از مدیریت کیفیت، همواره در حال تغییر می باشد.بنابر این نیاز به نرم افزار هایی قدرتمند، با قابلیت انعطاف پذیری و توسعه پذیری بالا در برابر تغییر در شناخت نیازها و دارای ابزارهای نظارتی فوق پیشرفته بیش از پیش نمایان می شود.نرم افزارهایی که بر اساس این تکنولوژی خلق میگردند باعث افزایش چشمگیر در بهره وری، ایجاد فضای مناسب برای بهبود فرایندها و کاهش هزینه های یک سازمان می شوند تا جایی که به گزارش گارتنر بیش از نیمی از 500 شرکت برتر دنیا نیازهای نرم افزاری خود را از طریق راهکار BPMS مرتفع می سازند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت شرکت فناوری اطلاعات دانش رایان آروین مراجعه نموده و یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار مدیریت شکایات مبتنی بر BPMS
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
نرم افزار مدیریت شکایات خرید نرم افزار مدیریت شکایات فروش نرم افزار مدیریت شکایات نرم افزار مدیریت شکایات مبتنی بر BPMS نرم افزار مدیریت شکایات مبتنی بر قوانین مناقصات و ایزو ISO

آگهی های مرتبط